Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa! Mutta herranjestas mikä tahti teillä on ollutHei, mieki nyt varovaisesti uskaltauduin tänne teijän sekaan. Laskettuaika ois 1.1.2019, nyt siis rv 6+0 ja tänään soittelin ekan neuvola-ajan joka on vasta 14.6.
Meillä näitä lapsia 4 eli tuleva on viides :) kaikki 4 tyttöjä, 12/09, 6/14, 6/15 ja 2/17. Vaikka raskauksia monta takana ni silti tuntuu ku aina ois eka kerta. :D
Millä ikähaarukalla teidän lapset on?Tervetuloa mukaan!
Ihanaa etten ole ainoa joka odottaa viidettä :) Meillä sekä tyttöjä että poikia.
Ja samaa mieltä, aina yhtä ihmeellistä olipa monesko raskaus tahansa <3
Mä kerroin tänään äidilleni raskaudesta. :P Ajattelin ensin, etten kerro ennen kuin keskenmenoriski on ohi, mutta sit ajattelin että jos keskenmeno tulis, haluisin kuitenkin kertoa äidilleni koska jaan sen kanssa kaikki isot asiat. En tehny mitään hienoa showta tai keksinyt hauskaa tapaa kertoa, ihan vaan näytin puhelimesta tota Preglife -sovellusta kun siinä lukee, että olet tänään raskaana näin ja näin pitkällä ja sanoin vaan et "kato mä kerron nyt salaisuuden."Sit se kysy että ai oikeesti ootko raskaana ja onnitteli ja halas ja alko heti hössöttää ja oli melkeen tippa linssissä siitä että tulee viimeinkin mummiks. :)
Minä ennakoin jo tätä ja liityin ennen raskaaksi tuloa foorumille.Joo mähän pääsisin sitten salaseen ryhmään vasta ens kuun vaihteessa, tylsää![]()
Joo sama! Vielä hetken pitää odottaa sitäkin asiaa. :)Joo mähän pääsisin sitten salaseen ryhmään vasta ens kuun vaihteessa, tylsää![]()
Sama. Pelko persiissä olen.Ilmoittaudun mukaan pelko takapuolessa, sillä sain edellisellä kerralla (viime tammikuussa) keskenmenon ja nyt en uskalla liikaa innostua. Mutta oon silti vähän salaa innostunut, vaikkei pitänyt![]()