Täällä on oltu kipeänä koko sakki joten vähemmän on ollut netin äärellä. Hirveesti tullu juttua oon ihan pihalla mutta siis KAKSOSET! :D kuinka mahtavaa! Vaikka ite paskoisin housuun :D onnea!<3 onnea kaikille uusille plussille myös! Väsymys ja huono vointisuus jatkuu myös täällä. Varsinkin illat on pahoja yök

palelee ja oksettaa. Ja aamupalaa on hankala saaha alas. Pelastuksena on ollu mehukeitto jota oon kiskassu heti alkuun lasillisen ja sit paha olo helpottaa ja kykenen syömään. Leipä ei oo mulle oikeen koskaan maistunut ja ei noista riisikakuista paljoa saa irti :D eikä puuro maistu taaskaan. Esikoisen kohdalla sama homma. Tosin ruispuuroa tekee ihan sikana mieli!! Ihan oikeaa kunnon ruispuuroa jota pitää keitellä monta tuntia :D
Hammaslääkärissä kävin myös alkuviikosta ja reilu viikon päästä ois jo seuraava aika. Edellisen paikkakunnan hammaslääkäri mokas yhden mun takahampaan joten se ois poistolistalla. Oli laittanut väliaikaisen paikan joka sit oli murentunut jostain kulmasta ja reikä oli jatkanut tekoaan. Poisto saa nyt kuulemma oottaa siihen saakka kun lakkaan tekemästä vauvoja :D vois tarvita vahvempaa kipulääkettä kun panadolia joten jos tän kanssa pärjää niin mennään sinne syksyyn ilman mitään.
Meillä ois muutto tossa kesäkuussa ja pitäis löytää nyt sit se oma koti. Ollaan muutamia käyty jo kahtomassa mutta vaan yks on tuntunut just siltä omalta kodilta. Ja se on aivan kamala :D siis kunnossa mutta vielä samassa kunnossa kun 50-luvulla on laitettu :D keittiö, suihkuhuone, lämmitysjärjestelmä, vaatekaapit ja seinäpinnat pitäis laittaa uusiks. Pitäs vaan päättää että onko meistä siihen varsinkin ku mie oon maha pystyssä.. Se vaan olis se<3 se tuntu heti omalta kodilta.
Eka neuvola ois ens viikon torstaina ja viikkoja tänään 7+2. Aika juoksee :)
Esikoinen ei nyt millään meinaa rauhoittua ekoille päikkäreilleen joten on mentävä poskea silittämään.
Ihanaa viikonloppua teille kaikille!<3