Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pottu ja määseolen, paljon tsemppiä! Mähän en tohtinu testaillakkaan joka päivä juurikin tuossa haalistumisen pelossa. Haalistumisen syy voi olla kuitenki esim. se laimeempi pissa.
Mutta kalvava epävarmuus hiipi tännekin illalla. Tätä kai se nyt tulee olemaan ekat kolme kk ainaski.

Ompas tänään ollut hiljaista täällä :) Mites te muut voitte? Tänään on väsyttänyt, kauppaan tars lähteä kun vaan jaksais :coffee2

Pottua odottelen kertomaan kuinka kävi.. hiljaisuus pelottaa :(

Täällä myös tänään ihan kamalaa väsymystä. Töissä todella vaikea olla. Pissalla saa juosta sata kertaa tunnissa ja turvotus on jäätävää

Moikka! Minäkin liityn tähän joukkoon. Mulla laskettu aika tulis olemaan 8.1. Ennestään meillä on jo 2014 syntynyt tyttö. Jännitän vielä että pysyykö tämä pikkuinen matkassa. Vahvat plussat olen jo testannut, mutta edellisessä kierrossa koin kemiallisen raskauden. Toisaalta silloin ei plussat koskaan haamuja selkeimmiksi edes tulleet. Yrittämään alotettiin viime kierrossa

Tervetuloa ja Onnea myös Nyanmiu! :)

Monella täällä ollut kemiallinen.. myös minulla oli toissa kierrossa, joten ymmärrän jännityksen<3

Täällä on käytännön järjestelyjä suunniteltu. Neuvola-ajan varasin ja onneksi sain haluamalleni terkalle. Toki voi vaihtuakin. Alkuraskauden ultra-aikaa suunnittelin ja haarukoin minne ottaa. Huomenna varaan senkin, niin sitten vaan oottelemaan ja toivomaan et kaikki menee ok

Väsynyt päivä täälläkin takana. Töissä meni myöhempään kuin tavallisesti. Harkitsen vielä jumppaan lähtemistä.. Millaista liikuntaa te muut harrastatte tai ajattelitte harrastaa raskausaikana? Meillä olis varhaisultra 17.5. Jännittää,että näkyykö silloin jo varmasti jotain? Silloin pitäisi olla viikkoja 7+

Väsynyt päivä täälläkin takana. Töissä meni myöhempään kuin tavallisesti. Harkitsen vielä jumppaan lähtemistä.. Millaista liikuntaa te muut harrastatte tai ajattelitte harrastaa raskausaikana? Meillä olis varhaisultra 17.5. Jännittää,että näkyykö silloin jo varmasti jotain? Silloin pitäisi olla viikkoja 7+

Mullakin meni töissä taas myöhään. Tota liikuntahommaa oon kans miettinyt, oon käyny aiemmin BodyAttackissa mikä on aika korkeilla sykkeillä tehtävä ja paljon hyppyjä ym. Ilmeisesti siellä vois käydä kuitenkin, ainaki aluks. Uskallankohan? Mitenhän tosiaan sitten salilla, voiko esim. vatsoja tehdä? Mä varasin varhaisultran 26.5, samalle viikolle neuvolan kans, sinne asti pitäs jännäillä.

Mullakin meni töissä taas myöhään. Tota liikuntahommaa oon kans miettinyt, oon käyny aiemmin BodyAttackissa mikä on aika korkeilla sykkeillä tehtävä ja paljon hyppyjä ym. Ilmeisesti siellä vois käydä kuitenkin, ainaki aluks. Uskallankohan? Mitenhän tosiaan sitten salilla, voiko esim. vatsoja tehdä? Mä varasin varhaisultran 26.5, samalle viikolle neuvolan kans, sinne asti pitäs jännäillä.
Mä kävin fyssarin luona eilen,ja kyselin just noista,että mitä sitä uskaltaa ja mitä ei. Vatsarutistuksia käski välttämään ja esim.maveja isolla painolla sekä lankkua. Mutta sitten taas kuitenkin samaan hengenvetoon totesi,että kyllä esim. aktiiviurheilijat monesti treenaavat ihan loppuun asti kovilla painoilla, sykkeillä etc. joten mä ainakin ajattelin mennä vähän omien tuntemusten mukaan. Ja paniikin välttämiseksi jätän rutistukset+lankut tekemättä

Täällä kans yksi uusi jäsen. :) Tänään soitin neuvolaan ja 25.5. on neuvola. Laskettu aika on 2.1.2019. Oireina on ollut jo päivittäistä etovaa oloa, rintojen arkuutta, väsymystä ja paineen tunnetta mahassa. Hankala yrittää pitää salaisuutta töissä etovan olon takia, mutta en halua ennen ultraa sanoa kellekään tästä. :) Mielenkiinnolla seurailen keskustelua, koska kaikki on niin uutta vielä mulle!

Muokattu viimeksi:
Pottua odottelen kertomaan kuinka kävi.. hiljaisuus pelottaa :(

Täällä myös tänään ihan kamalaa väsymystä. Töissä todella vaikea olla. Pissalla saa juosta sata kertaa tunnissa ja turvotus on jäätävää

Pottun viestiä mäkin odottelen pelon sekaisin tuntein :facepalm:

Onko täällä muita koiraihmisiä jotka painii kesän ja punkkien kanssa? Miettiny että mikä karkote kannattais koiralle laittaa josta ei ois sikiölle haittaa.

Onko täällä muita koiraihmisiä jotka painii kesän ja punkkien kanssa? Miettiny että mikä karkote kannattais koiralle laittaa josta ei ois sikiölle haittaa.
En nyt ihan ymmärrä kysymystä, tai siis että miten niistä vois olla sikiölle haittaa... Mutta siis mä oon aina antanut tablettimuodossa koiralle punkkilääkettä :) Yksi tabletti tehoaa joko yhden kuukauden tai kolme kuukautta riippuen lääkkeestä. On reseptilääke kyllä mutta tehokas sillä yhtään punkkia ei oo ollut kun se on ollu käytössä. :)

En nyt ihan ymmärrä kysymystä, tai siis että miten niistä vois olla sikiölle haittaa... Mutta siis mä oon aina antanut tablettimuodossa koiralle punkkilääkettä :) Yksi tabletti tehoaa joko yhden kuukauden tai kolme kuukautta riippuen lääkkeestä. On reseptilääke kyllä mutta tehokas sillä yhtään punkkia ei oo ollut kun se on ollu käytössä. :)

Meillä ei oo käyny tipat eikä tabletit, koira reagoi nii voimakkaasti niin pakko olla panta minkä saa sit pois jos oireilee ja suurin osa pannoista sanoo et ei suositella jos omistaja raskaana. Meillä ku on sylivauva joka nukkuu kainalossa niin ei haluta niitä myrkkyjä itseen saada mitkä tappaa vesistöstäki eliöt menee uimaan. Yleensä ollu yrttipanta mut haju on nii voimakas että mahtaa olla poissuljettu seki vaihtoehto.

Tein jälleen testin nyt aamulla ja viiva on haalistunut jo selkeästi, melkein jo hävinnyt! Luulen, että tämä on tässä. Kyllä sen olis pitänyt lähteä jo rytinällä vahvistumaan, kun ensimmäisen viivan sain jo maanantaina. Kunhan nyt ei ole sitten se kohdunulkoinen vaan kemiallinen. On tää vaan niin raskasta.

Tein jälleen testin nyt aamulla ja viiva on haalistunut jo selkeästi, melkein jo hävinnyt! Luulen, että tämä on tässä. Kyllä sen olis pitänyt lähteä jo rytinällä vahvistumaan, kun ensimmäisen viivan sain jo maanantaina. Kunhan nyt ei ole sitten se kohdunulkoinen vaan kemiallinen. On tää vaan niin raskasta.
Voimia!❤️

Voi pottu<3 sydän murtuu, kun on niin epäreilua.. toivon kovasti ettei ainakaan ole se kohdunulkoinen.
Voimia tästä toipumiseen<3

Täällä ollaan takaisin geimeissä, viivat kuitenkin nyt jo lähes tasavahvat! <3

Potulle voimia :( On ollu useampi tommonen kokemus aiemmin ja ne on kyllä aina niin isoja pettymyksiä ja suruja.
Ihana kuulla, että siellä viivat vahvenee :)

Takaisin