Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä muistan joka hetki! Aiva jäätävä väsymys! Ja pahoinvointia koko ajan [emoji20]

Kyllä muistan joka hetki! Aiva jäätävä väsymys! Ja pahoinvointia koko ajan [emoji20]

Sama juttu täällä, että ei pysty unohtamaan. Joka aamu toivon, että tilanne vähän helpottaisi, ja joka aamu totean, että ei ainakaan vielä helpottanut :grin

Viimeinen pari viikkoa tehnyt todella tiukkaa jaksamisen kanssa ja on alkanut kiukuttaa tää olo. Sitten taas mietin että mun ei tarvii jaksaa kauheasti muuta kuin käydä töissä. Ei oo ruokittavia suita ja kotikin saa levätä nyt vähän sotkuisena.

Mutta oishan se ihanaa elää normaalisti ja herätä aamulla silleen että olo on hyvä... jatkan unelmointia. :joyful:

Joku kaunis päivä on ehkä hyvä olo. Muistaakseni ekassa raskaudessa ekan kolmanneksen jälkeen alkoi helpottaa etova olo.

Mä muistan kanssa esikoisesta kun olo joskus toisella kolmanneksella vihdoin helpotti. Olin kaupassa ja ihmettelin, että mikä tämä kumma olo on. No se oli nälkä! Ei ollut kahteen kuukauteen tuntenut, kun nälän sijaan alkoi oksetusolo jos ei syönyt säännöllisesti :grin

Mä palaan nyt ensi viikolla töihin. Saa nähdä miten menee kun eihän tuo pahoinvointi ole loppunut ja väsymyskin on edelleen ihan järkyttävää. :banghead: ei todella voi unohtaa olevansa raskaana

meillä kyllä hyvinkin tiedostetaan raskaus.. ei päivääkään että ei olisi yököttävä olo tai väsymys. :wtf: ja KIVUT, ensin pelkäsin että kovat kivut enteilevät huonoa mutta ultrassa sitten täti sai minut vakuutettua että kaikki hyvin :shy:

Joo, ei voi unohtaa olevansa raskaana. Heräsin tänään kahdelta, ja voisin edelleen nukkua, vaikka nukuin 13 tuntia, huono olo, rinnat kipeät, turvonnut olo jatkuvasti sekä kun yskäisee tai aivastaa, niin alavatsassa tuntuu ikävältä.

Onko kenelläkään ollut huimausta niin paljon että tuntuu ettei pysy pystyssä?
Mulla ollut, mutta toki ollut aika heikkoa tuon ravinnon kanssa.
Aloitin nyt nestemäisen raudan syömisen. Se tuntui vähän auttavan huimaamiseen :)

Onko muilla ollut hankalaa raskausvitamiinien otto? Ensinnäkin se tabletin nieleminen on hankalaa kun alkaa yököttää ja sitten mun mielestä ne vitamiinit huonontaa mun oloa.. Olin pari päivää ilman vitskuja ja mun mielestä silloin oli parempi olla. Mutta en haluaisi jättää vitamiineja pois kun ravinto on ollut aika huonoa nyt pahoinvoinnin takia muutenkin.
Ja koitin myös pureskeltavia tabuja mutta se maku on kamala :arghh:

Onko muilla ollut hankalaa raskausvitamiinien otto? Ensinnäkin se tabletin nieleminen on hankalaa kun alkaa yököttää ja sitten mun mielestä ne vitamiinit huonontaa mun oloa.. Olin pari päivää ilman vitskuja ja mun mielestä silloin oli parempi olla. Mutta en haluaisi jättää vitamiineja pois kun ravinto on ollut aika huonoa nyt pahoinvoinnin takia muutenkin.

Pahoittelut tunkeilusta, huutelen tuolta elokuisten puolelta :)
Mulla on ollut raskauden alusta asti käytössä mama monivitamiini ja otin sitä aamuisin. Pahoinvointia oli ja välillä hyökkäilin aamuisin lumihankeen tai sitten muuten vaan oli tosi etova olo ettei edes ajatukset juossut. Sain kuulla, että tuo monivitamiini saattaa aiheuttaa joillekin pahoinvointia/etomista, joten siirsin vitamiinin oton iltaan ja itselle tuo muutos auttoi pahimpaan pahaan oloon :)

Joo, en oo pystynyt ottamaan ehkä viikkoon vitamiinia.. :( ei se itsessään okseta kun sen on saanut alas, mutta sen saaminrn alas on haaste kun on siis iso tabletti

No on hankalaa! Tuntuu, että alkaa yökkii ennen kun on nielassutkaan koko vitamiinia. Mä syön vielä ladyvitamama-vitamiineja, joita otetaan 3 tablettia päivässä ja sit maitohappobakteeria. Vähän pitää kattoa ulos ja ajatella jotain mukavaa samalla, kun ottaa niitä, että menee alas. :)

Takaisin