Tammikuisten höpinäketju

Me tehtiin hakemus netissä ja isän suostumus sitä kautta myös. Passikuva meni tosi hyvin, käsitin että lähes ainoa kriteeri pienelle vauvalle on että on silmät auki kuvassa. Joku päivä tässä mennään sit jonottamaan, kun ajat meni kesäkuulle...
 
No vauva on kyllä joo tulossa mukaan 😅 silmien väri on tällä hetkellä aika sekalainen, mutta kai siis vertaavat passikuvaan? Kyllä meillekin kelakortti EHKÄ ehtii, mutta pitää soittaa ja varmistaa onko se pakko olla mukana
Nimestä (tai siis sen vahvistamisesta) jää mulla kiinni. Nimijuhlat tulossa vasta kesällä. Toisaalta mistäpä ne vieraat tietäisivät vaikka nimi olisikin jo rekistereissä...papin kanta asiaan täytyy kyllä nyt tarkistaa. ja henkkarit pitäisi olla, jotta lapsen vois viedä muualle eurooppaan, jotta isyys voidaan siellä isän kotikunnassa vahvistaa
Me tehtiin hakemus netissä ja isän suostumus sitä kautta myös. Passikuva meni tosi hyvin, käsitin että lähes ainoa kriteeri pienelle vauvalle on että on silmät auki kuvassa. Joku päivä tässä mennään sit jonottamaan, kun ajat meni kesäkuulle...
Jonot ainakin varhain aamuisin ovat suht lyhyitä, kuten myös perj iltapäivisin...
 
vappupallo...kaupassa niitä "seisoi" lattialla heilumassa painon avulla. Mikähän muoto eniten poikaa viihdyttäisi, jos sellaisen kotiin ihailtavaksi hankkisi?
 
vappupallo...kaupassa niitä "seisoi" lattialla heilumassa painon avulla. Mikähän muoto eniten poikaa viihdyttäisi, jos sellaisen kotiin ihailtavaksi hankkisi?
Luulenpa että muoto ei oo ratkaiseva vaan kuva! 😊 Mitä värikkäämpi ja iloisempi kuva sitä parempi. Meidän Lillis nauttisi varmaan suunnattomasti siitä neuvolan retrohymystä pallon muodossa 😄
 
Luulenpa että muoto ei oo ratkaiseva vaan kuva! 😊 Mitä värikkäämpi ja iloisempi kuva sitä parempi. Meidän Lillis nauttisi varmaan suunnattomasti siitä neuvolan retrohymystä pallon muodossa 😄
Sellainen pallo olisikin aivan ihana!
 
Ei ollut tullut mieleen, kiitos kun sanoit 😍 ehdottomasti täytyy. Joko sulla on kohta viestit täynnä, että pääsisit salaiselle puolelle? 😊
On ne täynnä, kiitos kysymästä... Olin vain unohtanut lisätä itseni tammikuisiin odottajiin siilon la siirryttyä. Nyt lisäsin, joten sen kynnyksen yli hyppy minullakin näinä lähipäivinä.
 
On ne täynnä, kiitos kysymästä... Olin vain unohtanut lisätä itseni tammikuisiin odottajiin siilon la siirryttyä. Nyt lisäsin, joten sen kynnyksen yli hyppy minullakin näinä lähipäivinä.
Oi kun hienoa! Tervetuloa jo etukäteen, siellä onkin kiva ja aktiivinen porukka ❤️
 
On ne täynnä, kiitos kysymästä... Olin vain unohtanut lisätä itseni tammikuisiin odottajiin siilon la siirryttyä. Nyt lisäsin, joten sen kynnyksen yli hyppy minullakin näinä lähipäivinä.
Muistitko tehdä myös lisäämispyynnön ylläpidolle? ☺️

Edit. Näköjään muistit kun just sut sinne lisättiin ☺️
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top