Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle ei ainakaan sanottu mitään :D
Valitsen varmaan Espoon sairaalan. Se on meitä lähin.
Siellä vanhalla Jorvin synnärillä esikoinen syntyi :)
Tää on Mullakin erittäin iso syy! Esikoisen kanssa ei saatu perhehuonetta ja oli aika kurjaa. Mulla ja huonetoverilla vaikeat synnytykset. Oli siinä sitten mukavaa olemista :DMää valitsen Espoon sairaalan jo pelkästään sen takia, että siellä kaikki synnyttäjät pääsee yhden hengen huoneeseen ja kaikista on mahdollista tehdä perhehuoneita, jollon mies voi yöpyä siellä!
Espoon sairaala on se Jorvin sairaalan eteen rakennettu uusi tila!Ei multakaan kysytty, et missä haluaisin synnyttää. Enkä olis osannut vastatakaan vielä :D Olipas hän siellä aikaisin liikkeellä kyselemässä. Onko Espoon sairaala ja Jorvi jotenkin eri asia? Jorvissa olen itse syntynyt, mutta muuten vähän huonoja kokemuksia sieltä, ei tosin liittyen synnytykseen.
Me asustellaan tässä naapurikunnassa. Ai sulla on sellainen tilanne;hyvä sekin ja hyvä,etteivät enää paa yrittämäänkään. Vai oliko se niin,että yhden leikkauksen jälkeen voi periaatteessa synnyttää myös alakautta?