Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä hirmuisesti! Mulla kävi viime vuonna samalla tavalla; NT-ultrassa vasta saatiin tietää,että pieni oli lopettanut kasvunsa kutakuinkin vk8. Toivon sydämeni pohjasta,että selviät tyhjennyksestä helpolla ja pääset aloittamaan toipumisen! *lämmin halaus*Minäpä poistun täältä ryhmästäkirjottelin tonne Doppler ketjuun aiemmin jo huoliani, kun ei oo 1,5vkon löytynyt sydänääniä. Tosin kuultiin juhannusaattona ensimmäisen (ja viimeisen) kerran niin en ihan hirveästi osannut huolestua. Olihan toukka vielä pieni ja Mulla istukka edessä. Eilen siirsin np Ultran vuoksi neuvola aikaa ja samassa kerroin huoleni. Ihana th otti mut melkeen heti ja yritti etsiä 20min tuloksetta. Laittoi päivystyslähetteen tyksiin ultraan ja siellä todettiin että kehitys loppunut jo 8+0. 8+0 kävin Ultrassa missä kaikki "oli hyvin" ja 9+0 kuultiin se syke. Eli on ollut kehittymättä elossa ainakin viikon. Olo on niin tyhjä, eilen tuli 11+0 ja ajatteli että pian riskiviikot ohi "eihän enää mitään voi käydä" miehen kanssa itketty vaan. Nyt tyhjennys kotona.. Ihanaa raskausaikaa teille muille, nauttikaa vaikka olis miten pahaolo ja kiukuttais!
![]()

Tsemppiä kaikille meille jotka sitä vielä odottelee!iima, olen niin pahoillani että saitte huonoja uutisia. Onneksi sun huolia kuunneltiin ja asia selvisi mutta onhan se kamala shokki. Mulla myös edellisessä raskaudessa kasvu oli loppunut heti ultran jälkeen ja se tuntu hirveältä vääryydeltä kun oli ehtinyt iloita. Voimia teille molemmille asian käsittelyyn ja lykkyä tykö että tyhjennys menee hyvin. Toivottavasti seuraavalla kertaa on teidän vuoro.
En haluaisi olla pahanilmanlintu mutta valitettavasti varmaan tullaan vielä saamaan huonoja uutisia tänne tammikuisiin kunhan kaikilla np ultrat tulee eteen.Tsemppiä kaikille meille jotka sitä vielä odottelee!

En haluaisi olla pahanilmanlintu mutta valitettavasti varmaan tullaan vielä saamaan huonoja uutisia tänne tammikuisiin kunhan kaikilla np ultrat tulee eteen.Tsemppiä kaikille meille jotka sitä vielä odottelee!
Juuri näin. Kesäkuisissa tippui hirveä määrä porukkaa pois nt-ultran jälkeen ja vielä myöhemminkin. Vaikka alkuraskauden ultrassa olisikin käynyt, niin se ei takaa mitään. Tilastollisestikin katsottuna ainakin se viidesosa saa keskenmenon vielä näillä viikoilla tai ennen sitä maagista 12. viikkoa.

Miten muilla on olo? Jotenkin oon elänyt toiveessa että tää pahaolo ja väsymys väistyisi mutta loppua ei näy. Saattaa mennä päiviä että oksennan kaiken ulos. Väsymys tuntuu vain pahenevan. Saatan nukkua kunnon yöunet ja pari tuntia nousemisen jälkeen on jo nukuttava päiväunet. Neuvolalääkäri vain tuputti sairaslomaa mutta eihän se mitään "auta". Ei tarvitsisi töitä jaksaa mutta ei se oloa helpota. Jotenkin masentaa kun ei jaksa mitään! Ennen touhusin aamusta iltaan ja tein paljon töitä. Tänäänkin oli saavutus tehdä ruoka ja pestä koneellinen pyykkiä. Kauhulla odotan maanantaita kun pitää loman jäljiltä palata tekemään yövuoroa
Miten muilla on olo? Jotenkin oon elänyt toiveessa että tää pahaolo ja väsymys väistyisi mutta loppua ei näy. Saattaa mennä päiviä että oksennan kaiken ulos. Väsymys tuntuu vain pahenevan. Saatan nukkua kunnon yöunet ja pari tuntia nousemisen jälkeen on jo nukuttava päiväunet. Neuvolalääkäri vain tuputti sairaslomaa mutta eihän se mitään "auta". Ei tarvitsisi töitä jaksaa mutta ei se oloa helpota. Jotenkin masentaa kun ei jaksa mitään! Ennen touhusin aamusta iltaan ja tein paljon töitä. Tänäänkin oli saavutus tehdä ruoka ja pestä koneellinen pyykkiä. Kauhulla odotan maanantaita kun pitää loman jäljiltä palata tekemään yövuoroa