Tammikuisten tuumailut

onhan se yleistä mutta sitä heti ajattelee pahinta. käskin miehen hakemaan apteekista raskaustestejä ja tein heti, tositosi haalea toinen viiva tuli, sai kyllä tihrustella o_O tänään olisi 4+5, luulisi että olisi vahvistunut? voisko olla kemiallinen sitten :sad001

https://aijaa.com/F7ppKY
 
Muokattu viimeksi:
onhan se yleistä mutta sitä heti ajattelee pahinta. käskin miehen hakemaan apteekista raskaustestejä ja tein heti, tositosi haalea toinen viiva tuli, sai kyllä tihrustella o_O tänään olisi 4+5, luulisi että olisi vahvistunut? voisko olla kemiallinen sitten :sad001
Eikä! Oliko viimeksi siis selkeempi viiva? Milloin testasit viimeksi?
 
onhan se yleistä mutta sitä heti ajattelee pahinta. käskin miehen hakemaan apteekista raskaustestejä ja tein heti, tositosi haalea toinen viiva tuli, sai kyllä tihrustella o_O tänään olisi 4+5, luulisi että olisi vahvistunut? voisko olla kemiallinen sitten :sad001

Voi kurja :sorry: olihan pidätysaika tarpeeksi pitkä? Kieltämättä noilla viikoilla viivan pitäisi olla jo suht vahva, mutta voihan esim. testissä olla myös vikaa..? Tai sitten ei ole pidättänyt tarpeeksi kauaa. Toivotaan, että vuoto pysyy kurissa ja vauva matkassa :smiley-angelic001
 
Tsemppiä sinne miiamaria! on kyllä kurja juttu kun alkoi vuotelemaan.. :sad001

Minulla kans kokemusta alkuraskauden vuoteluista, osassa merkitsivät keskenmenoa, mutta osassa taas ei.
Toivotaan että tilanne ”selviäisi” pian.
:Heartred
 
Eikä! Oliko viimeksi siis selkeempi viiva? Milloin testasit viimeksi?

Maanantaina ja tiistaina tein samat apteekin testit, ja hieman tummemmat viivat oli mutta silti just tollasia hailakoita. keskiviikkona tein digin ja siihen tuli raskaana 1-2


Voi kurja :sorry: olihan pidätysaika tarpeeksi pitkä? Kieltämättä noilla viikoilla viivan pitäisi olla jo suht vahva, mutta voihan esim. testissä olla myös vikaa..? Tai sitten ei ole pidättänyt tarpeeksi kauaa. Toivotaan, että vuoto pysyy kurissa ja vauva matkassa :smiley-angelic001

Oon tehnyt kyllä noi kaikki testit päivällä ja lyhyellä pidätysajalla, oon saattanut käydä ~20min ennen testiä pissalla. Kaikki testit ollu apteq merkkisiä

vuotoa tulee vessareissuilla vähän paperiin. pitää seurailla tuota vuotoa mutta enempi mietityttää nuo testit kun ei vahvistu. pelkään pahinta mutta silti toivon että pieni pysyisi matkassa :shy: neuvolassa ei varmaan ultratessa näillä viikoilla nää mitään? eli nyt 4+5
 
Maanantaina ja tiistaina tein samat apteekin testit, ja hieman tummemmat viivat oli mutta silti just tollasia hailakoita. keskiviikkona tein digin ja siihen tuli raskaana 1-2




Oon tehnyt kyllä noi kaikki testit päivällä ja lyhyellä pidätysajalla, oon saattanut käydä ~20min ennen testiä pissalla. Kaikki testit ollu apteq merkkisiä

vuotoa tulee vessareissuilla vähän paperiin. pitää seurailla tuota vuotoa mutta enempi mietityttää nuo testit kun ei vahvistu. pelkään pahinta mutta silti toivon että pieni pysyisi matkassa :shy: neuvolassa ei varmaan ultratessa näillä viikoilla nää mitään? eli nyt 4+5
Onko sulla nyt testiä? Että voisit kokeilla 2-3 tunnin pidätyksellä, tai sitten vaikka huomenna aamusta? Neuvolan ultralla ei varmaan nää vielä kunnolla näillä viikkoilla.
 
Onko sulla nyt testiä? Että voisit kokeilla 2-3 tunnin pidätyksellä, tai sitten vaikka huomenna aamusta? Neuvolan ultralla ei varmaan nää vielä kunnolla näillä viikkoilla.

joo on vielä yks testi, oottelen ehkä aamuun ja testaan sitten. tai jos maltan niin muutaman päivän päästä aamulla :shy:
 
Maanantaina ja tiistaina tein samat apteekin testit, ja hieman tummemmat viivat oli mutta silti just tollasia hailakoita. keskiviikkona tein digin ja siihen tuli raskaana 1-2




Oon tehnyt kyllä noi kaikki testit päivällä ja lyhyellä pidätysajalla, oon saattanut käydä ~20min ennen testiä pissalla. Kaikki testit ollu apteq merkkisiä

vuotoa tulee vessareissuilla vähän paperiin. pitää seurailla tuota vuotoa mutta enempi mietityttää nuo testit kun ei vahvistu. pelkään pahinta mutta silti toivon että pieni pysyisi matkassa :shy: neuvolassa ei varmaan ultratessa näillä viikoilla nää mitään? eli nyt 4+5
Muistaakseni saattas hyvällä tuurilla tossa 5+ viikolla alkaa näkyä ruskuaispussia ja jtn jos hyvä kulma.. niin ja toki sisäkautta ultraamalla.

kannattaa tosiaan aamulla testata vielä niin saat parhaan käsityksen siitä mihin suuntaan viivat menossa.
 
Voimia miiamaria! :Heartred

Nyt toivotaan, että olisi vain harmitonta alkuraskauden vuotelua ja pikkuinen pitäisi tiukasti kiinni. :smiley-angelic001

Kannattaa testata pidemmällä pidätyksellä tai aamuvirtsasta niin viivan vahvistuminen on selkeämpää. Tai itsellä ainakin alussa sain päivisin huomattavasti vaaleampia viivoja, kuin aamuisin.
 
Täälläkin jännittää miten käy. Sain alkuun kans tosi haaleita mikä pisti miettimään onkohan kaikki hyvin. 5 päivää siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa sain jo vähän tummemman mutta ei lähellähään yhtä tumma kuin kontrolli viiva. Vielä on muutama testi kaapissa niin seurailen lähteekö tummumaan. On tämä alku jännää ja jos vielä verta tulisi:nailbiting: ja paperia kyttään myös vessa reissuilla:grin
 
Täälläkin jännittää miten käy. Sain alkuun kans tosi haaleita mikä pisti miettimään onkohan kaikki hyvin. 5 päivää siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa sain jo vähän tummemman mutta ei lähellähään yhtä tumma kuin kontrolli viiva. Vielä on muutama testi kaapissa niin seurailen lähteekö tummumaan. On tämä alku jännää ja jos vielä verta tulisi:nailbiting: ja paperia kyttään myös vessa reissuilla:grin
Jännitystä ilmassa :woot: :nailbiting:

ah! Tätä alkuraskauden aikaa :hilarious:
 
Heipsan, täällä yksi tammikuinen lisää :angelic: tänään 5+0 ja eka testi tehty
Hellurei Jenspaw! :joyful:

Täällä vielä aamulla testailin pc- liuskatestillä, huomenna verikoe.
Jospa sitten ois testit testailtu :dummy::dummy1:

sinähän oot pitkään malttanut, jos tänään vasta eka testi :hilarious:
 
Hellurei Jenspaw! :joyful:

Täällä vielä aamulla testailin pc- liuskatestillä, huomenna verikoe.
Jospa sitten ois testit testailtu :dummy::dummy1:

sinähän oot pitkään malttanut, jos tänään vasta eka testi :hilarious:

Haha, joo itekin vähän ihmettelen. Mut en halunnut pettyä ja kun pitkä kierto niin parempi myöhään. :happy:
 
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Tänään kävin verikokeessa! Mutta tulokset eivät ole tulleet vieläkään.. plääh!..:yuck:
Ois ollu niin kiva nähdä hcg arvo:shifty:.. kun outtanu koko päivän. Täytynee soittaa huomenna polille ja kysellä heidän kauttaan.

mutta mikä tärkeintä, niin testissä vahvistuvat viivat ja menkat loistaa poissa olollaan:happy:
 
Mulla alko eilen aamulla kunnon vuoto :sad001 varmaan se kemiallinen oli sitten. eilen itketti ja oli tyhjä olo, mutta tänään jo parempi fiilis. Ja lohduttaa että näin alussa kävi näin. toivotaan että nopeasti tulisi kuitenkin uudelleen raskaaksi :)
 
Tänään kävin verikokeessa! Mutta tulokset eivät ole tulleet vieläkään.. plääh!..:yuck:
Ois ollu niin kiva nähdä hcg arvo:shifty:.. kun outtanu koko päivän. Täytynee soittaa huomenna polille ja kysellä heidän kauttaan.

mutta mikä tärkeintä, niin testissä vahvistuvat viivat ja menkat loistaa poissa olollaan:happy:


Ootko katsonut näkeekö tulokset jo omakannassa? Sinne tulee yleensä nopeampaa:)
 
Mulla alko eilen aamulla kunnon vuoto :sad001 varmaan se kemiallinen oli sitten. eilen itketti ja oli tyhjä olo, mutta tänään jo parempi fiilis. Ja lohduttaa että näin alussa kävi näin. toivotaan että nopeasti tulisi kuitenkin uudelleen raskaaksi :)

Voimia miiamaria! :Heartred :sorry:
 
Ootko katsonut näkeekö tulokset jo omakannassa? Sinne tulee yleensä nopeampaa:)
Katsoin juu :dead:

Ei ollu siellä muuta kuin tieto että otettu..:computer005

Noh. Ne jo polilta silloin vinkkasi että jos ei näy, niin soitella sitten heille, joten huomenna sitten soittoa sinne.
 
Mulla alko eilen aamulla kunnon vuoto :sad001 varmaan se kemiallinen oli sitten. eilen itketti ja oli tyhjä olo, mutta tänään jo parempi fiilis. Ja lohduttaa että näin alussa kävi näin. toivotaan että nopeasti tulisi kuitenkin uudelleen raskaaksi :)
Laitoinkin jo terveiset tuonne toiseen ketjuun.. heti kun huomasin ikävät uutiset :sad001...

toivotaan tosiaan pian uutta raskautta! Minulla on omaa/ että lähipiirin kokemusta että alkanut uusi raskaus 1-3kk sisällä keskenmenosta.. että aina on toivoa :Heartred
 
Takaisin
Top