Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle ei ainakaan sanottu mitään :D
Valitsen varmaan Espoon sairaalan. Se on meitä lähin.
Siellä vanhalla Jorvin synnärillä esikoinen syntyi :)

Mulle ei ainakaan sanottu mitään :D
Valitsen varmaan Espoon sairaalan. Se on meitä lähin.
Siellä vanhalla Jorvin synnärillä esikoinen syntyi :)

Mä oon ite aikoinaan syntyny Jorvissa :) mut joo hassuu et mulle sit sanottiin noin :D

Mää valitsen Espoon sairaalan jo pelkästään sen takia, että siellä kaikki synnyttäjät pääsee yhden hengen huoneeseen ja kaikista on mahdollista tehdä perhehuoneita, jollon mies voi yöpyä siellä!

Ei multakaan kysytty, et missä haluaisin synnyttää. Enkä olis osannut vastatakaan vielä :D Olipas hän siellä aikaisin liikkeellä kyselemässä. Onko Espoon sairaala ja Jorvi jotenkin eri asia? Jorvissa olen itse syntynyt, mutta muuten vähän huonoja kokemuksia sieltä, ei tosin liittyen synnytykseen.

Eiks Jorvin synnytystoiminta oo lakkautettu? Ainakin naistentaudit sieltä siirtyi naikkarille vuosi sitten.

Mää valitsen Espoon sairaalan jo pelkästään sen takia, että siellä kaikki synnyttäjät pääsee yhden hengen huoneeseen ja kaikista on mahdollista tehdä perhehuoneita, jollon mies voi yöpyä siellä!
Tää on Mullakin erittäin iso syy! Esikoisen kanssa ei saatu perhehuonetta ja oli aika kurjaa. Mulla ja huonetoverilla vaikeat synnytykset. Oli siinä sitten mukavaa olemista :D

Ei multakaan kysytty, et missä haluaisin synnyttää. Enkä olis osannut vastatakaan vielä :D Olipas hän siellä aikaisin liikkeellä kyselemässä. Onko Espoon sairaala ja Jorvi jotenkin eri asia? Jorvissa olen itse syntynyt, mutta muuten vähän huonoja kokemuksia sieltä, ei tosin liittyen synnytykseen.
Espoon sairaala on se Jorvin sairaalan eteen rakennettu uusi tila!
Siellä vanhalla puolella ei tosiaan enää tietääkseni ole synnäriä.
Ovat kytköksissä kyllä toisiinsa :)

Me asustellaan tässä naapurikunnassa. Ai sulla on sellainen tilanne;hyvä sekin ja hyvä,etteivät enää paa yrittämäänkään. Vai oliko se niin,että yhden leikkauksen jälkeen voi periaatteessa synnyttää myös alakautta?

Juu niin se on, että yhden leikkauksen jälkeen vielä voi yrittää. Kahden jälkeen ei enää anneta yrittää. Mulle kuin lotto voitto :)

Ensimmäistä käynnistettiin joka toinen päivä viisi viikkoa toksemia epäilyn takia ja tyttö leikattiin ulos RV 42+3 ja toisesta tuli kohtutulehdus RV 39+2 ja eikun käynnistettiin vuorokausi, kunnes vauvan sydän äänet alkoi heittelemään ja sitten jo leikattiin. Koskaan ikinä en ole auennut 2,5cm enempää...

Moi kaikki! Mä sain tänään myös selvän plussan, la mun laskujen mukaan 2.1.2019. Kaikkea muuta raskausoiretta löytyy, mutta tissit ei ole kipeät! Nyt sitten stressaan tätä asiaa :S Mites teidän tissit? :D

Ja Turun suunnalta olen, pikkukakkonen tuloillaan.

Tervetuloa Määseolen ja onnea! :)

Mulla ollut vain yhden päivän rinnat kipeinä tässä raskaudessa. Eka säikähdin, mutta sitten muistin että:
Esikoisestakaan ei ollut mitää oireita rinnoissa, kuin vasta synnytyksen jälkeen kun maito nousi.

En siis välttämättä huolehtisi liikaa asiasta :)

Kiitos tästä tiedosta :) Mulla on välillä ollut vähän, mut en muista miten esikoisen kohdalla oli. Jotenkin tässä yritin päätellä, että se testitulos on tärkeämpi kuin tissit :D

Mulla ei tissit oo koskaan reagoinu esim. menkkoihin, mutta nyt niissä on vuorotellen sellanen kipee mustelman kaltanen kohta jossain paikassa :D eiköhän se plussa testissä kerro kaiken, älä huoli Määseolen! :)

Täällä vähän ankeempi aamu. Tuntuu et testit ei oo vahvistunut, ainakaan riittävän vahvasti. Tuli myös pyyhkiessä hieman tuhrua. Menkkojen pitäis alkaa huomenna, joten katotaan miten tässä käy. Aika paska fiilis lähtee nyt töihin.

Nyt ois siis dpo 13 / 3+6

Pottu ja Määseolen kovasti tsemppiä <3
Mulla tuli kahtena päivänä vähän verta ja juurikin noilla viikoilla 3+5 -3+6 noin vajaa viikko sitten. Nyt testit kuitenkin vahvistuneet ja eilen digiin tuli raskaana 2-3
Eli älkää vielä toivoa menettäkö, pienet vuodot pitkin raskautta ovat aika tavallisia kuitenkin!

Takaisin