pisces
Näppärä viestien naputtelija
Olipas paljon lueskeltavaa täällä :)
Täällä ollaan siis saikulla selkäsäryn ja supistusten takia. lääkäri kirjoitti heti viikon sairaslomaa ja kunnon lepoa.
Lepäilty on mut selkä jumiutuu kun hetkenkin istuu pitempään samassa asennossa.
Eli täällä maataan tai kävellään..
Supistukset oli edellispäivän pois mut eilen illalla kyllä taas supisteli ja ne jo tuntu ihan mukavasti että tässä itsekseni ähkin ja puhkin...
Meni onneksi ohitti reilun tunnin jälkeen.
Eilen oltiin ultrassa että siellä oli kaikki hyvin että pikkuinen on pää alas päin ja alhaalla... (mutta kirjoittelen siitä enempi tuonne neuvola osioon :))
Lääkäri muuten sanoi että heti vain soittaa päivystykseen uutta aikaa jos kovenee supistukset tai ei meinaa rauhoittua, ja jos selkäsärky jatkuu niin hakea sitten lisää saikkua..
Täällä ollaan siis saikulla selkäsäryn ja supistusten takia. lääkäri kirjoitti heti viikon sairaslomaa ja kunnon lepoa.
Lepäilty on mut selkä jumiutuu kun hetkenkin istuu pitempään samassa asennossa.
Eli täällä maataan tai kävellään..
Supistukset oli edellispäivän pois mut eilen illalla kyllä taas supisteli ja ne jo tuntu ihan mukavasti että tässä itsekseni ähkin ja puhkin...
Meni onneksi ohitti reilun tunnin jälkeen.
Eilen oltiin ultrassa että siellä oli kaikki hyvin että pikkuinen on pää alas päin ja alhaalla... (mutta kirjoittelen siitä enempi tuonne neuvola osioon :))
Lääkäri muuten sanoi että heti vain soittaa päivystykseen uutta aikaa jos kovenee supistukset tai ei meinaa rauhoittua, ja jos selkäsärky jatkuu niin hakea sitten lisää saikkua..
Aika jees, etten sanois!! Verenpaineet oli taasen hyvät kuten aina. Vauva pötkötteli pää alaspäin kuten olin jo ennustanut, painoarvio oli 818 grammaa ja kohdunpohjankorkeus oli 25 cm. Kuulemma on hienosti tilaa kääntyillä vielä miten päin vaan ja uiskennella siellä jos näin haluaa :D En edelleenkään erottanut mitään jalkojen välissä kun yritin tiirailla silloin kun lääkäri näytti että tuo tuossa on virtsarakko mikä on täynnä. ja näkyi haarukset siinä lähettyvillä! Syke oli taas 150+ kuten koko ajan. On tää oikeesti ihan pirun jännää kun ei tiedä kumpi siellä on
Kohdunsuu ei tuntunut enää pehmeältä!!! Jihuu!! Mutta, sanoi että ehdottomasti jatketaan sairaslomaa äippäloman alkuun asti koska nämä supistelut ja painontunne plus uusin vaivani iskias estää mun seisomatyön. Jihuuu!!!! Mulla alko nyt sit loma eikä tartte enempiä miettiä
Trallallaa!!!

Kun sellasta aika jokapaikastasärkevää oloa oli tos sen parisen kuukautta!!
Mut mä tuun vauhdilla täällä perässä :)
Torstaina tulee vauvalle sänkykin ja kahen viikon päästä vaunut. Mun äitin miehen tyttö kysyi eilen tarvitaanko vaunuja, että hänellä on 3,5 vuotta vanhat Brion musta-beiget yhdistelmävaunut jotka ollut ainoastaan hänen pojalla käytössä, et saadaan 80 eurolla ne jos halutaan. Ja vastaus oli ehdottomasti! :)))