Aurajuustoa saa kai syödä kuumennettuna? Ainakin valion sivuilla sanottiin niin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ainakin käytössä Pegnancy+ ja Preglife. :)Mulla auttaa pahaan oloon raikkaat juomat tai kävely ulkona. Ei kokonaan lähde pois, mutta helpottaa. Joskus tekee silleen että olevinaan nälkä ja paha olo ja syön ja sit tulee kanssa paha olo, että mitäköhän sitä tekisi sitten?
Onko kukaan ladannu mitään raskaus appsia puhelimeen ja oisko jollain tiedossa hyvä sellainen?

Mulla auttaa pahaan oloon raikkaat juomat tai kävely ulkona. Ei kokonaan lähde pois, mutta helpottaa. Joskus tekee silleen että olevinaan nälkä ja paha olo ja syön ja sit tulee kanssa paha olo, että mitäköhän sitä tekisi sitten?
Onko kukaan ladannu mitään raskaus appsia puhelimeen ja oisko jollain tiedossa hyvä sellainen?
pari päivää välillä jomottanut ja vihlaissut vasemmalle munasarjan tienoille.. mitään muita nippailuja ei kohdun suunnalla tunnu. Mä olen todella peloissani, että onko kohdunulkoinenpari päivää välillä jomottanut ja vihlaissut vasemmalle munasarjan tienoille.. mitään muita nippailuja ei kohdun suunnalla tunnu.
aaaaargh, oon ihan stressikasa vaan, pelottaa niin.
Ens viikolla ar-ultra. Sinne asti täytyy kärvistellä peloissa.