Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon käyny jo ultrassa ja huomenna meen vielä uudestaan. Vuotojen takia halusin käydä aikaisemmin ultralla katsomassa, että kaikki on hyvin. Ja olihan ne. Leuka loksahti aika lailla, kun lääkäri alkoi kertomaan mitä ultrassa näkyi. Meille on tulossa kaksoset! Eli km-pelon kanssa sinne mentiin ja kaksoslupauksen kanssa sieltä lähdettiin. Vaati pientä sulattelua, mutta jo nyt tuntuu ajatuksena oikein mukavalta. :)

Kohdussa oli 2,5cm hematooma ja se voi todennäköisesti vielä vuodella, mutta muuten kaikki oli oikein hyvin.

Mä olen ollut ihan pihalla ja pimennossa täältä :D Kovasti olen yrittänyt seurailla kirjoituksia, mutta työ vienyt kaiken ajan. Töissä olen ollut nyt tekemässä tuurauksia vanhusten palvelutalossa. Vielä pitäisi kaksi päivää jaksaa ja sitten seuraavat lomatuuraukset helmikuun lopulla jos sitä ennen ei tarvetta. Oon ollu kyllä ihan superväsyny ja työt väsyttäneet vielä enemmän. Menin eilenkin illalla jo 9 aikaan nukkumaan ja aamulla tuntui, että ei unet riittäneet vaikka 10 tuntia tuli nukuttua :D

LR6: Mahtavaa! Onnea kaksosista! :)

Ja onnea kaikille muillekin hyvistä ultrauutisista :)

Ekat syyskuun kaksoset, onnea LR6!!! Onko teilla suvussa paljoki kaksosia???

Oma pikku "pelko" on et tulis kaksoset vaikka suvussa niita ei oo ollu muutamaan sataan vuoteen. En vaa tiia miten sita parjais... varsinki kun on 2v ja 3v (tai no lahes 4 ja vajaa 3v syyskuussa) hoidettavana... miehesta ei paivas aikaan ole paljo apua ku kaikki elukat hoidettava, hevoset ratsastettava sun muuta...

No tsanssithan on aika pienet et 2 tulis :)

Onnea myos muille hienoista ultra uutisista.

Itsehän tiedostamatta ultrasta lähtiessäni ajattelin että harmi, niitä olikin vaan yksi... sain itteni kiinni ajatuksesta ja annoin semmoset henkiset korvapuustit itelleni että huhhuh.. onhan yhdessäkin jo tekemistä <3 mutta ehkä se oli se kun tiedosti et saattaa olla kaks tulossa, niin alitajunta oli jo valmistautunu siihen

Ekat syyskuun kaksoset, onnea LR6!!! Onko teilla suvussa paljoki kaksosia???

Oma pikku "pelko" on et tulis kaksoset vaikka suvussa niita ei oo ollu muutamaan sataan vuoteen. En vaa tiia miten sita parjais... varsinki kun on 2v ja 3v (tai no lahes 4 ja vajaa 3v syyskuussa) hoidettavana... miehesta ei paivas aikaan ole paljo apua ku kaikki elukat hoidettava, hevoset ratsastettava sun muuta...

Kiitos :) Ei oo suvussa yhtään kaksosia. Tämä kaksosuus johtuu varmaan hedelmöityshoidosta, vaikka tuossa plussakierrossa ei pitänyt olla edes kaksosuuden vaaraa. Niin vain se toinenkin follikkeli ehti sieltä kasvaa mukaan.

Eilen tuli doppler kotia, ootella ainaki viikko ennenkö uskaltaa kokeilla :D En saa paniikkia vaikka ei kuuluiskaa :)

Paljon sulla nelroni on jo viikkoja? :) täällä vasta 5+0 tänää taidan suosiolla odotella vielä doplerin tilaamisen kanssa vaikka mieli tekis jo :D

Mun kaverilla oli toi doppleri kun odotti. Ja nyt mun tekis ihan hirveästi mieli paljastaa sille tämä raskaus ja kysyä siltä lainaan se masiina. Mut himputti kun en vielä uskalla enkä halua tätä huudella kellekään. :grin

Tiedän että lainaan kyllä sen saan jos pyydän, mutta mutta mutta... No, ei sillä kuitenkaan vielä mitään kuuluisikaan. 6+ jotain nyt menossa...

Sannis, mulla sama tilanne, mutta mun doppleri on kaverilla lainassa enkä viitti vielä pyytää takas etten paljastu. Muutenkin mun mielestä oli vaikea jotenki paikallistaa oikeaa sykettä sillä.

7+0 pitäisi olla täällä meneillään. Tuntuu ihan uskomattomalle ja hiukkasen painaa epätietosuus, kun ei voi tietää onko kaikki hyvin vai ei..

Ehkäpä minäkin uskallan alkaa turisemaan :)

Miten kummassa sitä laittokin niin hirveesti painoarvoa testiviivojen vahvuudelle? Nyt kun sieltä tuli se vahva plussa, tuntuu ihan tosi tyhmältä, että oon panikoinu. Hei haloo nyt oma pää! Tänäänhän on vasta 5+0!!

Takkiasiaan voisin kommentoida, että mulla on ollu edellisen raskauden jäljiltä enemmän tai vähemmän käytössä raskauden aikanen takki, se on semmonen vyötettävä malli ilman nappeja tai vetoketjuja. Olin sitten tuossa joulukuussa kattomassa meille uuta asuntoa autuaan tietämättömänä vielä tästä raskaudesta (taisipa olla ennen ovistakin tuo) kun asuntoa esitellyt nainen katto isoa takkiani ja mainitsi, että on oikein hyvä asunto tämä nyt kun tuo toinenkin lapsi on tulossa :D Vaan raskauttapa se kuitenkin tiesi!

Voi hyvänen aika miten helpottunut ja ilonen nyt oon tosta vahvistuneesta plussasta. Toivottavasti tää nyt oikeesti tarkottaiskin sitä, että kaikki on niinkun pitääkin ^_^

Täällä on oltu kipeänä koko sakki joten vähemmän on ollut netin äärellä. Hirveesti tullu juttua oon ihan pihalla mutta siis KAKSOSET! :D kuinka mahtavaa! Vaikka ite paskoisin housuun :D onnea!<3 onnea kaikille uusille plussille myös! Väsymys ja huono vointisuus jatkuu myös täällä. Varsinkin illat on pahoja yök :( palelee ja oksettaa. Ja aamupalaa on hankala saaha alas. Pelastuksena on ollu mehukeitto jota oon kiskassu heti alkuun lasillisen ja sit paha olo helpottaa ja kykenen syömään. Leipä ei oo mulle oikeen koskaan maistunut ja ei noista riisikakuista paljoa saa irti :D eikä puuro maistu taaskaan. Esikoisen kohdalla sama homma. Tosin ruispuuroa tekee ihan sikana mieli!! Ihan oikeaa kunnon ruispuuroa jota pitää keitellä monta tuntia :D

Hammaslääkärissä kävin myös alkuviikosta ja reilu viikon päästä ois jo seuraava aika. Edellisen paikkakunnan hammaslääkäri mokas yhden mun takahampaan joten se ois poistolistalla. Oli laittanut väliaikaisen paikan joka sit oli murentunut jostain kulmasta ja reikä oli jatkanut tekoaan. Poisto saa nyt kuulemma oottaa siihen saakka kun lakkaan tekemästä vauvoja :D vois tarvita vahvempaa kipulääkettä kun panadolia joten jos tän kanssa pärjää niin mennään sinne syksyyn ilman mitään.

Meillä ois muutto tossa kesäkuussa ja pitäis löytää nyt sit se oma koti. Ollaan muutamia käyty jo kahtomassa mutta vaan yks on tuntunut just siltä omalta kodilta. Ja se on aivan kamala :D siis kunnossa mutta vielä samassa kunnossa kun 50-luvulla on laitettu :D keittiö, suihkuhuone, lämmitysjärjestelmä, vaatekaapit ja seinäpinnat pitäis laittaa uusiks. Pitäs vaan päättää että onko meistä siihen varsinkin ku mie oon maha pystyssä.. Se vaan olis se<3 se tuntu heti omalta kodilta.

Eka neuvola ois ens viikon torstaina ja viikkoja tänään 7+2. Aika juoksee :)

Esikoinen ei nyt millään meinaa rauhoittua ekoille päikkäreilleen joten on mentävä poskea silittämään.
Ihanaa viikonloppua teille kaikille!<3

Mulla myös tasan viikko neuvolaan. Jännittää vähäsen. Te jotka ootte neuvoloissa jo aiemmin käyneet, mitä siellä ekalla käynnillä tapahtuu?

Takaisin