Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kerroin tänään äidilleni raskaudesta. :P Ajattelin ensin, etten kerro ennen kuin keskenmenoriski on ohi, mutta sit ajattelin että jos keskenmeno tulis, haluisin kuitenkin kertoa äidilleni koska jaan sen kanssa kaikki isot asiat. En tehny mitään hienoa showta tai keksinyt hauskaa tapaa kertoa, ihan vaan näytin puhelimesta tota Preglife -sovellusta kun siinä lukee, että olet tänään raskaana näin ja näin pitkällä ja sanoin vaan et "kato mä kerron nyt salaisuuden." :grin Sit se kysy että ai oikeesti ootko raskaana ja onnitteli ja halas ja alko heti hössöttää ja oli melkeen tippa linssissä siitä että tulee viimeinkin mummiks. :)

Hei, mieki nyt varovaisesti uskaltauduin tänne teijän sekaan. Laskettuaika ois 1.1.2019, nyt siis rv 6+0 ja tänään soittelin ekan neuvola-ajan joka on vasta 14.6.

Meillä näitä lapsia 4 eli tuleva on viides :) kaikki 4 tyttöjä, 12/09, 6/14, 6/15 ja 2/17. Vaikka raskauksia monta takana ni silti tuntuu ku aina ois eka kerta. :D
Tervetuloa! Mutta herranjestas mikä tahti teillä on ollut ;) Mun esikoinen on syntynyt vähän aiemmin kuin teillä ja seuraava siitä 2 vuoden päästä. Vasta nyt on kolmas tulossa.
Ehkä se olikin se mikä niin otti voimille, kun kahdella ensimmäisellä lapsella on melko pieni ikäero, niin ajattelin hetken ettei meille enempää lapsia tulekkaan. Miten teillä arki sujuu noin monen pienen kanssa?

Mä kerroin tänään äidilleni raskaudesta. :P Ajattelin ensin, etten kerro ennen kuin keskenmenoriski on ohi, mutta sit ajattelin että jos keskenmeno tulis, haluisin kuitenkin kertoa äidilleni koska jaan sen kanssa kaikki isot asiat. En tehny mitään hienoa showta tai keksinyt hauskaa tapaa kertoa, ihan vaan näytin puhelimesta tota Preglife -sovellusta kun siinä lukee, että olet tänään raskaana näin ja näin pitkällä ja sanoin vaan et "kato mä kerron nyt salaisuuden." :grin Sit se kysy että ai oikeesti ootko raskaana ja onnitteli ja halas ja alko heti hössöttää ja oli melkeen tippa linssissä siitä että tulee viimeinkin mummiks. :)

Me kerrottiin meidän vanhemmille viikonloppuna, koska todettiin et oltais kerrottu keskenmenostakin... Miehen isä alko melkein itkemään, siis ilosta, sanoi olevansa onnellinen. Korostettiin kyllä, että ollaan tosi alussa eikä siis varmuutta jatkosta. On kaikille heille ensimmäinen lapsenlapsi

Me kerrottiin myös mun vanhemmille viikonloppuna. Molemmat itki onnesta ja halas pitkään ja sitten skoolattiin ( mä mehulasin kanssa :D ) ja mietittiin nimiä ja taas vähän nyyhkittiin. Oon sisaruksiani huomattavasti nuorempi ja vaikka osalla jo lapsia onkin niin varsinkin iskälle oon semmonen prinsessa, että se kokee tosi isosti mun jutut ja tää oli niille todella iso mutta ihana yllätys! Ollaan menossa naimisiin ensi vuonna, joten tämmöstä ei vielä arvattu ;) Mutta on kyllä ihana nähdä, miten vanhemmat, varsinkin ihana juro isäukkoni, liikuttuu tästä asiasta vaikka tiedostavat kaiken oleva alussa vasta <3

Minä en nyt ole kertonut tällä kertaa vielä kuin parhaalle ystävälle, koska viimeks kävi huonosti. Arvelin odotella nt ultraan, ennenkuin kerron ees vanhemmilleni.

Jee nyt on salainen ryhmä avattu. :grin Nyt vaan kaikki hulluna kirjottelemaan että saa 30 viestiä täyteen. :P

Mä kerroin yhdelle kaverille vaan! Tekis mieli kertoa perheelle, mutta pitää koittaa salailla vielä ultraan asti. Katsotaan, miten menee viikonloppuna, kun mennään vanhempieni luo. Äiti aina arvaa kaikki tällaiset asiat. :D

Me kai kerrotaan molempien vanhemmille tulevana viikonloppuna, kun nähdään kaikkia naamatusten. Mä en vielä haluaisi kertoa, mutta miehellä on niin kova tuska päästä jakamaan tää, että mennään kai tällä kertaa hänen toiveidensa mukaan. On kyllä tosi jännää nähdä kuinka suhtautuvat, kun ovat varmaan luopuneet jo toivosta meidän suhteen :D

Minä en vielä ole kertonut kenellekkään. No paitsi miehelle hehheh. Varmaan vasta puolessa välissä sitten kerrotaan. Kun on jo viides niin on odotettavissa enemmän kauhistelua kuin riemunkiljahduksia niin ei tässä mikään kiire ole :D

Ilmoittaudun mukaan pelko takapuolessa, sillä sain edellisellä kerralla (viime tammikuussa) keskenmenon ja nyt en uskalla liikaa innostua. Mutta oon silti vähän salaa innostunut, vaikkei pitänyt :shy:

Ite en uskalla/halua kertoa kovin monelle vielä. Katellaan sit parin kuukauden päästä. Paitsi että töissähän piti kertoa jo viime viikolla ku hailakka plussa ilmestyi testiin. Työ on semmosta et osa työtehtävistä jää kokonaan pois raskaana ollessa. Sikiölle vaarallisia aineita ni pakko kertoo heti.

Mä oon kertonut mun lähimmille ystäville ja vanhemmille, jotka tietää yrityksestä ja edellisestä keskenmenosta. Kertoisin heille myös keskenmenosta, koska viimeksikin tuki oli todella tärkeää selviytymisen kannalta, joten miksi en kertoisi myös tästä :-)

Minä olen kertonut muutamalle kaverille mutta en vielä vamhemmille tai muulle perheelle. Saattaa olla et kerrotaan vasta kun 12 viikkoa täynnä :)

Ilmoittaudun mukaan pelko takapuolessa, sillä sain edellisellä kerralla (viime tammikuussa) keskenmenon ja nyt en uskalla liikaa innostua. Mutta oon silti vähän salaa innostunut, vaikkei pitänyt :shy:
Sama. Pelko persiissä olen.

Takaisin