Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikös sen pitäs aika kova kipu olla, että ois kohdunulkoinen? Näin olen kuullut, joilla on ollut se.Elä stressaa. Tosin hyvä itse sanoa kun jokainen maha kipu ja valkovuoto hermostuttaa.Mä olen todella peloissani, että onko kohdunulkoinenpari päivää välillä jomottanut ja vihlaissut vasemmalle munasarjan tienoille.. mitään muita nippailuja ei kohdun suunnalla tunnu.
aaaaargh, oon ihan stressikasa vaan, pelottaa niin.
Ens viikolla ar-ultra. Sinne asti täytyy kärvistellä peloissa.

Oikein hyvä idea minustaOnhan tää alku yhtä paniikkia. Ite vaan ootan et menee pari kuukautta ja maaginen 12 viikkoa on ohi. Nt-ultran jälkeen ehkä uskallan ajatella et tää onnistuu. Tehtäskö sillei että kirjoituksen perään laittas raskausviikolla ni ois helpompi jotenki lukea ku tietää millä viikoilla on:)
Rv 4+0![]()

Mä olen todella peloissani, että onko kohdunulkoinenpari päivää välillä jomottanut ja vihlaissut vasemmalle munasarjan tienoille.. mitään muita nippailuja ei kohdun suunnalla tunnu.
aaaaargh, oon ihan stressikasa vaan, pelottaa niin.
Ens viikolla ar-ultra. Sinne asti täytyy kärvistellä peloissa.
Mä oon miettinyt, että pitäskö se hommata se doppler. Meinaatteko hommata?
Ei mullakaan la monen päivän päässä ole ja tyksiin myös
Rv 4+4
Mä aion hommata! Kahdessa edellisessä raskaudessa oon käyttäny ja viimeksi löysin jo rv 8+ sydänäänet <3
Mä oon miettinyt, että pitäskö se hommata se doppler. Meinaatteko hommata?