Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivotaan Vaiana että on oikeassa paikassa [emoji173]️
Hafananalle myös peukkuja että pieni on matkassa[emoji173]️ paljon tarrasukkia meille kaikille matkaan!! [emoji4]

Mä olen todella peloissani, että onko kohdunulkoinen :sour: pari päivää välillä jomottanut ja vihlaissut vasemmalle munasarjan tienoille.. mitään muita nippailuja ei kohdun suunnalla tunnu.
aaaaargh, oon ihan stressikasa vaan, pelottaa niin.

Ens viikolla ar-ultra. Sinne asti täytyy kärvistellä peloissa.
Eikös sen pitäs aika kova kipu olla, että ois kohdunulkoinen? Näin olen kuullut, joilla on ollut se.Elä stressaa. Tosin hyvä itse sanoa kun jokainen maha kipu ja valkovuoto hermostuttaa.

Tervetuloa uudet! Täällähän rupeaa olemaan aika paljon porukkaa.:happy:

Toivotaan että olisi oikeassa paikassa. Tuntuu joka askeleella jomottavan. Huomenna soitan neuvolaan jos tästä pahenee, muuten stressaan itseni järjiltä.

Gerbera, se riippuu kovasti. Kova kipu tulee yleensä vasta, kun alkio on liian iso esim munajohtimeen ja pahin on tietty jos munajohdin repeää.
Voidaan todeta myös vaikkei kipuja olisi vielä ollutkaan.

Noh, seurataan ja jännitetään.

Onhan tää alku yhtä paniikkia. Ite vaan ootan et menee pari kuukautta ja maaginen 12 viikkoa on ohi. Nt-ultran jälkeen ehkä uskallan ajatella et tää onnistuu. Tehtäskö sillei että kirjoituksen perään laittas raskausviikolla ni ois helpompi jotenki lukea ku tietää millä viikoilla on:)

Rv 4+0:grin

Onhan tää alku yhtä paniikkia. Ite vaan ootan et menee pari kuukautta ja maaginen 12 viikkoa on ohi. Nt-ultran jälkeen ehkä uskallan ajatella et tää onnistuu. Tehtäskö sillei että kirjoituksen perään laittas raskausviikolla ni ois helpompi jotenki lukea ku tietää millä viikoilla on:)

Rv 4+0:grin
Oikein hyvä idea minusta :happy:

Rv 5+6

On tää kans yks vaiva... Molemmissa raskauksissa on kaikki allergiat kadonneet ja on voinut syödä ihan mitä vaan, mut nyt ei voi. =( Ihan sama mitä pureskeltavaa laitan suuhun ni vatsa turpoaa... Ärsyttävää, mä niin odotin et saan syödä taas mitä vaan mut ei sitten:smiley-angry019

Ja sokerit heitti jo viikolla 4, onko muita kellä ollut raskaus ajan diabetes? Mulla ollut molemmista ja varmaan nyt tästäkin sitten...

Rv 5+6

On raskas.. kun vaan päästäisiin kaikki sinne toiselle kolmannekselle :)

Rv 6+2 (neuvolan mukaan)

Mä oon miettinyt, että pitäskö se hommata se doppler. Meinaatteko hommata?

Vaiana: Niin tulikin mieleen kun sanoit eli liian iso munajohtimeen eli silloin on jo hätätilanne, jos kovat kivut siellä toisella puolen vatsaa. Toivotaan että kellekään ei käy näin. Pitää vaan luottaa että kaikki on hyvin ja ultrassa tosiaan näkee oikeassa paikassa ja sen sykkeen. :love7

Rv: 4+7
Muoks siis eihän tommosta oo. Eli rv 5.0

Muokattu viimeksi:
Mä olen todella peloissani, että onko kohdunulkoinen :sour: pari päivää välillä jomottanut ja vihlaissut vasemmalle munasarjan tienoille.. mitään muita nippailuja ei kohdun suunnalla tunnu.
aaaaargh, oon ihan stressikasa vaan, pelottaa niin.

Ens viikolla ar-ultra. Sinne asti täytyy kärvistellä peloissa.

Jos sua yhtään rauhoittaa niin mä tunsin ekan lapsen kohdalla jomotusta vain toispuoleisesti ja kaikki oli hällä hyvin silti eli oli kiinnittynyt ihan oikeeseen kohtaan. Sekin siis mahdollista.

Mulla jomottelee kanssa melkein pelkästään oikealle puolelle. Ja etenkin kävellessä, mutta ei niin kovasti että se haittais. Toivottavasti Vaianalla (ja meillä kaikilla) ois kaikki niinku pitääkin <3

Mä aion hommata! Kahdessa edellisessä raskaudessa oon käyttäny ja viimeksi löysin jo rv 8+ sydänäänet <3

Mä oon miettinyt, että pitäskö se hommata se doppler. Meinaatteko hommata?

Minulla odottelee jo kaapissa neljän vuoden takaa. Oli ihana kuunnella pienen sydäntä aina iltaisin. Minä sain sydämen kuulumaan rv 10+.

Rv 4+7

Takaisin