Juu meillä meni kesken.. ilta testi nega ja aamu sama![]()
Voi ei eikä! Mä olen niin pahoillani
Pitäisiköhän mun tehdä kanssa uudestaan testi vai odottelenko ke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Niin ikävää. Olen pahoillani.Juu meillä meni kesken.. ilta testi nega ja aamu sama![]()

Ollaan yritetty raskautta viime keväästä asti aktiivisesti ja nyt vasta tärppäsi, ehkä ikäkin jo tekee tehtävänsä mä pian 36 ja mies 39. 
neuvolaan en ole vielä soittanut. Varmaan ensi viikolla voisi yrittää muistaa!
Mulle tuli keskenmeno rv 12 vähän ennen joulua kun laskettu aika olisi ollut heinäkuussa, eli 5kk meni uuteen onnistumiseen. Tänään plussasin kun menkat on 3pvä myöhässä. Pelko keskenmenosta kummittelee takaraivossa mutta jospa yrittäs vaan nauttia kun nyt kerran tällä hetkellä ON raskaana. :)

Voi tsemppiä! Toivotaan parasta!Mä niin arvasin tän.. vatsakivut jatkuu kovina ja joudun tänään menemään päivystykseenei siellä varmaan mitään näy, mutta mulla on ollu tiputtelua ja epäsäännöllistä vuotoa ni haluuvat tarkistaa ettei ole kohdunulkoinen ja luultua pidemmällä..
Voi että tsemppiä paljon ja toivottavasti kaikki hyvin.Mä niin arvasin tän.. vatsakivut jatkuu kovina ja joudun tänään menemään päivystykseenei siellä varmaan mitään näy, mutta mulla on ollu tiputtelua ja epäsäännöllistä vuotoa ni haluuvat tarkistaa ettei ole kohdunulkoinen ja luultua pidemmällä..
Mä niin arvasin tän.. vatsakivut jatkuu kovina ja joudun tänään menemään päivystykseenei siellä varmaan mitään näy, mutta mulla on ollu tiputtelua ja epäsäännöllistä vuotoa ni haluuvat tarkistaa ettei ole kohdunulkoinen ja luultua pidemmällä..
TsemppiäKerro miten meni
Pidetään peukkuja.
Mulla kokoajan tiistaita alkaen ollu vuotoa (ma rt oli vahva plussa), ei mitään kipua eikä se ole niin runsastakaan, ei määrällisesti menkkoihin voi verrata, mutta vuotaa kuitenkin. Odotan ke ultraa jos ei kipuja tule tai en vuodon kanssa pärjää. En viitsi testiä sen takia nyt ostaa.
Saa nähdä onko elämää. Mutta pahoinvointia on kuitenkin pitkin päivää.
Mä niin arvasin tän.. vatsakivut jatkuu kovina ja joudun tänään menemään päivystykseenei siellä varmaan mitään näy, mutta mulla on ollu tiputtelua ja epäsäännöllistä vuotoa ni haluuvat tarkistaa ettei ole kohdunulkoinen ja luultua pidemmällä..

Mä niin toivon että ultrassa löytyisi elämää:)TsemppiäKerro miten meni
Pidetään peukkuja.
Mulla kokoajan tiistaita alkaen ollu vuotoa (ma rt oli vahva plussa), ei mitään kipua eikä se ole niin runsastakaan, ei määrällisesti menkkoihin voi verrata, mutta vuotaa kuitenkin. Odotan ke ultraa jos ei kipuja tule tai en vuodon kanssa pärjää. En viitsi testiä sen takia nyt ostaa.
Saa nähdä onko elämää. Mutta pahoinvointia on kuitenkin pitkin päivää.