Tammikuisten tuumailut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kerroin lähipiirille heti plussasta, he elää vahvasti mukana. En uskalla olla kertomatta jos jotain kävisi, kerran kun kävi ja en olisi siitä ilman läheisiä selvinnyt. Vaikka selkeästi jäljen on jättänyt. Jouduin tämän myös selittämään kun joku ei ymmärtänyt miksi kerron niin aikaisin.. :sad001

Ymmärrän kyllä kaikkien tavat koska jokainen kertoo kun on valmis :Heartred

• Tykkään
Reaktiot: elo
Meillä eka ultra nyt tulevana torstaina, jos sieltä saadaan hyviä uutisia niin kerron varmaan ainakin osalle lähipiiristä heti sen jälkeen. Yksi ystävä tiennyt alusta saakka, muut vielä uutispimennossa :) :cat:

Eilen testasin apteekin testillä päivällä parin tunnin pidätyksellä ja puhdas nega oli. Luotan siihen että kemiaalinen raskaus oli. Pelottaa vain miten raskautuminen onnistuu ko ikää kuitenkin jo 40v.

Eilen testasin apteekin testillä päivällä parin tunnin pidätyksellä ja puhdas nega oli. Luotan siihen että kemiaalinen raskaus oli. Pelottaa vain miten raskautuminen onnistuu ko ikää kuitenkin jo 40v.

Voi harmi - toivoin kovasti, että kyse olisi ollut harmittomasta vuodosta :sorry: Pidetään peukut pystyssä, että raskaudut mahdollisimman pian ja että vauva pysyy matkassa loppuun asti :smiley-angelic001

Mä jätin nyt soittopyynnön neuvolaan. Saa nähdä miten pitkään menee että sieltä soitetaan.

Mä ehdin myös tänään neuvolansoittorinkiin mukaan. Soitto pitäisi tulla huomisaamuna :)

Tällainen tuli ovistestiin. Eli tulkitsen asian niin että uutta yritystä kohti

Liitteet

• IMG_20210518_112345.jpg
    IMG_20210518_112345.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 16
Tällainen tuli ovistestiin. Eli tulkitsen asian niin että uutta yritystä kohti

mutta eikös ovistestit mittaa osittain samaa kun raskaustesti? Mä tein meinaan esikoisesta ensin ovistestin kun ei ollut raskaustestejä kaapissa ja se näytti plussaa ja raskaana tosiaan olin.

Pointti siis se, että älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Pidetää peukkuja, että kaikki olis kuitenkin ok :Heartred

Dodii! Täällä läheisille kertomiset aloitettu hieman ennakkoon :binkybaby minun vanhemmat soittivat aamusta että olisivat tulossa kyläilemään, hetken mietittyäni kerroin heille raskaudesta. Tulevat aina kaikenlaisten ruokatarvikkeiden kanssa, oli pakko infota lista ruuista jotka jää multa syömättä jos tuovat.. Olivat oikein iloisia uutisesta:smiley-ashamed005
:Heartbigred

En vielä kertonut että käyty pakastimesta pikkuinen kyytiin (PAS hoito mulle tehtiin huhtikuussa) Tietävät kyllä että vanhempi tyttö saatiin IVF hoidoilla, mutta toinen sitten tuli luomusti heti perään :Heartpink:Heartpink niin tuntuivat nyt olettavan heti että olisi itekseen tärpännyt.

noh!.. Raskaana nyt ollaan jokatapauksessa, alku ei vain nyt ollut se ihan tavanomaisin. Jospa se ei vaikuttaisi raskauden kulkuun:smiley-angelic001 torstaina ultrassa näkee sitten mikä on tilanne!

mutta eikös ovistestit mittaa osittain samaa kun raskaustesti? Mä tein meinaan esikoisesta ensin ovistestin kun ei ollut raskaustestejä kaapissa ja se näytti plussaa ja raskaana tosiaan olin.
Jotku sanoo näin mutta luulis että olis vahvempi viiva ja raskaustesti olis vahvistunut.

Hei. Tulen jo varovaisesti tänne kurkkimaan :greet025 Täällä siis RV 3+5, ja plussattu toisen IVF/ICSI:n tuoresiirrosta. Tänään DPO12 ja Digi sanoi "raskaana 1-2" ja raskaustestien viivat ovat vahvistuneet DPO9 alkaen. Viikot ovat niin varhaiset, että toki tässä on miljoona pelkoa takaraivossa ja hoitoalkuisissa ilmeisesti keskenmenotkin saattavat olla yleisempiä. Olo on suorastaan epäuskoinen tästä plussasta! :schoked025:love017

Moikka tammikuiset! :greet025

Onnea näistä plussista teille kaikille!
Minä liittyisin mielelläni mukaan, tänään päivällä tein selkeän plussatestin. En ole vielä ehtinyt laskemaan viikkoja mutta varmaan jotain 4+1. Ihan varma ei kai voi viikoista olla kun sain keskenmenon huhtikuussa eikä yhtään kuukautisia ehtinyt välissä tulemaan.

Ihmeissäni olen tästä plussasta, mulla vuosia jo 41. Miehelle ensimmäistä tässä toivotaan, minulla kaksi aarretta ennestään :Heartpink:Heartpink

Onnea odotukseen meille kaikille!

Lisel

Hei. Tulen jo varovaisesti tänne kurkkimaan :greet025 Täällä siis RV 3+5, ja plussattu toisen IVF/ICSI:n tuoresiirrosta. Tänään DPO12 ja Digi sanoi "raskaana 1-2" ja raskaustestien viivat ovat vahvistuneet DPO9 alkaen. Viikot ovat niin varhaiset, että toki tässä on miljoona pelkoa takaraivossa ja hoitoalkuisissa ilmeisesti keskenmenotkin saattavat olla yleisempiä. Olo on suorastaan epäuskoinen tästä plussasta! :schoked025:love017

Onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon! :Heartred:welcome

Pelot ovat yleisiä ja täysin ymmärrettäviä. Täällä voi niitä onneksi jakaa.
Toivotaan ja uskotaan, että kaikki tulee menemään hyvin. :happy: :Heartred

Ihan plussia nyt satelee. :Heartred

Moikka tammikuiset! :greet025

Onnea näistä plussista teille kaikille!
Minä liittyisin mielelläni mukaan, tänään päivällä tein selkeän plussatestin. En ole vielä ehtinyt laskemaan viikkoja mutta varmaan jotain 4+1. Ihan varma ei kai voi viikoista olla kun sain keskenmenon huhtikuussa eikä yhtään kuukautisia ehtinyt välissä tulemaan.

Ihmeissäni olen tästä plussasta, mulla vuosia jo 41. Miehelle ensimmäistä tässä toivotaan, minulla kaksi aarretta ennestään :Heartpink:Heartpink

Onnea odotukseen meille kaikille!

Lisel

Onnittelut ja tervetuloa joukkoon. :love017

Ihanaa, uusia plussanneita! Miljoonasti onnea plussista ja tervetuloa joukkoon! :welcome

Onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon! :Heartred:welcome

Pelot ovat yleisiä ja täysin ymmärrettäviä. Täällä voi niitä onneksi jakaa.
Toivotaan ja uskotaan, että kaikki tulee menemään hyvin. :happy: :Heartred

Kiitos tervetulotoivotuksista :) Ehkä sitä täytyisi tsempata itsensä sellaiseen moodiin, että jos jotain on tapahtuakseen, niin sitten se tapahtuu, eikä sille välttämättä mitään voi..itse toivon, että pystyisi jossain vaiheessa nauttimaan ihan kunnolla raskaudesta :happy119 Esim. mun työkaveri oli aikoinaan jotenkin ihanan luonnonlapsi raskauden suhteen, hänestä näkyi sellainen raskauden hehku ja tietty rauhallisuus + onnellisuus.

Onnittelut uusista plussista. Nyt vaan keräätte ne vaadittavat viestit niin pääsee suljetulle puolelle. Ai kauhee miltä tuo kuulostaa.

Takaisin