Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voimia teilleTulin juuri päivystyksestä, asun ulkomailla enkä ihan tarkkaan saanut selvyyttä, kuin sen että ei näkynyt muuta kuin musta pallo kohdussa.. viikon päästä uusi ultra ja jos tilanne sama niin sitten on tuulimuna. Luulisi että 7-8 viikolla näkyisi jo enemmän.. en tiedä onko mitään toivoa enää.![]()

Tää tahtoo doplerin, mistä sellaisen järkihintaan saisin? -pitääkö ostaa oma vai onko järkevää vuokrata.
Vihjeet vaikka yksityisviestillä, jos täällä on mainostaminen kielletty....
Iso kiitos jo etukäteen![]()
Kiitos !Moni myy niitä todella hyväkuntoisina ja jotkut jopa ihan vaan pari kertaa käytettynä esim. Torissa.
Mies osti tuon meidän aikanaan kauan sitten jostain uutena, mutta en muista mistä.
Mutta googlettamalla löytyy useita eri malleja ja verkkokauppoja, jos uutena haluaa. :)
Itse tykkään tuosta missä on myös näyttö. :)

Sanoin täl viikol miehelle et pahoinvointi alkaa helpottaa ni seuraavana päivänä se kostautuOnko teillä oireet alkaneet jo hellittää?kaikilla kaikki hyvin? Ikävä teitä!
Mulla on onneks helpottanu kaikki muu paitsi armoton väsymys ja jatkuva nälkäOnko teillä oireet alkaneet jo hellittää?kaikilla kaikki hyvin? Ikävä teitä!
Hyvin menee, kiitos kysymästä.Mulla on onneks helpottanu kaikki muu paitsi armoton väsymys ja jatkuva nälkäjotenkin tuntuu oudolta ja samalla kyllä tosi ihanalta että pahoinvointi on loppu
tänään 11+5 ja tiistaina nt-ultra
Miten sulla menee @Jossu123?![]()
Voi, en halua masentaa mutta eikös eka kolmannes lopu vasta 12+6..Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa elämä voittamaan..
Pahoinvointi hellittää ja väsy eiooenää niin kaamee.. 11+5.
Kaks päivää maagiseen ekan kolmanneksen loppuun![]()
Mulla oli tukilääkkeenä cyclogestit tässä tärppikierrossa ja aiheutti kyllä itselleni kaikki mahdolliset raskausoireet!Hyvin menee, kiitos kysymästä.Ovulaatio vihdoin tänään ja talletukset dpo -2, -1 ja ovispäivänä että yrityksen puutteesta ei voi syyttää..
ylihuomenna aloitan ensimmäisen kerran luteaalitueksi cyclogestit, jännä nähdä tuleeko niistä jotain oireita ja tuottaako tämä kierto tulosta.
Jos ei muuta, niin on jo todettu että ruuti on ainakin niin sanotusti "kuivaa" kun tärppi käy helposti, pysyisi vaan matkassa ja terveenä loppuun saakka. ❤
Toivottavasti tämä on teidän kierto!

Mullekin gyne laski paperilla:Voi, en halua masentaa mutta eikös eka kolmannes lopu vasta 12+6..![]()
Jatkuiko sulla vielä plussatestin jälkeen vai lopetitko siihen?Mulla oli tukilääkkeenä cyclogestit tässä tärppikierrossa ja aiheutti kyllä itselleni kaikki mahdolliset raskausoireet!Toivottavasti tämä on teidän kierto!
Hei.. mulla töissä on/oli samoja ongelmia. Kysyin neuvoa it-tuelta,Täällä ainakin viikonlopun osalta meni tosi hienosti pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa! Selkeästi mulla pahoinvointia hillitsee se kun teen kaikkea muuta paitsi töitä, eli toisinsanoen liikun enkä tuijottele tietokoneen ruutua. Nyt kun työviikko taas alkaa niin valmistaudun viikon yrjömaratoniin.
Oli tarkoitus kertoa perheelle juhannuksena raskaudesta, mutta en vaan saanut sitä suustani. Missään kohtaa ei oikein tullut sellaista tilaisuutta että sen voisi luontevasti paljastaa. Mutta isällä on perjantaina synttärit tulossa, niin jospa pappa saisi kivan synttäriyllärin sitten.![]()
Hei! Mullakin päätteen takana samoja hankaluuksia. Avauduin asiasta jopa IT-etätuelle. Neuvoivat, minut ja ongelmien selvittämistapani tuntien, perehtymään päätetyön kongnitiiviseen työhyvinvointiin. Lisäksi pöydälle piti tuoda jotain "isoa ja elävää" välillä tuijoteltavaksi. Ostin ison kukkakimpun ja oudointa on että sen katsominen helpottaa.Täällä ainakin viikonlopun osalta meni tosi hienosti pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa! Selkeästi mulla pahoinvointia hillitsee se kun teen kaikkea muuta paitsi töitä, eli toisinsanoen liikun enkä tuijottele tietokoneen ruutua. Nyt kun työviikko taas alkaa niin valmistaudun viikon yrjömaratoniin.
Oli tarkoitus kertoa perheelle juhannuksena raskaudesta, mutta en vaan saanut sitä suustani. Missään kohtaa ei oikein tullut sellaista tilaisuutta että sen voisi luontevasti paljastaa. Mutta isällä on perjantaina synttärit tulossa, niin jospa pappa saisi kivan synttäriyllärin sitten.![]()
Valoherkkyys on yksi aika yleinen täälläkin todettu pahoinvointia triggeröivä tekijä. Eli näytön asetuksista pitäisi vääntää niin himmeälle kuin pystyy. Myös näytönsuojakalvoa kannattanee harkita mikäli sinulla ei sellaista vielä ole. Mulla pyörii iso ja elävä kissa tässä pöydällä tuon tuostakin keskeyttämässä työtäni, mutta en ole ainakaan tähän saakka huomannut siinä merkittävää helpotusta, lähinnä hermojen kiristymistä. Hehe.Hei.. mulla töissä on/oli samoja ongelmia. Kysyin neuvoa it-tuelta,
Hei! Mullakin päätteen takana samoja hankaluuksia. Avauduin asiasta jopa IT-etätuelle. Neuvoivat, minut ja ongelmien selvittämistapani tuntien, perehtymään päätetyön kongnitiiviseen työhyvinvointiin. Lisäksi pöydälle piti tuoda jotain "isoa ja elävää" välillä tuijoteltavaksi. Ostin ison kukkakimpun ja oudointa on että sen katsominen helpottaa.
Mulla on kotona etätyöpiste, jossa ongelmaa ei ole. Miettinyt olenkin että onkohan töissä valaistus/työasento/taustaäänet yhdistettynä raskauden aivosumuun se syy öklöololle?
Jaksamista viikkoosi .. .. ..
On väännetty ja kalvotettu, jopa kattovalaistus rempattu (teipattiiin määrätyt katkaisijat kiinni asentoon) heti kun tässä firmassa työt aloitin, mun vastuulla kun on työhyvinvointi.Valoherkkyys on yksi aika yleinen täälläkin todettu pahoinvointia triggeröivä tekijä. Eli näytön asetuksista pitäisi vääntää niin himmeälle kuin pystyy. Myös näytönsuojakalvoa kannattanee harkita mikäli sinulla ei sellaista vielä ole. Mulla pyörii iso ja elävä kissa tässä pöydällä tuon tuostakin keskeyttämässä työtäni, mutta en ole ainakaan tähän saakka huomannut siinä merkittävää helpotusta, lähinnä hermojen kiristymistä. Hehe.
Haha joo, kultakalaa meille ei kyllä tule.On väännetty ja kalvotettu, jopa kattovalaistus rempattu (teipattiiin määrätyt katkaisijat kiinni asentoon) heti kun tässä firmassa työt aloitin, mun vastuulla kun on työhyvinvointi.
Mulla, pomon luvalla, jaloissa, semmoinen sylimalli 55kg. Tosin nyt näinä lämpöpäivinä se on piiloutunut omatoimisesti sos.tilan harvoin käytetyn suihkun lattialle.
Ehkä kultakala ilahduttaisi sekä sinua että kissaa? Itse olen haaveillut neukkariin hankittavasta akvaariosta, vaan nuo kalusteratkaisut ei anna siihen periksi. Ehkä mammaloman jälkeen olisi sen uudistuksen aika.
Mutta voisin kenties raahata jonkin viherkasveistani tuohon pöydänkulmalle viemään huomiota näytöstä.