Tammikuiset 2019

Ja täytyy kyllä yhtyä tuohon, että raskaus asiat pyörii päässä ihan koko ajan :D tekisi mieli höpöttää asiasta jatkuvasti!
Onneksi esikoinen vie ajatuksia muualle :)

Edelleen myös täällä epäuskoinen olo.
Esikoinen tärppäsi aikoinaan ensimmäisestä yrityskerrasta.. nyt menikin lähemmäs vuosi ja ihan hirmuisen vaikea sisäistää, että nyt olisi sitten tärpännyt :D

Oon samaa mieltä!
Vaikka mitä täällä kotona touhottaa ja hommailee niin ihan kuin joku pieni mennikkäinen ois olkapäällä koko ajan kuiskimassa "iik! Sä oot RASKAANA!" :D :D
Siis koko ajan mielessä.

Tänään digitestin ostoon.
Mukavaa päivää kaikille tammikuisille!
JA KAIKILLE UUSILLE: TERVETULOA MUKAAN JA ONNEE :Heartred
 
Hei ja kaikki uudet muistakaa käydä päivittämässä tietonns tuonne lasketut ajat topicciin :)
Toisaalta ymmärrän jos joku ei näin aikaisin halua vielä mutta kiva ois vähän pysyä kärreillä että kuin paljon meitä tääl on :)
 
Katos vaan pomppis. :) Mä todennäköisesti olen tyksistä jo joulukuun puolen välin jälkeen, kun tämä pikkuinen leikataan maailmaan. Yhtään en ole alateitse synnyttänyt ja nyt ne ei onneks edes käske enää yrittämäänkään :happy: Mistä päin Turkua sä olet?
 
Tää kaikki on niin uutta ja tuntuu että ole ihan pihalla kaikesta... Siitä on ihan hetki kun viimeksi ollut raskaana. Ja kaikki muuttunut... Eilen täytin sitä esitietolomaketta neuvolaan sähköisesti ja aika turhan oloinen lomake, koska sitä täytyy selventää ja täydentää vielä kun menen käymään neuvolassa.
 
Tuli mieleen kun Nonna-täti tossa mainitsi, että synnyttää sektiolla, että pitäiskö laittaa ihan oma ketju synnytys aiheelle? Vois kirjottaa aiemmista kokemuksista ja mitä ajatuksia tuleva synnytys herättää, oli kokemusta tai ei.
 
Kiva että täällä on muitakin Turun suunnilta, itse en asu Turussa mutta lähellä kuitenkin ja tyks olis päämäärä sitten vuodenvaihteessa :)

Tänään sain verikokeen tulokset ja hcg arvo oli 370 joka on kuulemma hyvä näihin viikkoihin nähden. Samalla täti varasi mulle varhaisultran 24.5.. millä sitä malttaa odottaa sinne asti :D
 
Mä lisäsin itseni tuonne laskettujen aikojen listaan. Neuvolantäti olikin sitä mieltä että se ois jo 1.1. joten täällä jännätään. Sori jos sotkin tuota listaa, luultavasti en osannut päivittää sitä tällä puhelimella oikein.

Sitä mun piti kysyä, että osaako joku sanoa miten pitkään voi salilla treenailla esim. selkälihasliikkeitä vatsallaan maaten? Mua vähän epäilyttää pari liikettä mun saliohjelmassa jo nyt...
 
Mäkin varovasti hilaan itteni tänne kurkkimaan. Maanantaina testattu eka plussa ja tänään digitesti vahvisti tuon haalean viivan pitävän paikkansa :Heartred Meillä yritys alkanut jo 1/2017 ja tuolloin ekasta kierrosta tärppäsikin, mutta oli kohdunulkoinen. Syksyllä minulla todettiin endometrioosi ja nyt sainkin juuri leikkausajan siihen ensi kuuulle, kunnes yhtäkkiä plussasinkin! Erittäin kaivattu esikoinen toivottavasti nyt tuloillaan.

Pelottaa vain, että on jälleen kohdunulkoinen, joten koitan päästä heti alkuun verikokeisiin ja ultraan.

Vaun laskurin mukaan nyt olisi 3+5 ja LA olisi 11.1. :Heartred

ImageUploadedByVau Foorumi1525272135.911373.jpg
 
Pottu:Heartred
Oon odottanut sua tänne :) nyt toivotaan, että pysytään täällä molemmat loppuun asti!

No niimpä! :Heartred Nyt peukut ja varpaat pystyssä! Sää oot jo ihanan pitkällä, tuntuu paljon luotettavammalta raskaudelta, kun tulee viikkoja enemmän :D
 
Katos vaan pomppis. :) Mä todennäköisesti olen tyksistä jo joulukuun puolen välin jälkeen, kun tämä pikkuinen leikataan maailmaan. Yhtään en ole alateitse synnyttänyt ja nyt ne ei onneks edes käske enää yrittämäänkään :happy: Mistä päin Turkua sä olet?
Me asustellaan tässä naapurikunnassa. Ai sulla on sellainen tilanne;hyvä sekin ja hyvä,etteivät enää paa yrittämäänkään. Vai oliko se niin,että yhden leikkauksen jälkeen voi periaatteessa synnyttää myös alakautta?
 
HUSin piirissä olevat, sanottiinko teille neuvolaan soitettaessa et pitäs valita jo synnytyssairaala? Mulle nimittäin sanottiin ja olin ihan et ööö nyt en ihan sinne asti oo vielä ajatellut :D antoivat aikaa ekaan neuvolakäyntiin. Naistenklinikka, Espoon sairaala, Hyvinkää tai Lohja. Kahteen ekaan ois yhtä pitkä matka mut en mä yhtään tiedä muuten miten valitsen, vaikka tiedän siis sen et tilan mukaan se sitte lopulta menee et mihin pääsee...
 
Takaisin
Top