Hyvää vauvavuotta kaikille!
Uudesta vuodesta on selvitty täälläkin. Kyllä huomasi eilen aaton valvomisen. Oli pakko nukkua pitkästä aikaa kunnon päikkärit. Huilailtua tulee joka päivä, mutta kunnon uneen en ole vaipunut pitkään toviin. Mua väsyttää paitsi raskaus, myös tämä iänikuinen pimeys. Tuntuu, että syksy jatkuu ja jatkuu vaan, eikä oikea talvi tule laisinkaan. Katsotaan vaan, että sitten kun vauva syntyy, pärähtää 30 asteen pakkaset, jottei ulos pääse moneen viikkoon. Sitten onkin kivaa olla sisällä vauvan ja tuon vilkkaan 1,5 vuotiaan kanssa...
Minäkin olen säästynyt pahimmilta flunssilta. Oikeastaan kaikki raskaudet olen pysynyt suht koht terveenä. Pientä nuhaa vain on ollut, *kop, kop*.
Ninella ei todellakaan ole enää montaa päivää h-hetkeen. Vähänkö jännää!!!
Minipallo: oma, isompi koti on kyllä tosi ihana. Mekin asuttiin kahden vanhimman kanssa aikoinaan juuri 66 m2:n kolmiossa pari vuotta ja kyllä omakotitaloon muutto sen jälkeen tuntui mahtavalta. Oma piha on melkeinpä parasta.
Mulla unettomat/uneliaat yöt vaihtelee vähän väliä. Pääasiassa nukun ihan hyvin, mutta jos herään johonkin ääneen, uni ei meinaa tulla uudestaan. Vauvakin tuntuu heräävän aina samaan aikaan. Sitten taas on öitä, kuten viime yö, että nukuin 10 h heräämättä. Ensi viikolla alkava isompien kouluarki jänskättää jonkin verran, koska ollaan koisittu koko porukka lähes joka aamu puoli ysiin tai ysiin. No eiköhän siitäkin taas selviä!