Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haalean viivan sain tällä rfsu;n testillä ja menkat 3pv myöhässä. Täytynee varmaan vielä yksi cb digi testi ostaa
Carliina, minäkin tein ekan haalean viivan tuolla rfsu;n liuskalla, kesti ja kesti ennen kuin mitään näkyi!
Onnea plussanneilleaiotteko käydä varhaisultrassa ? Mä varasin jo muutaman viikon päähän, oon joka raskaudessa käynyt joten nyt kanssa ois tarkotus.
. Päätimme miettiä asiaa syksyn yli (tiedossa oli ulkomaan matkaa yms) ja aloittavamme yrityksen vuodenvaihteessa, jos edelleen tuntuu siltä. Fiilikset vetivät vuoristorataa, joka toinen hetki vauvankaipuu oli todella kova ja esikoisemme täyttäessä tammikuussa 9 vuotta, tuntui puolestaan "orastava vapaus" todella hyvältä. Miehelle sitten iski kovempi vauvakuume, kun hänen molemmat sisaruksensa ilmoittivat tulevista perheenlisäyksistä loppuvuodesta 2020, kuukauden erolla lasketusta ajasta. Nyt sitten meilläkin tärppäsi, mutta "vierähdimme" juuri ja juuri 2021 puolelle :)Onnea plussanneilleaiotteko käydä varhaisultrassa ? Mä varasin jo muutaman viikon päähän, oon joka raskaudessa käynyt joten nyt kanssa ois tarkotus.
Tahtojen taistelu ehkä edessä :DSoitin juuri lapsettomuuspolille ja kerroin uutiset. Meillä on nyt varattuna sinne varhaisultra kolmen viikon päähän. Yksi pakastettu alkiokin jäi pakkaseen. Toivotaan, että saa nyt siellä pysyäkkin hetken :)
Onnea plussanneille![]()
Soitin juuri lapsettomuuspolille ja kerroin uutiset. Meillä on nyt varattuna sinne varhaisultra kolmen viikon päähän. Yksi pakastettu alkiokin jäi pakkaseen. Toivotaan, että saa nyt siellä pysyäkkin hetken :)
Onnea plussanneille![]()

Onnea plussanneilleaiotteko käydä varhaisultrassa ? Mä varasin jo muutaman viikon päähän, oon joka raskaudessa käynyt joten nyt kanssa ois tarkotus.

Lasketteko nuo viikot viimeisten kuukautisten ekasta päivästä vai oletetusta yhdynnästä? Meillä oli kolme yritystä "parhaalla viikolla" ni en oo ihan varma et mikä niistä olis ollut SE kerta et en nyt tiedä et millä viikolla olisin/olen..