Kyllä me tännekki puolelle vastaillaan, ainakin kunnes kaikki pääsee salaiselle puolelle.En pääsyt viä salaiseen, kun muutama viesti puuttuu.. ja täällä nyt niin hiljaista, et kiva yksin kirjotella ..
No kai pian..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä me tännekki puolelle vastaillaan, ainakin kunnes kaikki pääsee salaiselle puolelle.En pääsyt viä salaiseen, kun muutama viesti puuttuu.. ja täällä nyt niin hiljaista, et kiva yksin kirjotella ..
No kai pian..

Testailut on jääneet jo taakse, niin alkaa uusi himotus nostaa päätään.
Omistan kotidoplerin.
Eli sykkeen metsästys liian aikaisin alkaa kohta
Jokohan kuuluis vk 9+0![]()
Mua kiinnostaisi myös jo kokeilla doppleria, mutta voi olla vähän turhan aikaista vielä näin 9+0![]()
Toi on joku Jumper - Fetal Doppler jossa on näyttö ja ääni :)Onko sulla minkälainen doppler?![]()
Toi on joku Jumper - Fetal Doppler jossa on näyttö ja ääni :)
Mulla on yksi tammikuinen tuttu joka sai selvän sykkeen esille tällä 9+1Toi on joku Jumper - Fetal Doppler jossa on näyttö ja ääni :)
Mä sain kans tänään 8+4 viikoilla sykkeet ko. laitteella ekaa kertaa kuuluviin. Tuosta ihan häpyluun yläpuoleltaMulla on yksi tammikuinen tuttu joka sai selvän sykkeen esille tällä 9+1![]()
Mulla ainakin energiavaje aiheuttaa aina hirveetä palelua. Sää kun et oo saanut vähään aikaan syötyä kunnolla niin on varmaan kova energiavaje joEn edelleen jaksa oikeestaan mitään, mutta syödä sentään jo voi. Tosin ihan yhtäkkiä saattaa tulla oksennus, esim. 1,5h kuluttua syömisestä...
Ja tää palelu... Lämpö koko ajan jotain 36,7 mikä on asteen verran enemmän kun normaali.
Sä oot kirjoittanut 16 viestiä, eli vielä hieman puuttuu. :) Tuonne leikkinurkkaan vaan naputteleen sarjatulituksella niin saat viestit täyteen ja pääset salatulle puolelle.Mä en pääse kahtoo, et montako viestiä oon tänne laittanu. Mutta ei varmaan oo paljoa... pitäis vähän aktiivisemmin yrittää kirjoitella.Oon enemmän tällasten muutaman pitkän tekstin kirjoittaja.
Mutta mutta.. onks täällä muita, jotka on harrastanu moottoripyöräilyä? Käytiin eilen miehen kanssa yhteensä pari tuntia ajelemassa (itse siis istun vaan kyydissä). Viimeks oon viime kesänä ollu kyydissä. Jännäsin et meneekö noi vaatteet edes päälle, mut meni ne onneks, vaikka viime aikoina on joutunu luopua jo monista housuista ja rintsikoista. Vain löysimmät vaatteet tuntuu hyviltä.
Niin siihen prätkäilyyn.. tänään on tuntunu vähän ememmän taas siltä et on raskaana ja mahassa ollu eri tuntemuksia, joten oon tässä koko ajan miettiny et oliko se prätkäily ihan hyväks.Noh.. niin ihanaa kun se olikin, niin ehken uskalla enää tälle kesää mennä kyytiin...

Tsemppiä vuodon kanssa, se on hyvin piinaavaa vaikka tosiaan ilmeisen yleistäHeippa! En ole ehtinyt tänne kirjoittamaan paitsi kerran. On tuntunut niin epätodellista tämä raskaus vaikka kolme testiä näyttänyt tummaa viivaa. Nyt tänä aamuna vessassa tuli ruskeaa limaista vuotoa pyyhittäessä jossa oli ehkä vähän vertakin... Tuli heti ajatus että tämä oli nyt tässä. Alavatsa kipujakin on ollut lähes koko ajan varsinkin iltaisin. Selkä särkyä myös. Onko muilla ollut vuotoa ym ja silti kaikki ollut hyvin? Enää ei ole vuotoa tullut, mutta huono olo on koko ajan. Nyt rv.7+4. Ikinä ennen ei ole mitään vuotoja ollut paitsi keskenmenossa jota nyt pelkään..![]()