Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua just jännittää ihan hirveesti se miten mun esihenkilö suhtautuu.. Vuoden alusta asti vasta ollut tuolla töissä ja just sain vakkaripaikan sieltämul on näitä poissaoloja jo ehtiny kertyä ja varmaan kertyykin niin mietin suhtautuuko muhun ja poissaoloihin paremmin ku tietäis, että raskauden takia. Mulla vielä työ missä liikkumista tulee paljon..
Sitä se kyllä on! Sitä kautta itse asiassa päädyinkin koko pilatekseen, kun menin synnytyksestä palautumiseen tarkoitettuun pilatekseen.![]()
Muakin kiinnostaisi tää! Ostin esikoisen raskausaikana sellaiset joustavat kuminauhavyötäröiset farkut (ei siis lainkaan nappia tai vetoketjua) ja ne oli niin hyvät ja mukavat, että käytin niitä tässä välissäkinMistähän sais jotain kivoja stretch farkkuja, jotka menis vielä vähän myöhemminkin?
Mä käytän melkeen aina vaan trikoita tms nii en oo edes ajatellut tätä et joskus pitäis ehkä myös mahtua johonki farkkuihinMuakin kiinnostaisi tää! Ostin esikoisen raskausaikana sellaiset joustavat kuminauhavyötäröiset farkut (ei siis lainkaan nappia tai vetoketjua) ja ne oli niin hyvät ja mukavat, että käytin niitä tässä välissäkinEivät siis ole mitkään äitiysfarkut mutta eivät myöskään legginssit. Liike, mistä ne ostin, on vain tässä välissä lopettanut
Olisiko muuten hyviä vinkkejä, millaista mekkoa kannattaisi metsästää alkukesän juhliin? Tarkoituksena siis, että raskaus ei vielä paljastuisi eli mielellään ei korostaisi mahdollista turvotusta, mutta ei myöskään mikään kaapu, koska sellainenkin laittaa uteliaiden sukulaisten mielikuvituksen liikkeelle![]()

Meillä kyllä yks jää nyt äitiyslomalle kesäkuussa, mutta en tiiä miten hänelle reagoinu asiaanOnko siellä ollut kukaan muu lähiaikoina äitiyslomalle lähdössä? Ajattelin vaan, että voisiko pomon suhtautumista yhtään ennakoida muiden kokemusten perusteella. Ajattelisin kyllä, että kun on selkeä syy poissaoloille niin pomo olisi ymmärtäväisempi.
Mä en ikinä liiku missään, joten en oo ees osannu ajatella tuota farkkuasiaa, enkä muutenkaan juuri pidä farkkuja.
Meidän taapero alkoi oksentaanEn jaksa jos tää taas käy läpi koko perheen. Oksennustauti on ihan hirveetä.
Mä sanoisin, että joku tämäntyyppinen mekko ja vyö siihen lisäksi, niin on vaikea erottaa onko vatsaa kertynyt vai onko kyseessä vaan mekon rypyt.Mä käytän melkeen aina vaan trikoita tms nii en oo edes ajatellut tätä et joskus pitäis ehkä myös mahtua johonki farkkuihinettä suosituksia otetaan vastaan
Ainaki kaikki mekot missä on joku kiristys vyötäröllä on no go mut tän mallisia mekkoja on nyt paljon kaupoissa, vai meneekö kaapu osastolle tämäkin?Riippuen tietysti kuinka juhlavaa pitää olla, mutta saa tuollaisestakin vaikka yksivärisenä ihan juhlavan asusteilla
View attachment 113031

Heh, ollaan ihan samiksia! Pilates ei ole varsinaisesti kivaa, mutta se tekee kropalle niin hyvää, että harrastan sitä silti.Sama mullakin. En oo ikinä ollut mikään rauhallisen liikunnan ystävä, mutta tosiaan ekaa odottaessa kävin äitiyspilateksessa ja sit synnytysten jälkeen oon yrittänyt olla fiksu ja tehdä pilatesta palautumismielessä. En mä lajiin mitenkään ihastunut ole edelleenkään, mutta kiistämättä siitä on hyötyä sekä raskausaikana että palautumisessa.
Minulla oli esimerkiksi vuosikausia selittämättömiä alaselkäkipuja, jotka hävisivät pilateksen myötä täysin ja pysyvät poissa sillä, että teen pilatesta kerran viikossa. Aika hyvä diili siis.Mä toivon, että saan piilotettua löysiin mekkoihin masun kesällä. Vaihdoin kuukausi sitten vasta työpaikkaa niin en millään halua paljastua liian aikaisin.Minua kyllä pelottaa, että kohtu kasvaa tässä ensimmäisen 12 viikon aikana niin kauheasti, että masua on vaikea peitellä ja että housut eivät mahdu päälle. En haluaisi siirtyä raskaushousuihin ennen kuin olen kertonut raskaudesta töissä. Ensimmäisessä raskaudessa oli paljon helpompaa, kun alkuraskaus oli talvella ja pystyi pukeutumaan löysiin neulepuseroihin.
Minä en ole valitettavasti yhtään mekkoihminen, vaan kuljen kesät talvet farkuissa. Työkaverit kyllä ihmettelisivät, jos vaihtaisinkin yhtäkkiä mekkoihin.Mä toivon, että saan piilotettua löysiin mekkoihin masun kesällä. Vaihdoin kuukausi sitten vasta työpaikkaa niin en millään halua paljastua liian aikaisin.
Ja keskenmenneestä raskaudesta tiedän, että kohtu todellakin kasvaa toisessa raskaudessa nopeammin kuin ensimmäisessä.Kääk! Musta tuntui että se maha kasvoi hirveästi ekalla kolmanneksessa jo ekasta.Minä en ole valitettavasti yhtään mekkoihminen, vaan kuljen kesät talvet farkuissa. Työkaverit kyllä ihmettelisivät, jos vaihtaisinkin yhtäkkiä mekkoihin.Ja keskenmenneestä raskaudesta tiedän, että kohtu todellakin kasvaa toisessa raskaudessa nopeammin kuin ensimmäisessä.