En oikein tiennyt missä ketjussa kysyisin, mutta kuinka moni aikoo hommata/ omistaa jo Dopplerin? Eli semmosen laitteen jolla voi itse kotona kuunnella vauvan sydänääniä?
Mulla on siis itselläni edellisestä raskaudesta jäänyt kaapin perälle doppleri ja tässä jo hieman kuumottelee että kokeilisinko että kuuluisiko jo sillä sydämenlyönnit
Muistaakseni viime raskaudesta kuulin ekan kerran 8+6 ja olin yllättynyt koska dopplerin ohjeistuksessa itsessä luvataan että 12+ viikolta eteenpäin, mutta niin vain sen jälkeen lähes päivittäin kuuntelin vauvelin sykkeet
Vauva on kyllä niin pieni näillä viikoilla että jonkin aikaa täytyy metsästää eikä silti välttämättä löydy, jos esimerkiksi istukka on edessa tai vauva tuolla "lantioluun" alla sopivasti, mutta saas nähdä kauanko vielä maltan odottaa... Ennen NT-ultraa on kyllä kokeiltava ja se on mulla kuukauden päästä![]()
Mulla on doppleri ja juuri eilen selasin nettiä, et millon vois kuulua sillä sydänäänet. Yllätyin kans että oli monissa se 12 vko. Muistaakseni kyllä esikoisesta kokeilin ja löysin aikaisemmin, en vaan muista mitkä oli viikot sillon. Eilen (6+6) yritin tästä tokasta ja tiedostin et on tosi aikasta kokeilla, satavarmasti en voi sanoo et kuulu, mut mahdollisesti kuulin.

Tuu sit kertoo meillekki ultrakuulumiset :)