Picsu
Satasella mukana keskusteluissa
Täällä taas flunssan kourissa.... Tylsyys! :/
Muakin on alkanut synnytys jännittämään ja pelottamaankin vaikka yhdessä vaiheessa oli jo tosi luottavainen olo. Ensinnäkin mua jännittää se ens kuussa tehtävä synnytystapa-arvio, että mitä siellä sanotaan... Itse haluaisin että tehtäis magneettikuvaus, jotta tietäisin varmasti ovatko paikat edes sopivaa kokoa alatiesynnytystä ajatellen, jos noin muuten lääkärin mielestä ei ole estettä normaalille synnytykselle. Mutta aina sitä kuvausta ei tehdä... Esikon synnytys oli sen verran raju, että tarvitsen kaiken varmistuksen jotta uskallan yrittää.... Ja sitten se sektiokin pelottaa tai oikeastaan siitä toipuminen, kun viimeksi se oli niin hankalaa ja kivuliasta.... Ja nyt on vielä esikoistakin ajateltava, että miten hoidat toista jos ei voi syliinkään nostaa kuuteen viikkoon tms....
On aika rankkaa kun nyt jännitän niin montaa asiaa yhtäaikaa, mutta toivon että siellä synnytystapa-arviossa saan mahdollisiman moneen askarruttavaan asiaan vastauksia ja että lääkäri ottaa tosissaan minun ajatukset ja pelot.
No tää viesti onkin näköjään täynnä valitusta ja napinaa, mutta koittakaa kestää. Toisena päivänä on sitten toivottasti parempi mieli. Vaihtelee päivittäin noi pelotkin: välillä ei pelota lainkaan. :)
Hyviä vointeja!