Tammikuiset 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka!
Täällä kanssa varovaisesti liityn mukaan! Sunnuntaina tein ekan positiivisen testin ja nyt mennään 4+3. Kauheaa vuoristorataa on ollut, en jotenkin uskalla vielä iloita.

Eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa, tein testin jo sunnuntaina sillä menkkakivut alkoi jo silloin eikä ne koskaan oo noin aikaisessa vaiheessa alkanut! Kivut oli tosi pahat, jouduin ambulanssikyydillä sairaalaan jossa tehtiin varhaisultra. Vaikka siellä keltarauhanen ja raskauspussi näkyi, oltiin niin ajoissa ettei alkiota vielä näkynyt.

Kivut onneksi loppui eilen, mutta nyt iski stressi kun ei olekaan mitään oireita! Tai siis rinnat on arat, kauhea nälkä koko ajan mutta siinä se. Kipujen aikana sentään vatsa muljahteli ja oli jotenkin selvemmät oireet. Vuotoa ei ole onneksi ollut ja tänään oli vielä selkeä plussa. Silti pelottaa enkä yhtään osaa iloita vielä

Neuvolaan soitin tänään ja sain kesäkuun alusta ajan. Sieltä sentään oltiin todella innostuneita, sairaalan gyne taas jotenkin tympääntynyt. Ehkä sekin vaikuttaa kun hän suoraan sanoi ettei vielä voi vahvistaa raskautta. Tuntui oudolta kun kuitenkin sanotaan että plussa on aina positiivinen ja jos keltarauhanen näkyy, raskauspussi näkyy ja kohdunseinämä oli 17mm jossa raskauspussi kiinni. Toki ymmärrän ettei voi luvata että kaikki on hyvin, mutta kun ainut kommentti oli että ei voi sanoa olenko raskaana, odota 10 päivää ja mene sitten yksityiselle ultraan jos haluat varmistuksen. Eli hänen mielestään vissiin positiiviset raskaustestit ovat huuhaata. Kuitenkin CBn (kuvassa) olin tehnyt jo edellisenä päivänä. Kyllä se vähän uskoa on syönyt kun ammattilainen sanoo noin. Tuntuu ettei ehkä pitäisi uskoa testeihin. Tuli kyllä neuvolatädistä paljon positiivisempi kuva! Hän oli heti innoissaan ja selitti miten edetään ja onnitteli.

Liitteet

• 20200506_103219.jpg
    20200506_103219.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 20
Mäkin voisin nyt varovaisesti liittyä mukaan vaikka mua pelottaa aivan järkyttävän paljon.. tänään vasta viikkoja 3+6, tein testin jo toissapäivänä kun menkkoja ennakoiva tiputteluvuoto ei alkanutkaan. Tämä olisi meidän 6. ja viimeinen lapsemme, aiemmat lapset 16,14,12,10 ja 8 vuotiaat:)
Takana meillä on kaksi kohdunulkoista vuonna 2017 ja toinen 2019 keväällä. Pelottaa että taas on kohdunulkoinen, vatsaa koskee ihan ku menkat ois alkamassa, mutta mitään vuotoa ei mulla ei ole. Pääsen onneksi varhaisultraan 28.5 mut siihen on viel niin pitkä aika:nailbiting:Ollaan yritetty raskautta viime keväästä asti aktiivisesti ja nyt vasta tärppäsi, ehkä ikäkin jo tekee tehtävänsä mä pian 36 ja mies 39.

Onnea vielä kaikille plussanneille:happy:

Moikka kaikille! Mäkin uskaltaudun jo mukaan vaikka viikot tänään vasta 3+6 :) Kolmas lapsi tulossa, esikoinen vm -14 ja kuopus vm -17. Ekasta kierrosta tärppäsi tämä, ja toivon, että pysyy matkassa :happy: neuvolaan en ole vielä soittanut. Varmaan ensi viikolla voisi yrittää muistaa!

Vihdoin saan tulla tänne. :love7 Mulle tuli keskenmeno rv 12 vähän ennen joulua kun laskettu aika olisi ollut heinäkuussa, eli 5kk meni uuteen onnistumiseen. Tänään plussasin kun menkat on 3pvä myöhässä. Pelko keskenmenosta kummittelee takaraivossa mutta jospa yrittäs vaan nauttia kun nyt kerran tällä hetkellä ON raskaana. :)

Meille tulee täysin "koronavauva". Oltiin lomautettuna koronan takia molemmat ja mitäpä siinä muuta sit tekemään kun aikaa oli.. :grin

Liitteet

• 20200508_144458.jpg
    20200508_144458.jpg
    6.8 KB · Katsottu: 25
Hei kaikille! :greet025

Jospa sitä varovaisesti liittyisi itsekin tänne mukaan. Ekan hailakan plussan tein 29.4. (One Step liuska), 1.5. CB digi 2-3 ja tänään vielä tein uuden digin joka näytti 3+ :hello2

Laskettu aika olisi siis 5.1. (tai 6.1.), tällä hetkellä 5+3. Itsellä tulee ikää pian 29 ja mieskin täyttää kohta 31. Ensimmäinen lapsi tässä siis haaveissa ja jospa se nyt sitten toteutuisi. :love7

Hei kaikille, on ollut mukava lukea teidän juttuja :)

Täällä kanssa varovaisesti ilmottaudun mukaan... Viikkoja jo 6 mutta viimeksi tuli keskenmeno 7. viikolla niin nyt on tosi varovainen/jännittynyt mieli. Ensimmäistä odotetaan ja viikon päästä varhaisultra. Todella pahoinvoiva olen ollut tällä kertaa, ehkä se on hyvä merkki...? Mukavaa odotusta kaikille!

Moikka minäkin uskaltauduin mukaan. Aikaisemman raskauden aikana (2017) seurailin vain tätä foorumia, mutta nyt ajattelin, että josko liittyisin ihan keskusteluihin mukaan. Plussasin vasta tällä viikolla ja omien laskujen mukaan LA olisi 17.1.2021, mutta se selvinnee sitten ensimmäisellä neuvolakäynnillä, joka on heti kesäkuun alusta.

Meillä ei ihan täysin vielä ollut "tilaus päällä" tälle pienokaiselle, kun oltiin ajateltu, että tuossa syksyn mittaan alettaisi yrittämään, mutta tämä tietenkin positiivinen yllätys arvelin, että näin on saattanut käydä, kun yöllä heräilin ja hiotti. Samoja asioita oli silloin, kun esikoista odotin.

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa onnea kaikille odotukseen!

Mä niin arvasin tän.. vatsakivut jatkuu kovina ja joudun tänään menemään päivystykseen:sad001ei siellä varmaan mitään näy, mutta mulla on ollu tiputtelua ja epäsäännöllistä vuotoa ni haluuvat tarkistaa ettei ole kohdunulkoinen ja luultua pidemmällä..

Mä niin arvasin tän.. vatsakivut jatkuu kovina ja joudun tänään menemään päivystykseen:sad001ei siellä varmaan mitään näy, mutta mulla on ollu tiputtelua ja epäsäännöllistä vuotoa ni haluuvat tarkistaa ettei ole kohdunulkoinen ja luultua pidemmällä..
Voi tsemppiä! Toivotaan parasta!

Voi että tsemppiä paljon ja toivottavasti kaikki hyvin.

Tsemppiä <3 Kerro miten meni <3 Pidetään peukkuja.

Mulla kokoajan tiistaita alkaen ollu vuotoa (ma rt oli vahva plussa), ei mitään kipua eikä se ole niin runsastakaan, ei määrällisesti menkkoihin voi verrata, mutta vuotaa kuitenkin. Odotan ke ultraa jos ei kipuja tule tai en vuodon kanssa pärjää. En viitsi testiä sen takia nyt ostaa.
Saa nähdä onko elämää. Mutta pahoinvointia on kuitenkin pitkin päivää.

Tsemppiä :Heartred Kerro miten meni :Heartred Pidetään peukkuja.

Mulla kokoajan tiistaita alkaen ollu vuotoa (ma rt oli vahva plussa), ei mitään kipua eikä se ole niin runsastakaan, ei määrällisesti menkkoihin voi verrata, mutta vuotaa kuitenkin. Odotan ke ultraa jos ei kipuja tule tai en vuodon kanssa pärjää. En viitsi testiä sen takia nyt ostaa.

Se on ihan hyvä merkki et on oireita vielä. Sillon ku mulla tuli eka km niin oireet loppu jo reilusti ennen ku vuoto alko.

Tsemppiä! Toivotaan parasta. :smiley-angelic001

Tsemppiä :Heartred Kerro miten meni :Heartred Pidetään peukkuja.

Mä niin toivon että ultrassa löytyisi elämää:)

Mä kävin siis päivystyksessä ja vielä ei oikeastaan mitään näkynyt, lääkäri oli kirjannut että vasemalla munasarjassa näkyy keltarauhanen ja kohdussa ehkä näkyi 3mm pitkä nestekertymä mikä saattaa olla alkio.. hcg oli 108 ja ma meen uudestaan verikokeisiin jossa näkyy onko se noussut normaalisti vaiko eikö.. eli vielä ei pysty sanomaan juuta eikä jaata.. piinaavaa tää odottelu.. kipuja on edelleenkin mutta vuotoa ei ole..

Takaisin