Voi ei Hemppa ja Emilia :D Mää oisin varmaan rääkymässä loppupäivästä ihan täysiä :D "EIII SAAAA, AARGHHH!!!"
Joo, no kun nuo tarinat lukee niin on meilläkin sittenkin aika kiltti poika :) Hän on vasta nyt tajunnut kunnolla sen Ei:n, tai en mä tiedä milloin on tajunnu, mutta nyt hän selvästi kokeilee mua, mutta tosi viattomasti, eikä ole mikään piru. Useimmin uskoo, mutta tahallaan yrittä vaikka koskee tuohon iän ikuisesti kiinnostavaan tuulettimeen. Käsi menee h i t a a s t i kohti tuuletinta ja samalla katse äitiin, josko se nyt kieltää, ja sitten kun huomaan ja sanon ei saa, niin pakko nopeesti päästä koskemaan ja räpläämään, ennen kuin tulen ottamaan pojan siitä pois.
Sama on, kun mä en päästä poikaa ollenkaan tuonne asunnon "peräpäähän", siellä on kaikkee, mihin poika ei saa todellakaan koskea, myrkkyjä ja muuta semmosta. Meillä on siis sellainen pitkä käytävä tuonne perälle, ja poika siis monta kertaa päivässä lähtee hiljalleen konttaileen sinne päin, joskus oikein korostetusti kontttaa hidastetusti -ei voi ku nauraa. Välillä vilkuilee milloin äiti tulee hakeen mut pois (katson sivusilmällä) ja sitten kun on liian lähellä kiellettyä aluetta lähden tulemaan ja poika pinkoo minkä kerkiää :D