10+3 ja pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Onko muilla jonkovia selkäkipuja? Mulla yöllä vaan selkä kipeytyy ihan kauheasti! Ois kiva kun edes yöt sais nukkuu rauhassa ilman vessakäyntejä, kipuja ja levottomia jalkoja, mut ei...
Nuorimmainen (syksyllä 3v) jätti nyt päiväunet pois niin ei mulla oo enää mahollista korvata pätkittäisiä ja huonoja yöunia päikkäreillä.
Yritän välttää särkylääkkeitä, mut pitänee tota selkäkipuu lääkitä, että sais nukkuu vähän paremmin.
Nuorimmainen (syksyllä 3v) jätti nyt päiväunet pois niin ei mulla oo enää mahollista korvata pätkittäisiä ja huonoja yöunia päikkäreillä.
Yritän välttää särkylääkkeitä, mut pitänee tota selkäkipuu lääkitä, että sais nukkuu vähän paremmin.

Aamulla, päivällä ja etenkin illalla. Taaskin ihan erilaista kuin esikoisen kohdalla. Ei tällasta iltapahoinvointia oo ollu, eikä se tunnu lähtevän pois tekis /söis mitä tahansa. Mikään ruoka ei muutenkaan tunnu menevän alas ja kaupassa käynnit on tuskaa. Edelliskerralla sama oli vasta loppuraskaudessa. Onneks ite saa ensimmäistä kertaa vuosiin olla kesälomalla, töissä lounasajat tuossa kesäkuun puolella oli jotain ihan hirveetä.. 

vaikka kaikki mennyt hyvin ja olen nähnyt elävän pikkuisen kerran jo varhaisultrassa, mutta silti vaan pelottaa kaikki mahdollinen ...
Turhaan panikoin siis. LA siirtyi muutaman päivän aikaisemmaksi vielä