Tammikuisten tuumailut

Hei, minä täällä taas mutta yritän kovasti järkeillä itseäni rauhallisemmaksi.

Tein aamulla kaksi testiä, viiva vahvistuu ja digi valmistui murto-osassa siitä ajasta mitä vkl. Viikonloppuna viimeiset kaksi palkkia kesti 1,30min ja tänään vain 8 sekuntia. Eli sen perusteella hcg olisi nousussa? Jos olisi menossa kesken niin eikö sit olis jo laskussa? Teen viikonloppuna viikkonäytöllisen digin, siitä luulisi näkyvän onko menossa kesken.. ehkä. Hjelp! :anyone
 
Hei, minä täällä taas mutta yritän kovasti järkeillä itseäni rauhallisemmaksi.

Tein aamulla kaksi testiä, viiva vahvistuu ja digi valmistui murto-osassa siitä ajasta mitä vkl. Viikonloppuna viimeiset kaksi palkkia kesti 1,30min ja tänään vain 8 sekuntia. Eli sen perusteella hcg olisi nousussa? Jos olisi menossa kesken niin eikö sit olis jo laskussa? Teen viikonloppuna viikkonäytöllisen digin, siitä luulisi näkyvän onko menossa kesken.. ehkä. Hjelp! :anyone

Ei ole omakohtaista kokemusta asiasta, mutta voisi kuvitella, että tuo hcg:n nousu ainakin hyytyisi huomattavasti, vaikka ei heti loppuisikaan aivan täysin. :dontknow
Joten luulisi vahvistumisen olevan todella hyvä merkki. :Heartred
Täällä foorumilla pyöriessä on kyllä tullut luettua, että alkuraskauden vuodot ovat yllättävänkin yleisiä ja usein myös harmittomia. Kunhan hyytymiä ei tule.
Valitettavasti en osaa enempää ottaa kantaa asiaan. Varmasti pelästyttää ja epävarmuus on aivan kamalaa. :sorry:
Kaikki raajat ristissä toivotaan, että pikkuinen pitelee siellä tiukasti kiinni. :Heartred
 
Aavistitteko olevanne raskaana ennen testiä?
No minun nyt tietysti oli ”helppo” aavistella kun alkion siirto tehtiin tähän kiertoon :hilarious: (PAS hoito) Mutta kun rupesin pohdiskelemaan asiaa niin en ole varma onko minulla koskaan tullut toista viivaa ihan täydellisenä yllätyksenä, että jotain aavisteluja on aina ollut :angelic:
 
Sori omanapaa mutta näinköhän menee kesken.. vuotaa vaaleanpunaista. Kipuja ollu alusta lähtien niin en osaa sanoa onko kovempia. Oon kaikissa raskauksissa vuotanu mutta en mielestäni näin paljoa saatikka näin nopeasti. Onpa vaikeaa tämä :sad010
Voi Vivu!.. :sad001 jospa vuoto olisi harmitonta, mutta ymmärrän pelkosi täysin. Minulla kans ollut vuotoja raskauksissa osa mennyt hyvin, osa huonosti. Mikä sulla on tilanne nyt? Jos ei hyytymiä ole tullut kovien kipujen kanssa, niin uskoisin että tilanne hyvä.

tsemppiä! :hug013
 
Hei, minä täällä taas mutta yritän kovasti järkeillä itseäni rauhallisemmaksi.

Tein aamulla kaksi testiä, viiva vahvistuu ja digi valmistui murto-osassa siitä ajasta mitä vkl. Viikonloppuna viimeiset kaksi palkkia kesti 1,30min ja tänään vain 8 sekuntia. Eli sen perusteella hcg olisi nousussa? Jos olisi menossa kesken niin eikö sit olis jo laskussa? Teen viikonloppuna viikkonäytöllisen digin, siitä luulisi näkyvän onko menossa kesken.. ehkä. Hjelp! :anyone

Kyllä luulisin viivan vahvistumisen olevan hyvä merkki.:think005 Digistä en osaa sanoa, kun ei ole siitä kokemusta. Kovasti tsemppejä, toivottavasti kaikki menee hyvin. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille tsemppauksesta :Heartred vuotoa ei oo tullu eilisen jälkeen! Nyt vaan toivotaan että pysyy pois tai jos tulee niin vain vähän. Mulla on ollu molemmissa raskauksissa tätä ja eka oli sit kkm ja toisesta esikoinen syntyi. Yritin niin kovasti ottaa rauhallisesti mutta eih.. :facepalm: Varmaan pyrin pääsemään ultraan viimeistään 7 viikolla.. neuvolaan laitan viestiä maanantaina.

Jotenki tuntu niin epäreilulta kun kerranki tuli 6kk sisällä raskaaksi että se vietäisiin heti pois. Iski hirvee ahdistus kun näytti siltä että samaa rataa kuljetaan kuin aina aiemminkin.. :sad001
 
Vivu! Kuulostaa hyvältä että vuoto loppunut:)

kyllä se vaan vuoto aina säikäyttää, vaikka ihan hyvin voi olla myös raskausoireisiin kuuluvaa kevyttä vuotelua.

Raskausoireista tulikin mieleeni, mitäs oireita muilla ilmaantunut?
Täällä ekaa kertaa aamukahvi tökkii
:hungover::coffee2
Saattaa kyllä huono-olo johtua minulla päänsärystäkin, mulla migreeniin liittyy oksettava olo..:dead:
 
Vivu! Kuulostaa hyvältä että vuoto loppunut:)

kyllä se vaan vuoto aina säikäyttää, vaikka ihan hyvin voi olla myös raskausoireisiin kuuluvaa kevyttä vuotelua.

Raskausoireista tulikin mieleeni, mitäs oireita muilla ilmaantunut?
Täällä ekaa kertaa aamukahvi tökkii
:hungover::coffee2
Saattaa kyllä huono-olo johtua minulla päänsärystäkin, mulla migreeniin liittyy oksettava olo..:dead:

Mullakin aamukahvin juominen tökki tänään. Yleensä juon kolme kuppia, nyt teki tiukkaa se yksikin kuppi ja aamupala oli syötävä hitaammin.

Niin ja tonne toiseen ketjuun jo kirjoitinkin aamulla, että repäsykivut ja väsymys on alkanut kans.:sleep011
 
Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Vuoto on pysynyt poissa ja viivakin vahvistuu oikein hienosti. Minäkin odotan sitä salaista puolta, toivon että tulis hyvä ryhmä :happy:

Oireita ei oo vielä, ehkä röyhtäyttää enemmän. Se on ollu kaikissa ihanasti läsnä. Odotan kovasti oireita :bag:
 
Auts! Tämä päivä mennyt migreenin tainnuttamana :dead:... mulla on sellainen migreeni että jos pahaksi äityy, niin alkaa oksentelu..:depressed:
Pakko oli ottaa jytkympää lääkettä, eikä oikein sekään auttanut.. Mulla ei oo migreeni jättäny rauhaan raskausaikanakaan, eniten mulle aiheuttaa oireita hormonaaliset heilahdukset (ovulaatio/menkat) ja näemmä myös alkuraskaus.

Yökkäillessä repinyt alavatsaa, että sen verran muita oireita :rolleyes:..
 
Auts! Tämä päivä mennyt migreenin tainnuttamana :dead:... mulla on sellainen migreeni että jos pahaksi äityy, niin alkaa oksentelu..:depressed:
Pakko oli ottaa jytkympää lääkettä, eikä oikein sekään auttanut.. Mulla ei oo migreeni jättäny rauhaan raskausaikanakaan, eniten mulle aiheuttaa oireita hormonaaliset heilahdukset (ovulaatio/menkat) ja näemmä myös alkuraskaus.

Yökkäillessä repinyt alavatsaa, että sen verran muita oireita :rolleyes:..

Voi ei, toivottavasti migreeni hellittää pian :shifty:
 
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Heippa.

Liityn mukaan joukkoonne. Plussasin viikko sit ja nyt ilmeisesti 5+0 ja LA pitäis olla 14.1. Esikoinen löytyy ja täyttää pian 7v. Olen 39v.

Pikkuhiljaa hiipimässä kuvotuksen tunne kuvioihin, ja pelkään raskauspahoinvoinnin alkamista tosi paljon. Viime raskaudessa oksentelin puoleen väliin asti. Kuuma olo on, unet jääneet kevyeksi ja ruokahimojakin jo löytyy. Toivottavasti pysyis lieväoireisena tää raskaus :smiley-angelic001
 
Heippa.

Liityn mukaan joukkoonne. Plussasin viikko sit ja nyt ilmeisesti 5+0 ja LA pitäis olla 14.1. Esikoinen löytyy ja täyttää pian 7v. Olen 39v.

Pikkuhiljaa hiipimässä kuvotuksen tunne kuvioihin, ja pelkään raskauspahoinvoinnin alkamista tosi paljon. Viime raskaudessa oksentelin puoleen väliin asti. Kuuma olo on, unet jääneet kevyeksi ja ruokahimojakin jo löytyy. Toivottavasti pysyis lieväoireisena tää raskaus :smiley-angelic001

Tervetuloa joukkoon! :welcome
Onnittelut plussasta!
 
Tervetuloa Sesilia! Toivotaan, että raskauspahoinvointi olisi kevyempää tällä kertaa :rolleyes:
 
Tervetuloa Sesilia! Toivotaan, että raskauspahoinvointi olisi kevyempää tällä kertaa :rolleyes:

Joo toivossa on hyvä elää Ajattelin kuunnella hyvin tarkasti näitä ruokahimoja jos niillä olis osuutta voinnin pysymisessä hyvänä. Tekee mieli kaikkea punaista, eli tomaatti, punajuuri (borssikeitto houkuttais) ja pihvi, nimenomaan se veri.. Myös maitotuotteet ja suola houkuttaa.
 
Kiva! Kun tullut uusia mukaan :smiley-angelic003
Tervetuloa :)

ruokahimoista: mulla oli edellisessä raskaudessa kausi milloin ainoastaan appelsiinit yms maistui hyvälle :p ja TUOKSUI hyvälle, jos oli ellottava olo muiden ruokien hajuista, niin saatoin nuuskutella tuoretta appelsiinin puolikasta.

nyt ei ole ollut vielä vastaavanlaista.
 
Takaisin
Top