Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ultrassa kaikki hyvin,pieni oli kasvanut reilussa viikossa 1,5 cm ja vastasi viikkoja :Heartred Oli kyllä ihana uutinen, pikkuinen ei vaan millään olisi näyttänyt niskaansa mitattavaksi mutta sekin vihdoin saatiin ja nt oli normalin rajoissa.

Mulla myös napsahti raskausdiabetes jo kolmannen kerran, arvattavissa olikin. Paastoarvot mullakin koholla, muut arvot pysyy kurissa. Tällä kertaa tuo vaan oli vielä korkeampi kuin ennen ja pelkään että saan insuliinit heti käyttöön :confused1

Hei te jo aiemmin synnyttäneet! Millä viikoilla teillä on alkanu tuntua liikkeet? Mulla varmaan alkaa jo mielikuvitus tekemään kepposia kun odottelen niitä. :hilarious: Tänään rv 11+0 ja edellisessä raskaudessa kaksoset alkoi tuntumaan rv21.
Ja miten nopeasti vauvapötsi alkoi näkymään? :grin

Joku kyseli jossain kohtaa raudasta,mulla on anemia taipumus ja nyt alusta asti nestemäinen maltofer (sekotan tuoremehu tippaan sen)ja ennätyshyvä rv 14+0 ja hb 120:wideyed:
Hiukanko tuuletin:smiley-bounce013 yleensä täs kohtaa jo hb tipahtanu 90:woot:

Nyt 14+0 ja odottelen,tän viikon "hipasut" laitoin mielikuvituksen piikkiin,mut ajoissa on alkanu,esikoinen alotti millenium yön ilotulituksesta:laughing002

Ja vaikka runsaan airbagini alta sitä ei varmaan muut huomaa,niin tiefostan kasvaneen kohtuni(tuntuu rantapallolta:hilarious: )erittäin hyvin,toivon,et maha muotoutuis piakkoin....:sorry:

Kellään muulla hormonit heittää? Viimeisen viikon aikana on hermo palanut pienimmästäkin ja joka asia tuntuu nostavan v käyrää, isännälläkin alkaa olla kärsivällisyys lopussa katsoa tätä kiukkuamista. RV oli nyt siis 15+3 :confused:

tään on kyllä todella ärsyttävää että kauhea kuvotus koko ajan. ei katso aikaa eikä paikkaa milloin iskee, mutta silti mitään ei tule ylös asti :depressed: tänään on tuntunut siltä kuin täti olis tulossa kylään (maha ja selkäkivut) ja suunnaton v*tutus kaikkeen, pinna pamahtaa sekunnissa :smiley-angry017
rv. 14+1

Ja vaikka runsaan airbagini alta sitä ei varmaan muut huomaa,niin tiefostan kasvaneen kohtuni(tuntuu rantapallolta:hilarious: )erittäin hyvin,toivon,et maha muotoutuis piakkoin....:sorry:

Täällä sama. Kukaan ei oikeesti ees huomaa eroa pitkään aikaan :hilarious: ja tuntuu et viimeks ollu raskaana reilu vuos sitten ni lähtee toi kasvu ihan lapasesta.. :woot:

Hei te jo aiemmin synnyttäneet! Millä viikoilla teillä on alkanu tuntua liikkeet? Mulla varmaan alkaa jo mielikuvitus tekemään kepposia kun odottelen niitä. :hilarious: Tänään rv 11+0 ja edellisessä raskaudessa kaksoset alkoi tuntumaan rv21.
Ja miten nopeasti vauvapötsi alkoi näkymään? :grin

Mä katselin vanhoja kirjoituksiani, ja ilmeisesti ekasta lapsesta tunsin liikkeev rv16-17, toisesta rv13 ja näistä tuplista tunsin ekat tökkäisyt jo rv11+. Ei kyllä vieläkään tunnu kovin usein, ei välttämättä edes päivittäin, nyt 13+1. Istukka vaikuttaa kyllä paljon, kahdessa ekassa raskaudessa mulla oli istukka heti takaseinässä, nyt ne on toinen takana ja toinen kai osittain edessä ja sivulla. Eli mulla tuntui suht aikaisin, ihan hyvin voit jo alkaa odotella! On helpompi tunnistaa, kun tietää miltä ne tuntuu.

Toisesta lapsesta turvotus oli aikamoista jo ennen nt-ultraa, ja oli vähän vaikeuksia piilotella mahaa, mä olen muutenkin vähän mahan kohdalta pullea vaikka muuten normaalipainoinen. :) Muistan kyllä, että ultran jälkeen oli ihana olla avoimesti raskaana eikä vaan pelkkä väsynyt läski. Nyt on ollut sama juttu, iltaisin etenkin on ollut kamala pallo. Nyt on turvotus vähän laskenut ja aamulla maha onkin vielä aika litteä, mutta omaan silmään kyllä jo pyöristynyt. Tavallisia housuja en ole käyttänyt koko kesänä, sellaisia trikoovyötäröisiä vaan ja mekkoja.

Mullakin kaksosista tuntui kevyet töytäisyt jo pari viikkoa sitten. Edellisiä raskauksia ei ole, enkä keksinyt mitä muuta ne elohiiren tapaiset sykäykset olisi.
Ja joo, lähipiiri naureskelee mun kasvaneelle mahalle. Erottuu jo ihan kunnolla, nyt on 15+3. Mulla ei ennestään oo ollu mahan seudulla pyöreyttä joten itsekin hihittelen sille nyt ja vauvat tuntuu konkreettisemmilta kun maha on jo aika iso. Ei puhettakaan että oisin enää kuukauteen mahtunut tavallisiin vaatteisiin :joyful:

Täällä kans 15+0 tänään ja kyllähän tuo vatsa on jo hieman kasvanut. Minäkin olen nyt melkein viikon päivät tuntenut kerran pari päivässä hentoa lepatusta tai miksi sitä kutsuisi. Ei ole sellaista ilmakuplatunnetta,vaan vähän niinkuin kutittaisi :shy:

Mä katselin vanhoja kirjoituksiani, ja ilmeisesti ekasta lapsesta tunsin liikkeev rv16-17, toisesta rv13 ja näistä tuplista tunsin ekat tökkäisyt jo rv11+. Ei kyllä vieläkään tunnu kovin usein, ei välttämättä edes päivittäin, nyt 13+1. Istukka vaikuttaa kyllä paljon, kahdessa ekassa raskaudessa mulla oli istukka heti takaseinässä, nyt ne on toinen takana ja toinen kai osittain edessä ja sivulla. Eli mulla tuntui suht aikaisin, ihan hyvin voit jo alkaa odotella! On helpompi tunnistaa, kun tietää miltä ne tuntuu.

Toisesta lapsesta turvotus oli aikamoista jo ennen nt-ultraa, ja oli vähän vaikeuksia piilotella mahaa, mä olen muutenkin vähän mahan kohdalta pullea vaikka muuten normaalipainoinen. :) Muistan kyllä, että ultran jälkeen oli ihana olla avoimesti raskaana eikä vaan pelkkä väsynyt läski. Nyt on ollut sama juttu, iltaisin etenkin on ollut kamala pallo. Nyt on turvotus vähän laskenut ja aamulla maha onkin vielä aika litteä, mutta omaan silmään kyllä jo pyöristynyt. Tavallisia housuja en ole käyttänyt koko kesänä, sellaisia trikoovyötäröisiä vaan ja mekkoja.
Oi, ihanaa! Kiitos tästä. :) Mä oon tuntenut haamupotkuja tossa "väliajalla" ja jotenkin oottanu niitä niin kovasti. Ja en tosiaan oo tuntenut kuin pari-kolme kertaa semmosia yksittäisiä liikehdintöjä mut pääasia ettei ne oo täysin mun mielikuvituksen tuotetta. :grin Tuplien kanssa potkuja oli niin kiva seurata kun pitkään olivat molemmissa kyljissä. :Heartbigred

Onnea sulle odotukseen ja ihanaa että oottelet tuplia! :love7

Kiitos, Minniski! <3 Vielä tämä tuplaodotus tuntuu aika kuumottavalta ajatukselta, mutta toisaalta olen ihan fiiliksissä. Eniten jännittää kokonaisuus neljän pienen lapsen kanssa, mutta kai siitäkin selvitään!

Kellään muulla hormonit heittää? Viimeisen viikon aikana on hermo palanut pienimmästäkin ja joka asia tuntuu nostavan v käyrää, isännälläkin alkaa olla kärsivällisyys lopussa katsoa tätä kiukkuamista. RV oli nyt siis 15+3 :confused:

Ite tänään hermostuin markkinoilla myyjälle x)

Ite tänään hermostuin markkinoilla myyjälle x)

Anteeks, repesin täysin :laughing001 Tiedän niin tunteen, kun hermo vaan menee! Mut miten ihmeessä se myyjä onnistui tuossa? Mä oon vielä pystynyt jotenkin hillitsemään itseni vieraita ihmisiä kohtaan :sorry:

Anteeks, repesin täysin :laughing001 Tiedän niin tunteen, kun hermo vaan menee! Mut miten ihmeessä se myyjä onnistui tuossa? Mä oon vielä pystynyt jotenkin hillitsemään itseni vieraita ihmisiä kohtaan :sorry:

Noh sanoin pojille että noi lelut hajoo helposti että katotaan mielummin kaupasta paremmat, se myyjä sitten kuuli mitä puhuin ja alko inttää että samaa kamaa kun kaupassa.. ja mä entisenä lelukaupan myyjänä olin ihan erimieltä x) lopuksi sitten sanoin sille että turpa kiinni [emoji85]

Täällä menee myös hermot joka asiasta! Ihan hirvittää kun oon tällä hetkellä asiakaspalvelutyössä ja kun tulee vaikeita asiakkaita niin tekis mieli kyllä räjähtää...kerran jopa itkin vähän kun asiakas oli niin kauhean ilkeä mulle...:D pari kertaa oon jopa omalle pomolle ärähtänyt kun meillä on eri äidinkieli eikä olla aina ihan samalla sivulla asioissa, onneksi hän ei oo pahastunut :oops:
Meillä on muuten tänään np-ultra, hiiitsi miten jännittää! Ja se on vasta kolmelta iltapäivällä niin joutuu tässä monta tuntia vielä oottamaan :nailbiting:
Rv 12+5

Takaisin