Tammikuisten tuumailut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Verikoe tuli tuloksella 6 U. Tälleen pessimistinä täytyy todeta, että mukavampi nyt kuin kuuden viikon päästä. Raskaustesti antoi eilen vielä plussan :sorry:
Nyt täytyy odotella menkkojen alkamista ja toivoa että saataisiin PAS ennen kesätaukoa.

Turvallista raskautta teille kaikille :Heartred
Niin surullista.. :sad001
Voimia ihan hirveesti!..:Heartred

Verikoe tuli tuloksella 6 U. Tälleen pessimistinä täytyy todeta, että mukavampi nyt kuin kuuden viikon päästä. Raskaustesti antoi eilen vielä plussan :sorry:
Nyt täytyy odotella menkkojen alkamista ja toivoa että saataisiin PAS ennen kesätaukoa.

Turvallista raskautta teille kaikille :Heartred

Voi ei... :sorry: Kovasti voimia!! :Heartred

Tänään oli raskaustesti vaalennut selkeeesti eli ei tienny hyvää se testiviivan viikon kestävä junnaaminen ilman hcg nousua. Olin kyllä jo varautunut että ei pääty hyvin tää mutta pahalta tuntuu silti. Alkais vaan nyt se vuoto niin pääsis eteenpäin.

Tänään oli raskaustesti vaalennut selkeeesti eli ei tienny hyvää se testiviivan viikon kestävä junnaaminen ilman hcg nousua. Olin kyllä jo varautunut että ei pääty hyvin tää mutta pahalta tuntuu silti. Alkais vaan nyt se vuoto niin pääsis eteenpäin.
Voi ei!.. voimia sinne! :sad001 :Heartred

kylläpäs nyt monella ollut ikäviä uutisia, jaksamista itse kenellekin! :3some

Täällä menossa rv 5+3
Välillä juilii ikävästi vatsan seudulla, mutta olettaisin olevan ihan normaalia.
Mun pitää käydä maanantaina uudestaan verikokeissa (hcg) PAS:sin tehnyt taho tahtoo tulokset, ja tietysti itseäkin kiinnostaa. Edellisissä kokeissa kesti/ eikä vieläkään ole tullut tulokset kun määränneet mulle jonkun väärän kokeen vahingossa. Noh! Pian selviää missä hcg menossa :)

Mites muilla menee siellä näin äitienpäivän alla?

Ulpu ja Diann, voimia :Heartred

Lähden tänään lasten kanssa mummolassa käymään. Mies jää rakentelemaan terassia, niin saa työrauhan :grininnokkaat lapset ei malttaneet säästää päiväkodissa tehtyjen äitienpäivälahjojen ja -korttien antamista eilen päiväkodista kotiuduttuaan, joten sain ne jo eilen :Heartblue:Heartpink huomenna sitten rennosti yhdessä perheen kanssa :love7

Kuulostaa hyvältä Imme :joyful:

täällä kans suunnitellaan mummola vierailua, ja vanhempi lapsi ”vihjaillut” eilisestä asti kortista jonka haluaisi antaa, mutta se on salaisuus :hilarious:

Voi kurjuus. :sorry: Voimia! :Heartred

:greet025 Eilen testattu hcg, luku oli 7 658 U/L

(viikko sitten ottivat väärän kokeen:meh: enkä koskaan saanut tuloksia) mutta nyt tosiaan tilanne tiedossa eiliseltä, tänään sitten vielä soittoa PAS:sin tehneelle taholle :joyful:

eka neuvola huomenna ja ensviikon loppupuolella jo sitten eka ultra :happy:

Elolla on kivoja juttuja lähipäiville ja viikoille! :rolleyes:

Meillä on tämän viikon perjantaina alkuraskauden ultra. Jännittää tosi paljon, koska se perinteinen pahoinvointi loistaa edelleen poissaolollaan. Vain hyvin harvoin etoo ja sekin menee nopeasti ohi. Muita oireita on sitten tullut: jatkuva palelu, väsymys, repäisykivut (esim aivastaessa), nälkä.

En ole ihan varma olenko tulossa kipeäksi vai onko siitepölyt hiipineet rööreihini, mutta aivastelen aivan taukoamatta, nenä vuotaa ja oikea silmä kutiaa. Aiempina vuosina siitepöly ei ole aiheuttanut allergisia oireita, pl. raskauskeväitä. Voisiko olla, että raskaus aiheuttaisi alenemaa siitepölyn siedossa ja siksi se oireilee tänä vuonna? :confused:

Muokattu viimeksi:
Yksi uusi tammikuinen ilmoittautuu mukaan. :greet025
Eilen haaleista haalein haamu testiin ja tänään viiva oli vahvistunut hienosti. Tää on aina yhtä jännää ja niin ihanaa. :love017

Tää on jotenkin niin uskomatonta vieläkin.:love017

Aavistitteko olevanne raskaana ennen testiä?

Muokattu viimeksi:
Sori omanapaa mutta näinköhän menee kesken.. vuotaa vaaleanpunaista. Kipuja ollu alusta lähtien niin en osaa sanoa onko kovempia. Oon kaikissa raskauksissa vuotanu mutta en mielestäni näin paljoa saatikka näin nopeasti. Onpa vaikeaa tämä :sad010

Sori omanapaa mutta näinköhän menee kesken.. vuotaa vaaleanpunaista. Kipuja ollu alusta lähtien niin en osaa sanoa onko kovempia. Oon kaikissa raskauksissa vuotanu mutta en mielestäni näin paljoa saatikka näin nopeasti. Onpa vaikeaa tämä :sad010

Voi ei.:sad001 Voimia kovasti!:Heartred Toivottavasti olis kuitenkin harmitonta vuotelua.

Voi ei! :sorry: Toivottavasti olisi vain harmitonta alkuraskauden vuotelua. :smiley-angelic001 :Heartred voimia!

Toivotaan kovasti, että pieni pitäisi tiukasti kiinni ja vuodot olisivat harmittomia :smiley-angelic001:Heartred

Takaisin