Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En pääsyt viä salaiseen, kun muutama viesti puuttuu.. ja täällä nyt niin hiljaista, et kiva yksin kirjotella ..
No kai pian..
Kyllä me tännekki puolelle vastaillaan, ainakin kunnes kaikki pääsee salaiselle puolelle. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mua kiinnostaisi myös jo kokeilla doppleria, mutta voi olla vähän turhan aikaista vielä näin 9+0 🙊

Toi on joku Jumper - Fetal Doppler jossa on näyttö ja ääni :)

Okei. Vois kuvitella, että sekin on tarkka ja herkkä. :)

Onko sulla myös sitä virallista geeliä?
Vaikka perusrasvat ja babyoilkin ajaa sen asian niin oon kuullut että varhaisella kuuntelulla se geeliä on oikeasti parempaa. :)

En edelleen jaksa oikeestaan mitään, mutta syödä sentään jo voi. Tosin ihan yhtäkkiä saattaa tulla oksennus, esim. 1,5h kuluttua syömisestä...
Ja tää palelu... Lämpö koko ajan jotain 36,7 mikä on asteen verran enemmän kun normaali.

• Tykkään
Reaktiot: MMV
En edelleen jaksa oikeestaan mitään, mutta syödä sentään jo voi. Tosin ihan yhtäkkiä saattaa tulla oksennus, esim. 1,5h kuluttua syömisestä...
Ja tää palelu... Lämpö koko ajan jotain 36,7 mikä on asteen verran enemmän kun normaali.
Mulla ainakin energiavaje aiheuttaa aina hirveetä palelua. Sää kun et oo saanut vähään aikaan syötyä kunnolla niin on varmaan kova energiavaje jo 🙁 Hyvä kuitenkin jos on jo edes vähän helpottamaan päin.

Mä en pääse kahtoo, et montako viestiä oon tänne laittanu. Mutta ei varmaan oo paljoa... pitäis vähän aktiivisemmin yrittää kirjoitella. 😄 Oon enemmän tällasten muutaman pitkän tekstin kirjoittaja.

Mutta mutta.. onks täällä muita, jotka on harrastanu moottoripyöräilyä? Käytiin eilen miehen kanssa yhteensä pari tuntia ajelemassa (itse siis istun vaan kyydissä). Viimeks oon viime kesänä ollu kyydissä. Jännäsin et meneekö noi vaatteet edes päälle, mut meni ne onneks, vaikka viime aikoina on joutunu luopua jo monista housuista ja rintsikoista. Vain löysimmät vaatteet tuntuu hyviltä.

Niin siihen prätkäilyyn.. tänään on tuntunu vähän ememmän taas siltä et on raskaana ja mahassa ollu eri tuntemuksia, joten oon tässä koko ajan miettiny et oliko se prätkäily ihan hyväks. 😬 Noh.. niin ihanaa kun se olikin, niin ehken uskalla enää tälle kesää mennä kyytiin...

Mä en pääse kahtoo, et montako viestiä oon tänne laittanu. Mutta ei varmaan oo paljoa... pitäis vähän aktiivisemmin yrittää kirjoitella. 😄 Oon enemmän tällasten muutaman pitkän tekstin kirjoittaja.

Mutta mutta.. onks täällä muita, jotka on harrastanu moottoripyöräilyä? Käytiin eilen miehen kanssa yhteensä pari tuntia ajelemassa (itse siis istun vaan kyydissä). Viimeks oon viime kesänä ollu kyydissä. Jännäsin et meneekö noi vaatteet edes päälle, mut meni ne onneks, vaikka viime aikoina on joutunu luopua jo monista housuista ja rintsikoista. Vain löysimmät vaatteet tuntuu hyviltä.

Niin siihen prätkäilyyn.. tänään on tuntunu vähän ememmän taas siltä et on raskaana ja mahassa ollu eri tuntemuksia, joten oon tässä koko ajan miettiny et oliko se prätkäily ihan hyväks. 😬 Noh.. niin ihanaa kun se olikin, niin ehken uskalla enää tälle kesää mennä kyytiin...
Sä oot kirjoittanut 16 viestiä, eli vielä hieman puuttuu. :) Tuonne leikkinurkkaan vaan naputteleen sarjatulituksella niin saat viestit täyteen ja pääset salatulle puolelle. :Smiling Face With Smiling Eyes:

• Tykkään
Reaktiot: MMV
Heippa! En ole ehtinyt tänne kirjoittamaan paitsi kerran. On tuntunut niin epätodellista tämä raskaus vaikka kolme testiä näyttänyt tummaa viivaa. Nyt tänä aamuna vessassa tuli ruskeaa limaista vuotoa pyyhittäessä jossa oli ehkä vähän vertakin... Tuli heti ajatus että tämä oli nyt tässä. Alavatsa kipujakin on ollut lähes koko ajan varsinkin iltaisin. Selkä särkyä myös. Onko muilla ollut vuotoa ym ja silti kaikki ollut hyvin? Enää ei ole vuotoa tullut, mutta huono olo on koko ajan. Nyt rv.7+4. Ikinä ennen ei ole mitään vuotoja ollut paitsi keskenmenossa jota nyt pelkään.. 😭😔😔

Voi ei. 😔 Nuo vuodot ovat varmasti todella pysäyttäviä.

Valitettavasti tiputtelut alkuraskaudessa on todella yleisiä, mutta onneksi usein täysin harmittomia.
Olen ymmärtänyt, että jos ei ole kovia kipuja eikä hyytymiä niin se olisi jo hyvä merkki. Ja jos vuotelusi on ruskeaa niin se on merkki siitä, että se on kuivunutta verta. 👍

Joskus kohdussa voi olla hematooma mikä sieltä sitten vuotelee pois tai vuotelu voi johtua kuivista ja ärtyneistä limakalvoista. 🤷🏻‍♀️

Hyvä ettei ole enää tullut lisää ja raskausoireitakin on. Kuulostaa lupaavalta sekin. ❤️☺️

Jos vähänkin jää mieltä vaivaamaan niin sinuna soittaisin neuvolaan. Saattaisivat jopa tarjota tarkistus ultraa tai ainakin osaisivat ehkä rauhoitella paremmin. ☺️

Heippa! En ole ehtinyt tänne kirjoittamaan paitsi kerran. On tuntunut niin epätodellista tämä raskaus vaikka kolme testiä näyttänyt tummaa viivaa. Nyt tänä aamuna vessassa tuli ruskeaa limaista vuotoa pyyhittäessä jossa oli ehkä vähän vertakin... Tuli heti ajatus että tämä oli nyt tässä. Alavatsa kipujakin on ollut lähes koko ajan varsinkin iltaisin. Selkä särkyä myös. Onko muilla ollut vuotoa ym ja silti kaikki ollut hyvin? Enää ei ole vuotoa tullut, mutta huono olo on koko ajan. Nyt rv.7+4. Ikinä ennen ei ole mitään vuotoja ollut paitsi keskenmenossa jota nyt pelkään.. 😭😔😔
Tsemppiä vuodon kanssa, se on hyvin piinaavaa vaikka tosiaan ilmeisen yleistä❤️

Mä vuosin ruskeaa/vaaleanpunaista/veristä tuhrua ensimmäisen viikon plussan jälkeen. Mulla vuodon syyksi paljastui juurikin hematooma kohdussa, saattaa kuulemma vuotaa vielä myöhemminkin. Mulle sanottiin, että niin kauan kun ei ole kovia kipuja/kouristuksia, niin kaikki pitäisi olla ok😊 Toivottavasti teillä siellä kaikki hyvin❤️

Ja ihana kuulla @Jossu123 kuulumisia! Toivon sinne suunnille kyllä niin pikaista uutta plussaa! Ja toki kaikille keillä on ollut huonoa onnea matkassa😔 Tuntuu, että surullisen monella tammikuisella on tullut jotain muuttujaa😔❤️ Olette ajatuksissa!

Mulla on ollut ihan lamaannuttavaa ja kaiken pysäyttävää väsymystä ilmassa, enkä ole jaksanut tehdä mitään. Foorumillakin käynyt lähinnä vaan vähän lukemassa. Nyt toista päivää normaali olo ja tuntuu, että elämä voittaa ja tää raskaus tuntuu hetkellisesti jopa kivalta!😍 En olisi alkuviikosta uskonut voivani sanoa noin, joten tsemppiä huonovointiset kanssasisaret!

Ei multa puutu kuin ihan muutama viesti.. kyllähän tässä sinne salaiseen kerkee..

En oo viä koittanu dopleria -nyt 10+3 - vois viikonlopun aikana koittaa jos kerkee.
Mulla on ihan semmonen kiinan ihme, toimii hyvin normi liukkarin kans. 😁

Kauhea väsymys vieläkin ja lepoa ei saa ollenkaan kun kolmen pienen kanssa oon kotona😅miehellä alkaa onneksi kohta viikon loma niin vähän pystyy höllätä itse❤️
Ja paha olo edelleen, vähän tainnut vähentyä mutta edelleen 24/7 etova paha olo. Tänään 9+4

Tulin juuri päivystyksestä, asun ulkomailla enkä ihan tarkkaan saanut selvyyttä, kuin sen että ei näkynyt muuta kuin musta pallo kohdussa.. viikon päästä uusi ultra ja jos tilanne sama niin sitten on tuulimuna. Luulisi että 7-8 viikolla näkyisi jo enemmän.. en tiedä onko mitään toivoa enää. 😭😔

Voi eii.. :sorry: 💔

Onko ovulaation ajankohta kuinka tarkka? Että voisiko pienokainen kuitenkin olla vielä luultua pienempi?

Meillä on ollut tuulimuna raskaus ja silloin näkyi vain musta pallo. Tarkistus ultrassa myös. 😞

Mutta ihmeitäkin voi tapahtua.
Ei oo kauaa aikaa, kun tuolla Raskaaksi 2021 ketjussa yhdellä plussaajalla todettiin varhaisultrassa tuulimuna (muistaakseni juuri viikolla 7-8).
Sitten kuitenkin viikon päästä siinä tarkistus ultrassa näkyikin viikkoja vastaava ja sykkeellinen alkio. Hänen ultraaja oli sanonut, että jos katsoo väärästä kulmasta, niin kohtu näyttää tyhjältä, mutta onneksi hän oli tutkinut tarkasti joka suunnasta.

On ne alkuun niin pieniä ja joskus hyvinkin piilossa. 🥺

Sen takia he haluavat aina tehdä sen tarkistusultrankin.

Voimia epätietoisuuden kanssa!! ❤️

Takaisin