Carliinan nyrkkisäännössä voi olla vinha perä 
Mulla ei oo tullu enempää verta torstain jälkeen ja nyt on iltaisin ollut pahoinvointiakin, joten saattaa olla että mä olin ihan turhaan heittämässä hanskoja tiskiin
Huomenna aion tehdä testin ja kattoo onko viiva tummentunu vai vaalentunu, kun se testiviiva ei vielä torstaina ollut tumma. Luulis että siitä pystyy hyvin vertailee edelliseen että mihin suuntaan ollaan menossa.
Edellisessä raskaudessa mulla tuli ihan järkyttävän paljon verta 12+ viikolla ja silti kaikki oli kunnossa. Vois kuvitella että osais jo suhtautua vuotoihin rauhallisemmin mutta ei sitä näköjään ikinä opi

Mulla ei oo tullu enempää verta torstain jälkeen ja nyt on iltaisin ollut pahoinvointiakin, joten saattaa olla että mä olin ihan turhaan heittämässä hanskoja tiskiin

Huomenna aion tehdä testin ja kattoo onko viiva tummentunu vai vaalentunu, kun se testiviiva ei vielä torstaina ollut tumma. Luulis että siitä pystyy hyvin vertailee edelliseen että mihin suuntaan ollaan menossa.
Edellisessä raskaudessa mulla tuli ihan järkyttävän paljon verta 12+ viikolla ja silti kaikki oli kunnossa. Vois kuvitella että osais jo suhtautua vuotoihin rauhallisemmin mutta ei sitä näköjään ikinä opi

Joitain pieniä kuvotuksia on ollut parina iltana ja jonkin asteista väsymystä havaittavissa. Pahoinvointia ei vielä ainakaan ole tullut, ekassa raskaudessa ei sitä onneksi ollut.
vaikka menkkajomotusta niin ei yhtään fiilis että menkat alkais. 

tuntui että sain juuri ja juuri työhommat hoidettua päivän aikana (onneksi pystyn tekemään omaan tahtiin etätöitä!) mutta muuten kaikki vapaa-aika meni nukkuessa. Toivottavasri väsymys nyt lähtisi hellittämään! Mites teillä muilla jaksetaan?
muuten outoa kun maha ei näkyvästi oo turvoksissa mut ilmaa kertyy ja tuleekin kamalasti
Linea negra on vahvistunu navan alapuolella ja lähteny nousemaan jo 5cm hailakkana navan yläpuolellekkin