Mulla niin tekis mieli huutaa koko maailmalle että meille tulee vauva mutta en vielä uskalla.
Siis mulla ihan samat fiilikset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla niin tekis mieli huutaa koko maailmalle että meille tulee vauva mutta en vielä uskalla.

Eilen testasin apteekin testillä päivällä parin tunnin pidätyksellä ja puhdas nega oli. Luotan siihen että kemiaalinen raskaus oli. Pelottaa vain miten raskautuminen onnistuu ko ikää kuitenkin jo 40v.
Pidetään peukut pystyssä, että raskaudut mahdollisimman pian ja että vauva pysyy matkassa loppuun asti 
Tällainen tuli ovistestiin. Eli tulkitsen asian niin että uutta yritystä kohti
minun vanhemmat soittivat aamusta että olisivat tulossa kyläilemään, hetken mietittyäni kerroin heille raskaudesta. Tulevat aina kaikenlaisten ruokatarvikkeiden kanssa, oli pakko infota lista ruuista jotka jää multa syömättä jos tuovat.. Olivat oikein iloisia uutisesta

niin tuntuivat nyt olettavan heti että olisi itekseen tärpännyt.
torstaina ultrassa näkee sitten mikä on tilanne!Jotku sanoo näin mutta luulis että olis vahvempi viiva ja raskaustesti olis vahvistunut.mutta eikös ovistestit mittaa osittain samaa kun raskaustesti? Mä tein meinaan esikoisesta ensin ovistestin kun ei ollut raskaustestejä kaapissa ja se näytti plussaa ja raskaana tosiaan olin.
Mulla ovistesti haamuilee ja raskaustesti on varsin selkeä positiivinen.Jotku sanoo näin mutta luulis että olis vahvempi viiva ja raskaustesti olis vahvistunut.
Täällä siis RV 3+5, ja plussattu toisen IVF/ICSI:n tuoresiirrosta. Tänään DPO12 ja Digi sanoi "raskaana 1-2" ja raskaustestien viivat ovat vahvistuneet DPO9 alkaen. Viikot ovat niin varhaiset, että toki tässä on miljoona pelkoa takaraivossa ja hoitoalkuisissa ilmeisesti keskenmenotkin saattavat olla yleisempiä. Olo on suorastaan epäuskoinen tästä plussasta! 

Hei. Tulen jo varovaisesti tänne kurkkimaanTäällä siis RV 3+5, ja plussattu toisen IVF/ICSI:n tuoresiirrosta. Tänään DPO12 ja Digi sanoi "raskaana 1-2" ja raskaustestien viivat ovat vahvistuneet DPO9 alkaen. Viikot ovat niin varhaiset, että toki tässä on miljoona pelkoa takaraivossa ja hoitoalkuisissa ilmeisesti keskenmenotkin saattavat olla yleisempiä. Olo on suorastaan epäuskoinen tästä plussasta!
![]()

Moikka tammikuiset!
Onnea näistä plussista teille kaikille!
Minä liittyisin mielelläni mukaan, tänään päivällä tein selkeän plussatestin. En ole vielä ehtinyt laskemaan viikkoja mutta varmaan jotain 4+1. Ihan varma ei kai voi viikoista olla kun sain keskenmenon huhtikuussa eikä yhtään kuukautisia ehtinyt välissä tulemaan.
Ihmeissäni olen tästä plussasta, mulla vuosia jo 41. Miehelle ensimmäistä tässä toivotaan, minulla kaksi aarretta ennestään
Onnea odotukseen meille kaikille!
Lisel

Onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon!
Pelot ovat yleisiä ja täysin ymmärrettäviä. Täällä voi niitä onneksi jakaa.
Toivotaan ja uskotaan, että kaikki tulee menemään hyvin.![]()
![]()
Esim. mun työkaveri oli aikoinaan jotenkin ihanan luonnonlapsi raskauden suhteen, hänestä näkyi sellainen raskauden hehku ja tietty rauhallisuus + onnellisuus.