miya
Jostain jotain jo tietävä
Myy77:
Sä oot kyllä päässy pitkälle raskaudessa, kun tuntuu, että kaikki jotka saa kaksosia, niin syntyy keskosina! Ja sulla kohta laskettu aika häämöttää jo. :)
Voin uskoa, että alkaa jo ahdistamaan! Kun yhdenkin kanssa tuskasta! :D Toivotaan, että pääset käynnistykseen. Olo voi todellakin tuntua vähän kevyemmältä sen jälkeen!
Miehen juomisesta... Täällä mies ei oo käyny kertaakaan juomassa sinä aikana kun oon oottanu niin yksin.
Pari kertaa on oltu yhdessä niin et mä olin kuskina, mut en viihtyny kauan baarissa selvinpäin katselemassa v*tun kännistä porukkaa! Eikä mies oo kertaakaan ees sanonu, että haluais mennä
yksiksee johonki ja jos joku kysyy mukaan, niin ei oo koskaan innokas lähtemään. Minä taas ennen raskautta senki edestä! :D Mut nyt ei oo kyllä mitään haluja itelläkään minnekään.. Niin kauan kun
imetän niin en aijo juodakaan eli hyvinkin voi mennä vuosi tästä vielä eteenpäin niin kuin esikoisen kanssakin! :)
Sä oot kyllä päässy pitkälle raskaudessa, kun tuntuu, että kaikki jotka saa kaksosia, niin syntyy keskosina! Ja sulla kohta laskettu aika häämöttää jo. :)
Voin uskoa, että alkaa jo ahdistamaan! Kun yhdenkin kanssa tuskasta! :D Toivotaan, että pääset käynnistykseen. Olo voi todellakin tuntua vähän kevyemmältä sen jälkeen!
Miehen juomisesta... Täällä mies ei oo käyny kertaakaan juomassa sinä aikana kun oon oottanu niin yksin.
Pari kertaa on oltu yhdessä niin et mä olin kuskina, mut en viihtyny kauan baarissa selvinpäin katselemassa v*tun kännistä porukkaa! Eikä mies oo kertaakaan ees sanonu, että haluais mennä
yksiksee johonki ja jos joku kysyy mukaan, niin ei oo koskaan innokas lähtemään. Minä taas ennen raskautta senki edestä! :D Mut nyt ei oo kyllä mitään haluja itelläkään minnekään.. Niin kauan kun
imetän niin en aijo juodakaan eli hyvinkin voi mennä vuosi tästä vielä eteenpäin niin kuin esikoisen kanssakin! :)
Siin ei kyllä ollut mitään veristä, mutta oli kyll limanen klöntti et hyh.. Nyt sit jännittää tosi paljon! Tyttö synty 2pv limatulpan lähdön jälkeen :O Onneks on se äippäpolin aika keskiviikkona, mie en haluais synnyttää alateitse ku vauva perätilassa :( muutenkin jo niin pelkään koko hommaa vaikka onkin jo 3 lapsi tulossa
Onko teillä kellään muulla tullut tätä limatulppaa vielä ja koska?
)
). Ja edelleenkin elelee aika korkealla, kun ahdistaa ja ottaa henkeen.
.Teillä kaikille paljon jaksamisia loppuodotukseen ja itse synnytykseen!!Kyllä ne vauvat sieltä aina lopulta tulevat pihalle ;).
Sinä olet sitten ihana utelias kakka
( tänään olisi rv 36+6)
Toivottavasti kaikki menee hyvin! Ymmärrän huolesi :(
Onko muilla levottomien jalkojen kanssa ongelmia? Olen kuullut, että magnesium saattaisi auttaa--> sitä siis huomenna ostamaan!
... no todellakin. Ois suoraan vaan sanonut et jättivatsa. En oo missään vaihees sf-käyrällä osunu ees maksimikäyrälle vaan yläpuolel on menty koko ajan ja nyt on käyräst loppunu jo sentit :( ... eli viime viikol (35+4) sf oli n. 37-38 en pysty sanomaan ku sentit on loppunu tosta, et paljonko yli. Pääsenköhän lööppeihin, jos synnytän laskettuna aikana, heh... eikai hieman kyl pelottaa ku reilust yli kolmekiloinen jo ja viel 3,5vk laskettuun. Oudointa täs on se et iso maha ei oo haitannu mua missään vaihees, siis tuonu mitään fyysisiä ongelmia, kaikki normaali toiminta onnistuu edelleen, johtuu varmaan siitä, et on iso kohtu, ni vaavil tilaa eikä tule sellainen ahdistunut olo. Mites muilla?