Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli eilen aamupäivä koulua ja siitä iltavuoroontöihin. Virtaa riittää kuin pienessä kylässä, mutta tänne ei sitte illalla enää jaksanu.
Olen harrastanu aika monipuolisesti kaikenlaista raskausaikoina ja muutenkin.
Mulla on sellainen käsitys, että sitä saa jatkaa mitä on ennenkin tehnyt, kunhan kuuntelee omaa kroppaansa. Jos tulee kipuja tai huono olo, niin on paras rauhottaa tahtia.
Hyppiminen ja pien tärähtely ei oo vaarallista, mutta jos esimerkiksi ratsastuksessa tippuu hevosen selästä tai jossain kontaktilajissa tapahtuu joku haaveri, niin ne on sit vähän huonompi juttu.
Lantion pohjan lihasten treenaamisesta oon lueskellu jotain.. Niitä pitäis kuulemma raskausaikana vahvistaa, mutta myös venyttää ja opetella rentouttamaan. Onko muut perehtyny asiaan? :computer005

Moikka! Plussasin vapun kunniaksi ja nyt hieman varovaisin mielin liityn tänne, mutta kuitenkin niin onnellisena! :Heartred Pari vuotias lapsi on ennestään. Toista lasta yritetty puolisentoista vuotta ja tossa oli välissä km, joten stressi on kova mutta pitää vaan yrittää olla luottavaisin mielin. :happy:

Tosiaan liikkua saa niinkuin ennenkin, jos vain hyvältä tuntuu! :)

Meillä ei oo käyny tipat eikä tabletit, koira reagoi nii voimakkaasti niin pakko olla panta minkä saa sit pois jos oireilee ja suurin osa pannoista sanoo et ei suositella jos omistaja raskaana. Meillä ku on sylivauva joka nukkuu kainalossa niin ei haluta niitä myrkkyjä itseen saada mitkä tappaa vesistöstäki eliöt menee uimaan. Yleensä ollu yrttipanta mut haju on nii voimakas että mahtaa olla poissuljettu seki vaihtoehto.
Meillä on koira, mutta sillä ei ole lupaa tulla meidän sänkyihin, samokn kuin lapsillakaan ei ole lupaa hyppiä koiran pedissä, vaan se on koiran omaa "reviiriä". Jos on tarkoitus ettei koira saa tulla sänkyyn enää silloin kun on vauva, kannattaa opettaa se jo hyvissä ajoin ettei yhdistä sitten vauvan tuloon sitä, että kaikki kiva loppui. Sopivasta punkkikarkotteesta en osaa sanoa, myrkyllisiähän ne taitaa olla suurin osa. Olisiko kellään kokemuksia siitä hyönteisten karkotus magneetista jota ainakin musti ja mirri joskus möi?

Meilläkin on koira.. mutta ei ole koskaan ole ollut punkkeja, eikä käytetty karkoitetta. Kamalaa myrkkyähän ne taitaa olla.
Toisaalta tuo onkin tuollainen prinsessa, joka ei missään puskissa rymyä :D

Meillä vaan luvan kans saa sulla sänkyyn tai sohvalle niin toivon että se pysyy samanlaisena myös sitte ku vauvaki tulee. Tuosta magneetista en oo kuullukkaa, täytyy käydä kyselemässä kun en noita myrkkyjä halua muutenkaan käyttää.

Huolettaa koko raskaus nyt ku etominen on hävinny melkein kokonaan ja meillä ei ensimmäisessä neuvolassa edes sydänääniä kuunnella niin jatkuuko tämä epätietosuus sinne ekaan ultraan asti vai kuuluiskohan koti dopplerilla jo aikasemmin?

Meillä ei oo käyny tipat eikä tabletit, koira reagoi nii voimakkaasti niin pakko olla panta minkä saa sit pois jos oireilee ja suurin osa pannoista sanoo et ei suositella jos omistaja raskaana. Meillä ku on sylivauva joka nukkuu kainalossa niin ei haluta niitä myrkkyjä itseen saada mitkä tappaa vesistöstäki eliöt menee uimaan. Yleensä ollu yrttipanta mut haju on nii voimakas että mahtaa olla poissuljettu seki vaihtoehto.

Aa, okei. No mites tämä? https://dreampetstore.com/efinonline-best-friend-insect-shield-huivi-koiralle-ja-ihmiselle
Eli tuollainen huivi missä on jotain, mikä karkottaa punkit ja muut. Siinä luki että vaan punkit ja öttiäiset reagoi siihen. Ja että tota voi käyttää koiran lisäks myös lapset ja aikuiset eli ei luulis, että siinä olis mitään kamalaa, eikä lukenut ettei vois käyttää raskaana. :)

Aa, okei. No mites tämä? https://dreampetstore.com/efinonline-best-friend-insect-shield-huivi-koiralle-ja-ihmiselle
Eli tuollainen huivi missä on jotain, mikä karkottaa punkit ja muut. Siinä luki että vaan punkit ja öttiäiset reagoi siihen. Ja että tota voi käyttää koiran lisäks myös lapset ja aikuiset eli ei luulis, että siinä olis mitään kamalaa, eikä lukenut ettei vois käyttää raskaana. :)

Oi tämä lähtee testaukseen! Mihin sitä joutuis ilman tätä palstaa.[emoji18]

Hei. Uskaltaako sitä vielä liittyä tämmöseen. 6.1.2019 ois menkkojen puolesta laskettu aika. Ja tänään uskalsin soittaa neuvolaan että sitä ollaan paksuna . Olen jo 2 lapsen äiti eli nyt kolmas ja todennäköisesti viimeinen lapsi tulossa

Mulla laskettu aika suunnilleen samoissa ja aika hurjalta vielä tuntuu ajatus siitä, että lapsi ois tulossa :) Hurjan ihanalta kylläkin. Meille tulossa pikkukakkonen.

Hei, ihanaa tervetuloa! :)
Meillä tosiaan on esikoinen 7/16 ja nyt olisi pikku kakkonen toivottavasti matkassa<3

Varmaan varaan jo pian sinne rv8 alkuraskauden ultran. Olen niiin pelokas ja malttamaton, että ihan pakko :D kävin esikoisestakin silloin aikanaan.

Hei! Meillä myös esikoinen 7/16! Ja nyt tosiaan jos kaikki menee hyvin niin laskettu suunnilleen 11.1 [emoji4]

Takaisin