Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Puhuttaisko hetki etovan ja pahoinvoivan olon helpotuksesta. Mikä teidän mielestä on helpottanut oloa? Mä olen aiemmissa raskauksissa voinut tooosi huonosti,kuopuksen kohdalla oksensin vielä viikolla 16. Tämäkään ei tunnu olevan poikkeus;toki en ole oksentanut,mutta jatkuva vellova ja yrjöttävä olo vie vähäisetkin voimat mitä on.

Tervetuloa uudet tammikuiset!
Mulla etovaan oloon ei oo auttanut kuin sen poteminen. Aina ku olo vähän helpottaa niin jotain syötävää. Lyhyet syömävälit ja paljon välipaloja. Nyt tässä raskaudessa ei ole vielä alkanut etomaan.

Mulla ei edellisessä auttanut oikein mikään. Ihan koko ajan huono olo.

Nyt on välillä ajoittaista etomista, varsinkin jos vatsa tyhjä. Saa nähdä kuinka jatkuu.

Mulla auttaa pahaan oloon raikkaat juomat tai kävely ulkona. Ei kokonaan lähde pois, mutta helpottaa. Joskus tekee silleen että olevinaan nälkä ja paha olo ja syön ja sit tulee kanssa paha olo, että mitäköhän sitä tekisi sitten?

Onko kukaan ladannu mitään raskaus appsia puhelimeen ja oisko jollain tiedossa hyvä sellainen?

Mulla auttaa pahaan oloon raikkaat juomat tai kävely ulkona. Ei kokonaan lähde pois, mutta helpottaa. Joskus tekee silleen että olevinaan nälkä ja paha olo ja syön ja sit tulee kanssa paha olo, että mitäköhän sitä tekisi sitten?

Onko kukaan ladannu mitään raskaus appsia puhelimeen ja oisko jollain tiedossa hyvä sellainen?
Mulla on ainakin käytössä Pegnancy+ ja Preglife. :)

Mä en kans ole kehittänyt vielä mitään mikä auttaisi vaikka kahdessa aiemmassa ja näköjään tässäkin ajottaista etomista ja kuvotusta:dead:

Ihan varovasti kurkin tänne puolelle jo.
Ensimmäisen haamuplussan sain jo keskiviikkona, tänään selvästi vahvempi viiva. Menkkojen ois pitäny alkaa tänää tai huomenna. Kauheesti en uskalla vielä hurrata kuitenkaan:sad001 Viime lokakuussa kkm rv12. Lääkkeelliseen jouduttiin tyhjentämään ja kropalla kesti 4kk toipua koitoksesta. Kuukausi sitten oli taas plussa testissä, se päättyi vuotoon rv 5+0. Toivon todellakin että tää tyyppi pysyis mukana loppuun asti. Oireita on jonku verran; väsymys, vilunväreet, lämpöily, huono olo, tissikipu. Mutta katsellaan päivä kerrallaan..Tän hetken laskelmien mukaan la ois 14.1.2019. Tuntuu ihan hullulta:nailbiting:

Tervetuloa Hoopakka! Nyt todellakin toivotaan, että kaikki menee hyvin [emoji5]

Mun mielestä tuo Preglife on ihan hyvä sovellus. :) Ja sit Odotukseni. Muita oikeen hyviä en tiiä. Ite haluun et on suomenkielinen.

Latasin englanninkielisen "I'm pregnant" sovelluksen joka vaikuttaa ihan kivalta. Kertoo esimerkein (kuvin) minkä kokoinen vauva on tällä hetkellä, esim tänään mulla 5+1 niin oli kuva että vauvasi on nyt granaattiomenan siemenen kokoinen :D

Heippa tammikuiset! Mä oon pyörinyt tuolla joulukuisten puolella, mutta LA on 29.12. ja ensimmäistäni odotan, joten suattaapi olla, että tammikuulle venyy niin seurailen vähän täälläkin :)

Oon saanut säikkyä välillä kovia kipuja ja toisessa kohtaa verenvuotoakin, mutta ainakin vielä toistaiseksi on pieni pysynyt matkassa.

Paljon onnea matkaan kaikille <3

Mä olen todella peloissani, että onko kohdunulkoinen :sour: pari päivää välillä jomottanut ja vihlaissut vasemmalle munasarjan tienoille.. mitään muita nippailuja ei kohdun suunnalla tunnu.
aaaaargh, oon ihan stressikasa vaan, pelottaa niin.

Ens viikolla ar-ultra. Sinne asti täytyy kärvistellä peloissa.

Vaiana, onneks ei oo pitkä aika ootella ultraa niin selviää ainakin se onko oikeassa paikassa.

Mä olen todella peloissani, että onko kohdunulkoinen :sour: pari päivää välillä jomottanut ja vihlaissut vasemmalle munasarjan tienoille.. mitään muita nippailuja ei kohdun suunnalla tunnu.
aaaaargh, oon ihan stressikasa vaan, pelottaa niin.

Ens viikolla ar-ultra. Sinne asti täytyy kärvistellä peloissa.

Noi tunteet on kyl kauheita eikä niistä meinaa päästä yli :( Mä kun vuodin verta perjantaina niin ultrattiin ja todettiin, että ainakin se on kohdunsisäinen - mutta vielä ei voinut sanoa varmaksi onko kyseessä tuulimuna vai ei. Kontrollia jännityksellä oottelen minäkin!

Takaisin