Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
😊ainakin loogista..
Vauvasovelukses se on laitettu päivälle 12+0(alkaa kolmastoista viikko)
Joo ja tän mukaan kans https://www.vau.fi/raskaus/raskausviikot/viikko13/ 🤔

Mulla on aamulla sokerirasitus. Nyt ei saa syödä eikä ilmeisesti myös juoda. Sisällä on about 30 astetta, että huhhuh mille viikolle sit sattu tää. 😅

Sitten klo 13 on nt-ultra. Jännää! Siitä on kohta kuukausi, kun kävin varhaisultrassa. Jospa siellä olis vielä näin kuukautta myöhemmin oikean kokoinen tyyppi kasvamassa eikä kromosomipoikkeavuutta. 🙏🏻

Tsemppiä MMV sokerirasitukseen ja ultraan!
Kiitos! Sokerirasitus on nyt tehty. Ei edes ollu niin hirveää kuin ajattelin. Sokerilitku maistu vaan joltain makealta mehulta. Meni ihan helposti alas, vaikken yleensä mehuja juo. Oli vadelman makuinen. Kolme kertaa otettiin verikoe ja kun mulla on tuon toisen käden käsitaipeessa ihottumaa, niin otettiin kaikki verikokeet pelkästään oikeasta kädestä. Onnistu hyvin! Itse asiassa oli jotenkin parempi, että aina pistettiin vaan samaan käteen, siihen tottu. Ei tullu huonoa oloa tai pyörryttänyt missään vaiheessa.

Sitten syömään ja jännäämään ultraa. 🤩

Tajusin just, et vähän hölmönä sovin pikkupalaverin työnantajan kanssa viikonlopun työkeikkaan liittyen ja se palaveri on just ultran jälkeen. Enhän mä sillon varmaan pysty keskittyä mihinkään muuhun. Oli tilanne sitten hyvä tai huono. Noo.. on siinä onneks n. 30 min junamatkan verran aikaa mietiskellä.

Täällä kirjoittaa yksi vähän myöhäisherännyt.. Jotenkin tätä raskautta alkaa nyt vasta uskaltaa ajatella, kun viikkoja tuli täyteen 10+1 ja varhaisultrassa näkyi syke ja kaikki hyvin. Esittäydynpä nyt sitten minäkin: olen 29v ja ensimmäistä odotan. On mennyt oikeastaan tosi hyvin tämä alku, oon saanut säästyä pahemmalta oireilulta tähän mennessä. Luin kai käytännössä kaikki muiden viestit, joten olen vähän kärryillä, mistä täällä on puhuttu :)

Täällä kirjoittaa yksi vähän myöhäisherännyt.. Jotenkin tätä raskautta alkaa nyt vasta uskaltaa ajatella, kun viikkoja tuli täyteen 10+1 ja varhaisultrassa näkyi syke ja kaikki hyvin. Esittäydynpä nyt sitten minäkin: olen 29v ja ensimmäistä odotan. On mennyt oikeastaan tosi hyvin tämä alku, oon saanut säästyä pahemmalta oireilulta tähän mennessä. Luin kai käytännössä kaikki muiden viestit, joten olen vähän kärryillä, mistä täällä on puhuttu :)

Onnittelut! 🤗 Ja tervetuloa mukaan! ❤️

Tervetuloa joukkoon! :)

Tervetuloa esmema! 😊

Mulla meni ultra hyvin! Siellä se köllötteli leppoisasti, vastasi kokonsa puolesta juuri oikeaa ikää. Niskaturvotuksen mittausta varten piti tehdä kaikkia erilaisia kikkoja, et sais sen kääntymään oikeaan asentoon. Kävin välillä tasajalkaakin hyppimässä lattialla, muttei silti suostunu kääntymään. Lopulta kun soitettiin toiselle Kätilölle, niin sit se vihdoin puhelun aikana käänty oikeaan asentoon ja saatiin mitattua niskaturvotus, joka sekin oli hyvä. Nyt vielä odotellaan sitten postista lopullista tulosta. 😊

Millon teillä muilla on nt-ultra?

Tervetuloa esmema! 😊

Mulla meni ultra hyvin! Siellä se köllötteli leppoisasti, vastasi kokonsa puolesta juuri oikeaa ikää. Niskaturvotuksen mittausta varten piti tehdä kaikkia erilaisia kikkoja, et sais sen kääntymään oikeaan asentoon. Kävin välillä tasajalkaakin hyppimässä lattialla, muttei silti suostunu kääntymään. Lopulta kun soitettiin toiselle Kätilölle, niin sit se vihdoin puhelun aikana käänty oikeaan asentoon ja saatiin mitattua niskaturvotus, joka sekin oli hyvä. Nyt vielä odotellaan sitten postista lopullista tulosta. 😊

Ihana määrätietoinen pienokainen siellä ei halunnut tulla mittailtavaksi. 🤭😍❤️

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! ❤️

Meillä on nt-ultra 8.7. 🙂 vielä saa hetken odottaa. :nailbiting:

• Sympatiaa
Reaktiot: MMV
Kiitos kaikille! :smiling-eyes: Kiva, jos porukkaan mahtuu vielä, vaikka täällä on moni ehtinyt olla jo kauankin.

Kiitos! Sokerirasitus on nyt tehty. Ei edes ollu niin hirveää kuin ajattelin. Sokerilitku maistu vaan joltain makealta mehulta. Meni ihan helposti alas, vaikken yleensä mehuja juo. Oli vadelman makuinen. Kolme kertaa otettiin verikoe ja kun mulla on tuon toisen käden käsitaipeessa ihottumaa, niin otettiin kaikki verikokeet pelkästään oikeasta kädestä. Onnistu hyvin! Itse asiassa oli jotenkin parempi, että aina pistettiin vaan samaan käteen, siihen tottu. Ei tullu huonoa oloa tai pyörryttänyt missään vaiheessa.

Sitten syömään ja jännäämään ultraa. 🤩

Tajusin just, et vähän hölmönä sovin pikkupalaverin työnantajan kanssa viikonlopun työkeikkaan liittyen ja se palaveri on just ultran jälkeen. Enhän mä sillon varmaan pysty keskittyä mihinkään muuhun. Oli tilanne sitten hyvä tai huono. Noo.. on siinä onneks n. 30 min junamatkan verran aikaa mietiskellä.

Hyvä, että sokerirasitus ei ollut niin paha kuin joskus kuulee!
Toi paasto jännittää, kun nyt oon totuttanut mahan aika tiheeseen ruokailuun. On vaan jotenkin ollut parempi olo, kun ei ole päästänyt ruokavälejä venymään. Tänäänkin maha murisi nälkää jo klo 12, vaikka olin syönyt aamun mittaan jo kaksi (pientä) aamupalaa 😳

• Tykkään
Tervetuloa esmema! 😊

Ihana, että ultran tulos oli hyvä 😍 Aikamoisia konsteja siellä on käytössä näköjään!
Mulla on nt-ultra 12.7
Hauskana (?) sivuhuomiona: mulle tulee näköjään osa ajanvarauskirjeistä vasta sen varatun ajan jälkeen. Onneks on käytössä se omaposti-sovellus, josta ainakin nuo viralliset kirjeet näkee heti, kun ne lähetetään. Eipä oo paperipostiin enää luottamista :Grimacing Face:

• Tykkään
@MMV onnea hyvistä ultrakuulumisista!😍

Me käytiin myös tänään, siellä oli kaikki kuten pitääkin ja seulonnan tulos tuli jo omapostiin ja tulos on normaali😭❤️ Siellä oli reippaasti liikkuva pikkuinen🥰 laskettu aikaistui muutamlla päivällä kun aikaisemmin laskettiin varhaisultran mukaan👶🏼

Itsekin vielä mukaan tulen, taustalla häilynyt tähän asti kun ei oikein vieläkään uskalla uskoa todeksi koko raskautta! Ensimmäistä siis odotellaan miehen kanssa joten kaikki on ihan uutta ja outoa vielä 😅 viikkoja neuvelan laskurin mukaan nyt 9+4, eli saas nähdä tuleeko tammikuinen vai helmikuinen jos sinne asti selvitään.

Itsekin vielä mukaan tulen, taustalla häilynyt tähän asti kun ei oikein vieläkään uskalla uskoa todeksi koko raskautta! Ensimmäistä siis odotellaan miehen kanssa joten kaikki on ihan uutta ja outoa vielä 😅 viikkoja neuvelan laskurin mukaan nyt 9+4, eli saas nähdä tuleeko tammikuinen vai helmikuinen jos sinne asti selvitään.

Onnittelut!! ❤️ Ja tervetuloa mukaan!! 🤗

@MMV onnea hyvistä ultrakuulumisista!😍

Me käytiin myös tänään, siellä oli kaikki kuten pitääkin ja seulonnan tulos tuli jo omapostiin ja tulos on normaali😭❤️ Siellä oli reippaasti liikkuva pikkuinen🥰 laskettu aikaistui muutamlla päivällä kun aikaisemmin laskettiin varhaisultran mukaan👶🏼

Onnittelut sullekin Kultaköynnös hyvistä ultrakuulumisista! 😊🍀

Mulle tuli kans omapostiin jo tieto, että tulos on normaali! Onneks ei tarttenu viikkoa odottaa! Nyt voi siis hiukan taas huokaista tällä uudella portaalla, johon tänään pääs astumaan. 💜

Tervetuloa marjis85! 😊

Täälläkin on nt-ultra 12.7. eli pari viikkoa vielä odottelua. Tässä välissä pitää käydä vielä labroissa ja mä kun niin inhoan verikokeita 😬

Takaisin