Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä muistan joka hetki! Aiva jäätävä väsymys! Ja pahoinvointia koko ajan [emoji20]

Kyllä muistan joka hetki! Aiva jäätävä väsymys! Ja pahoinvointia koko ajan [emoji20]

Onko jollain doppleri? Ja ääni kuuluu?![]()
Löydätkö mistä kohtaa? Kuuluuko ne molemmilta puolilta vai vaan toiselta puolelta?Tuolla on erillinen topic myös doppler keskustelulle mutta siis mulla on ja ekan kerran löysin äänet 9+1 <3
Mulla ollut, mutta toki ollut aika heikkoa tuon ravinnon kanssa.Onko kenelläkään ollut huimausta niin paljon että tuntuu ettei pysy pystyssä?
Onko muilla ollut hankalaa raskausvitamiinien otto? Ensinnäkin se tabletin nieleminen on hankalaa kun alkaa yököttää ja sitten mun mielestä ne vitamiinit huonontaa mun oloa.. Olin pari päivää ilman vitskuja ja mun mielestä silloin oli parempi olla. Mutta en haluaisi jättää vitamiineja pois kun ravinto on ollut aika huonoa nyt pahoinvoinnin takia muutenkin.
Ja koitin myös pureskeltavia tabuja mutta se maku on kamala :arghh:
Onko muilla ollut hankalaa raskausvitamiinien otto? Ensinnäkin se tabletin nieleminen on hankalaa kun alkaa yököttää ja sitten mun mielestä ne vitamiinit huonontaa mun oloa.. Olin pari päivää ilman vitskuja ja mun mielestä silloin oli parempi olla. Mutta en haluaisi jättää vitamiineja pois kun ravinto on ollut aika huonoa nyt pahoinvoinnin takia muutenkin.
Ja koitin myös pureskeltavia tabuja mutta se maku on kamala :arghh: