Tää ainakin aatteli odotel helmikuulle.. saattaa olla et menee maaliskuullekin, ei mulla nyt oikeestaan oo supistellutkaan, ainoostaan on nää järkyt liitoskivut nivusissa. Mies välil öisin herättää, et jos vaihtaisin asentoa, kun kuulostaa siltä et en saa hengitettyä kunnolla.. 3 ässää voidaan sit aloitella perjantaina miehen kanssa, kun 37 viikkoa tulee täyteen, mieskin ihan innoissaan kun juttelin sille niistä ;D mut mää kyl ilmoitin, et se saa kyl oikeestaan sen siivoomisen hoitaa, ku ite ihan puhki, ku vähän koittaa imuroida ym..
Mää uskallan kans lohduttaa sen verran, et kaveri tuossa kun synnytti 2 viikkoa sitten, niin repes vissiin ihan reippaasti ja välilihaakin jouduttiin leikkaamaan, ni se jutteli, et eipä se oikeestaan kyllä oo kipeä ollut, välil kuulemma tuntuu et tikkei kiristäisi, mutta ei sen kummempaa.. Ja tää kaveri oli sitten käynyt kaikki kauhuskenaariot läpi, mitä kaikkee synnytykses voikaan tapahtua :D
Itse en usko mihinkään öljyihin tai raskausarpirasvoihin. Lähinnä oon huolissani, jos joku rasva imeytyy niin syvälle, mihin nuo raskausarvet tulee o.O oon sitä mieltä, et ne rasvat auttaa vaan tuohon ihon kiristämiseen ja kutinaan.. Toki voihan ne äljyt jotain helpata, mut siinäkin mä uskon, et lähinnä se kun hieroo sitä, niin auttaa siihen.. En tarkoita nyt loukata ketään ketä uskoo näihin, voi olla että olen väärässä :) itsellekin kun tuli noita arpiakin niin reippaasti, et olishan se kiva jos rasvat auttais siihen :)
Oivoi.. mäkin oon nyt vauvalle pakannut kotiutumisvaatteet kassiin :) sairaalakassia oon sen verta aatellut, et oon lapulle kirjoittanut mitä tulee mukaan.. aattelin, et jos nyt en sitä muka ehdi valmiiksi pakkaamaan, niin sitten kun siltä alkaa näyttämään, et tarvis lähtee, ni ei tarvi ku tuosta listasta katsoa, mitä piti ottaa mukaan, ni ehkä ne saa sittenkin pakattua.. tai mies saa pakattua, kun mää raivoon sille ohjeita samalla :D