Tammikuiset 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Carliinan nyrkkisäännössä voi olla vinha perä :happy119
Mulla ei oo tullu enempää verta torstain jälkeen ja nyt on iltaisin ollut pahoinvointiakin, joten saattaa olla että mä olin ihan turhaan heittämässä hanskoja tiskiin:smiley-ashamed008
Huomenna aion tehdä testin ja kattoo onko viiva tummentunu vai vaalentunu, kun se testiviiva ei vielä torstaina ollut tumma. Luulis että siitä pystyy hyvin vertailee edelliseen että mihin suuntaan ollaan menossa.

Edellisessä raskaudessa mulla tuli ihan järkyttävän paljon verta 12+ viikolla ja silti kaikki oli kunnossa. Vois kuvitella että osais jo suhtautua vuotoihin rauhallisemmin mutta ei sitä näköjään ikinä opi :smiley-ashamed004

Carliinan nyrkkisäännössä voi olla vinha perä :happy119
Mulla ei oo tullu enempää verta torstain jälkeen ja nyt on iltaisin ollut pahoinvointiakin, joten saattaa olla että mä olin ihan turhaan heittämässä hanskoja tiskiin:smiley-ashamed008
Huomenna aion tehdä testin ja kattoo onko viiva tummentunu vai vaalentunu, kun se testiviiva ei vielä torstaina ollut tumma. Luulis että siitä pystyy hyvin vertailee edelliseen että mihin suuntaan ollaan menossa.

Edellisessä raskaudessa mulla tuli ihan järkyttävän paljon verta 12+ viikolla ja silti kaikki oli kunnossa. Vois kuvitella että osais jo suhtautua vuotoihin rauhallisemmin mutta ei sitä näköjään ikinä opi :smiley-ashamed004

Mä tein varmuuden vuoksi pc:n liuskatestin pari tuntia ennen varhaisultraa. Tuli kyllä ihan selkeät viivat, muttei tosiaan mitkään huutavat leffaviivat. Keräsin siinä vähän paniikkikierroksia, kun pelkäsin viivojen alkaneen haalentua. Varhaisultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin. En tiedä, minkä verran pissan "laimeus" vaikuttaa tässä vaiheessa tuloksiin (silloin 7+1).

Moikka! Täällä menossa about 5+0, laskettu aika vaihtelee 22-25.1.21 välillä :) kolmannesta kierrosta tärppäs ja hyvin odotettu on hän!
Ensimmäinen raskaus kyseessä ja vaikea olla ylianalysoimatta kaikkea.. Parin viikon päästä aika varhaisultraan ja jännitän, et onko raskaus oikeessa paikassa. Onko kellään muulla kokemusta "paineesta" kyljessä raskauden alussa? Oikeassa kyljessä kylkiluun kohdalla tuntuu. Tuntuu vähän kuin ovulaatiokivulta?! Toivon ettei olis kohdunulkoinen kyseessä :sad001 voikohan keltarauhanen oireilla noin?

Moikka! Täällä yksi juuri plussanut tulee mukaan kirjotteluu! Tosin varovasti vielä kovin pelottaa keskenmeno. 4+3 nyt ja LA ois 27.1! Ennestään löytyy tyttö 6/18, jonka jälkeen puhjennut kilpirauhasen vajaatoiminta joten pelottaa kun se lisää keskenmenon riskiä :sad001

Neuvolaan ensisoitto aika tiistaina ja katsotaan pääsenkö varhaisultraan, esikoisesta pääsin kun on aina ollut niin pitkä kierto!

Oon testannuy kolmena aamuna ja aina positiivista näyttäny yks digi plussan ja kaks liuskaa haaleat mut selkeät viivat, tänään tummempi kun to. Onneks postissa on tulossa viikko testit pitäis maanantaina olla perillä :woot:

Moikka! Tänään plussattu ja varovaisesti liityn tänne teidän joukkoon, viikkoja omien laskujen mukaan vissiin 4+2. Vielä en ole varaillut mitään nla tms. Tämä olisi toinen lapsi, ensimmäinen on mallia 9/18. Jotenki on sekavat fiilikset, vaikka sisarusta on aina syyskuiselle halunnut. :joyful: Joitain pieniä kuvotuksia on ollut parina iltana ja jonkin asteista väsymystä havaittavissa. Pahoinvointia ei vielä ainakaan ole tullut, ekassa raskaudessa ei sitä onneksi ollut.

Onnea uusille plussanneille <3

Mua taas alkoi ahdistaa, melkein 2 viikkoa ilman veristä vuotoa ja taas se alkoi. Ollut vain ruskeaa turhua välissä. Todennäköisesti se hematooma taas kiusaa, mutta silti se km alkoi pyöriä mielessä :( Onneksi ti neuvola ja ke ultra, niin saa varmuuden.
Nyt on kyllä se aika kuukaudesta kun menkkoje pitäisi alkaa.. Nyt siis 8+2.

Minä en vielä liity mukaan, vaan täällä taustalla jännään.. nyt kp31 menossa, enkä vielä oo uskaltanut testailla...aivan hirveät oireet ollu nyt melkeen pari viikkoa. Jäätävä vatsan turvotus, nippailut/menkkajuilinnat, huonoa oloa, rinnat olleet pari viikkoa arat ja nälkä aivan koko ajan! Voisin syyä mitä vain ja millon vain. Mutta joskus ennenkin mieli tehnyt tepposet että odotellaan vielä jos olisikin vaan myöhässä. Tällaista turvotusta ei kyllä ole ikinä ollut mahassa:bored: vaikka menkkajomotusta niin ei yhtään fiilis että menkat alkais.

Oli pakko vaan saada tätä oloa purettua tännekin kun sivusta olen seuraillut... saas nähdä pääsenkö tänne palstalle liityymään, LA olisi laskujeni mukaan 30.1.2021:rolleyes:

Jatkan vielä.. reipas viiikko sitten valkovuodon seassa oli ihan hailakka vaaleanpunainen viiru ja mietin oliko kiiinnittymis "vuotoa" vai mitä. Mutta noh,odotellaan:nailbiting:

Paljon onnea uusille ja tervetuloa tammikuisiin!:Heartred
Ahkerasti olen seurannut taustalla, mutta pahoinvoinnin vuoksi kirjoittaminen jäänyt vähälle. Tänään oli pitkästä aikaa hyvä päivä :)

Tsemppiä kaikille vuotojen kanssa kärsiville, toivottavasti on harmitonta!

Tsemppiä kaikille huonovointisille ja onnea plussanneille!

Itse olen viime viikon ultran jälkeen vähän rentoutunut tämän stressin kanssa, ei vieläkään tunnu sillä tavalla "raskaana olevalta", mitä nyt etova olo ja kauhea väsymys painaa. Tiistaina alkaa viikko 8. Tänään oli ensimmäinen päivä kun pärjäsin ilman päikkäreitä! Tähän mennessä on pitänyt nukkua aina vähintään 15h päivässä! Alkoi jo ahdistaa kun ei vaan fyysisesti pysynyt hereillä vaan sammuili kesken lauseiden miten sattuu:dead: tuntui että sain juuri ja juuri työhommat hoidettua päivän aikana (onneksi pystyn tekemään omaan tahtiin etätöitä!) mutta muuten kaikki vapaa-aika meni nukkuessa. Toivottavasri väsymys nyt lähtisi hellittämään! Mites teillä muilla jaksetaan?

Itse olen viime viikon ultran jälkeen vähän rentoutunut tämän stressin kanssa, ei vieläkään tunnu sillä tavalla "raskaana olevalta", mitä nyt etova olo ja kauhea väsymys painaa. Tiistaina alkaa viikko 8. Tänään oli ensimmäinen päivä kun pärjäsin ilman päikkäreitä! Tähän mennessä on pitänyt nukkua aina vähintään 15h päivässä! Alkoi jo ahdistaa kun ei vaan fyysisesti pysynyt hereillä vaan sammuili kesken lauseiden miten sattuu:dead: tuntui että sain juuri ja juuri työhommat hoidettua päivän aikana (onneksi pystyn tekemään omaan tahtiin etätöitä!) mutta muuten kaikki vapaa-aika meni nukkuessa. Toivottavasri väsymys nyt lähtisi hellittämään! Mites teillä muilla jaksetaan?

Mulla on paha olo iltapäivisin ja iltasin outoa kun esikoisestavoli aamusin ja aamupäivisin :yuck: muuten outoa kun maha ei näkyvästi oo turvoksissa mut ilmaa kertyy ja tuleekin kamalasti :laughing002 Linea negra on vahvistunu navan alapuolella ja lähteny nousemaan jo 5cm hailakkana navan yläpuolellekkin:woot: aika toivosin et pääsis varhaisultraan :smiley-ashamed008

Muokattu viimeksi:
Moikka! Täällä yksi juuri plussanut tulee mukaan kirjotteluu! Tosin varovasti vielä kovin pelottaa keskenmeno. 4+3 nyt ja LA ois 27.1! Ennestään löytyy tyttö 6/18, jonka jälkeen puhjennut kilpirauhasen vajaatoiminta joten pelottaa kun se lisää keskenmenon riskiä :sad001

Neuvolaan ensisoitto aika tiistaina ja katsotaan pääsenkö varhaisultraan, esikoisesta pääsin kun on aina ollut niin pitkä kierto!

Oon testannuy kolmena aamuna ja aina positiivista näyttäny yks digi plussan ja kaks liuskaa haaleat mut selkeät viivat, tänään tummempi kun to. Onneks postissa on tulossa viikko testit pitäis maanantaina olla perillä :woot:

Täällä on samoja huolia kun mulla sitten taas kilpirauhasen liikatoiminta. Toivottavasti pääset sinne varhaisultraan :Heartpink

Väsymystä on täälläkin kaiken aikaa, mutta itse en ole koskaan osannut nukkua päikkäreitä. Lasten kanssa kuitenkin simahdan uneen jo klo 19-20 aikoihin. Tulee pitkät yöunet! :grin

Lueskelin aikaisemmat kirjoitukset. Näin loppukuista odottavana tuntuu, että muut on jo hirveästi pidemmällä. Kiva ja "kiva" lukea, mitä mahdollisesti on tulossa.

Lueskelin aikaisemmat kirjoitukset. Näin loppukuista odottavana tuntuu, että muut on jo hirveästi pidemmällä. Kiva ja "kiva" lukea, mitä mahdollisesti on tulossa.

Sama:nailbiting: vaikkakin oireet olleet päällänsä jo viikon-pari.

Takaisin