En ole kertonut kuin yhdelle läheiselle työkaverille. Häneen voin luottaa, ja hän tarvittaessa jeesaa mua tilanteissa, jos mulle iskee tosi huono olo tai muuta sellasta.
Ajattelin kertoa pomolle ja muille työkavereille sit kun nt-ultra on ohi. Jännittää vähän jo etukäteen minkälaisen vastaanoton saan asialle. Oon tietysti nainen perheenperustamisiässä, että ei se silleen voi tulla kellekään niin kovin suurena yllätyksenä. :)
Ajattelin kertoa pomolle ja muille työkavereille sit kun nt-ultra on ohi. Jännittää vähän jo etukäteen minkälaisen vastaanoton saan asialle. Oon tietysti nainen perheenperustamisiässä, että ei se silleen voi tulla kellekään niin kovin suurena yllätyksenä. :)
ajattelin rakenneultran jälkeen soitella pomolle ja sanoa etten kauhean pitkään meinaa töissä olla:angelic:
siihen sit illallinen ruusupuskaan kaikkien silmien edessä. Ei auttanut enää selittelyt kun olen äärettömän huono valehtelemaan. Lupasivat kyllä pitää omana tietonaan mutta yksi näistä on ison päällikön hyviä kavereita joten epäilen vahvasti että on siellä jo tieto.