Töks poks

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Panda_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt rv 21+6 ja oon ehkä noin viikon tuntenu liikkeitä.. :) Ultrassa täti sanoi että mulla on istukka eessä nii se heikentää potkuja. Välillä kaveri on aika vilkkaanki olonen <3

Tänään 20+1 ja heti herätessä tuntui muutaman kerran jotain jonka vois luokitella pieneksi potkuksi = )

Oon tuntenut liikkeitä jo rv 16 asti. Ihan alussa kuplamaisia eikä niitä kädellä tuntenut. Ekan kunnon potkun taisin tuntea rv 17 kun tulin myöhään yöllä kotiin ja makoilin selälläni ennen nukahtamista. Nyt on menossa jo rv 20+6 ja on kyllä vilkas tapaus! Heti kun meen makuulle tai istahdan niin alkaa monotus, lapsen isäkin jo tuntee selkeästi mahan päältä!

Hellis, eilen saunassa viimeksi tuli rakkopotku! Muutenkin supisteli ikävästi kun kävin vähän turhan rankalla hiihtolenkillä, taisi vauva protestoida sitä supistelua potkimalla kummallisiin paikkoihin. :P

Näitä rakkopotkuja on tullut jo monta viikkoa... Ne ei muuten tunnu, mutt ku vessassa saa juosta siinä vaiheessa 5 min välein liruttelemassa... Toi luiden potkiminen on kanss toooosi kivaa. Kylkiluita on nyt lähinnä kutiteltu, mutt lantioluu saa välillä kunnon futarit ☺

Mää en ookaan vielä saanu luihin monoa! Huono sihti vissiin tyypillä :p Se on kyl todellakin mukavaa, kun saa juosta vessassa, kun rakkopotkut alkaa :confused: Eilen hypin ylös alas ja hoin, että "käänny ny, käänny ny!" josko vaikka lopettais! Ja se tehos :grin

Musta tuntuu et meidän möykylä rakastaa mun rakon päällä pomppimista. En ees haluu ajatella millaista se on myöhemmin -.- Jouluna mies tunsi korvaansa vasten ekaa kertaa vauvan liikkeen (oli siis pää mun mahalla) ja eilen illalla tuntui kädelle. Arvasin heti et tunsi sen kun hymähti samaan aikaan kun tunsin ite liikkeen <3

Tuos oli muutama päivä kun kaveri oli vähän hiljasempi, luulen et oli vaan hiukan semmosessa asennossa ettei liikkeet tuntuneet ni meinasin jo huolestua. Onneks on toi kotidoppleri ni sain tsekattua et kyllä se siellä jumpsuttelee <3

Tähän asti liikkeet on tuntunut lähinnä kutitteluna navan tietämillä. Ensimmäinen "potku" kylkeen tuntui illan kauppareissulla, kun oltiin lähdössä autolla takaisin kotiin :)

19+1

Eilen rakenneultrassa nähtiin, kun tyypillä hurjat bileet masussa. Ei kuitenkaan tuntunut lainkaan! Istukka kuulemma etuseinässä. Välillä kuitenkin tuntuu kutitteluja alavatsalla ja sivuilla ja eilen illalla isompiakin tökkäisyjä alavatsalla :) Kyllä toi doppleri rauhoittaa mieltä, kun välillä mietityttää, ettei mitään pientäkään tunnu :)

Täällä on liikkeitä tuntunut muutaman viikon ajan, selkeästi aikaisemmin kuin esikoisesta. Iltaisin nukkumaan käydessä on ihanaa kuulostella pieniä potkuja.

Täälläkin on alkanut tuntumaan töytäisyjä. Mä oon vähän pettynyt, kun oon niin epävarma silti että oliko toi nyt sitä liikehdintää kun luulin että tokalla kierroksella sen tietäisi satavarmasti. Silti mä epäröin joka kerta, vaikka tuntuukin jo huomattavasti selkeämmin. Ehkä senkin takia kun tiedän istukan blokkaavan aika hyvin, ja sehän möllöttää tossa edessä. Tosin liikkeet tuntuu lähellä nivusia muutenkin, eikä tuossa edessä. No ei mee kyllä kauaa, sitten ihan viimeistään tulee sellasta monoa mistä ei enää kertakaikkiaan voi erehtyä. :D

Tänään oli ihan hassu tunne, kun tunsin potkuja tossa ylävatsalla! :eek: Kun eipä tuon kohdun pitäis olla kuin vähän navan yläpuolella... Varmaan siis oma asento vaan loi sellaisen tunteen, kun silleen löysänä p*skana nojailin :grin mutta tuntu niinku ois mahalaukusta tulossa jalka pihalle:confused:

Kolmatta odotellaan rv 20+3, edellisestä raskaudesta 8 vuotta ja potkuja parinviikon verran tuntunut. Nyt jo hieman vahvemmin, näkyykin välillä kun osaa oikeaan aikaan katsoa. Miestä harmittaa kun ei kerkeä näkemään :D Aika rauhallinen tämä meidän tapaus vielä. Oikeen välillä oottaa et eikö kuulu mitään :) Ensiviikolla ru ja toivon mukaan kaikki hyvin siellä pienellä.

Täälläkin tykätään potkia rakkoa :D Mieskin sai eilen ekaa kertaa tuntea pikkusen potkuja kun sanoin et nyt kyllä kokelet ku toinen monottaa minkä kerkee.. :) Vatsan päältä tuntuu vasta kevyesti noi potkut mut joka päivä tunnen monta kertaa päivässä potkuja..:Heartred

Niin ja siis viikkoja nyt 19+6

Iteskin olen tuntenut jo pitkään liikettä. Aluksi tuntui rv 14 pientä kuplimista ja kutittelua ja siitä sitten tuntemukset voimistuneet myllerrykseksi ja ihan kunnon potkuiksi, jotka jopa joskus tuntuvat ilkeältäkin hieman.. Kunnon potkuja olen yli kuulauden verran ainakin tuntenut ja mahan päältä näkyy sekä tunnusteltaessa. Miestä monottaa joka kerta korvaan kun laittaa päänsä vatsan päälle ja huhuilee :D Rakenneultrakin oli pari viikkoa sitten ja kaikki oli hyvin. Nyt kuitenkin sen jälkeen en ole tuntenut liikkeitä samalla tavalla kuin ennen. Potkut ovat "hävinneet" jonnekin tonne uumeniin enkä tunne niitä enää samalla tavalla, ja välillä niin vähän että olen kerinnyt jo huolestua.. Potkut ovat muuttuneet niin vaimeiksi, että täytyy ihan painaa mahaa alaspäin,jotta tuntisin siellä sisällä potkuja. Joskus monottaa sitten kovaa, kun tuntuu olevan enemmän "pinnalla." Istukka on kuulemma hyvässä kohtaa jossakin takana, niin potkujen pitäisi tuntua kyllä. Yritin neuvolassakin kysellä,että mistä johtuu näin raju muutos. Ei osannut siellä kunnolla vastata, sanoi vain että sääntönä on että potkuja pitäisi tulla päivittäin. Niiin..tiedänhän minä, mutta miten aiemmin niin mahdottoman vilkas monottaja ei yhtäkkiä monotakkaan samalla tavalla? Tuntuu myös siltä etten olisi ollenkaan raskaana enää. En ns."tunne" edes kohtuani, ns.painon tunnetta enää. On vain yksinkertaisesti parempi olla. Olen ensiodottaja ja kaikki on uutta ja ihmeellistä. :o Voiko kohtu olla nyt niin paljon kasvanut etten sen takia tunne potkuja niin vahvasti vai voisiko vauva olla jotenkin kääntynyt vai mitä? Kertokaa joku omia kokemuksia. Huolestuttaa. Ja anteeksi pitkä vuodatus.. Huomenna vaihtuu rv 23 <3

Mäkin tässä mietin ku yleensä tunnen päivittäin ees jotain, sitä tuttua möyrimistä niin eilinen tais mennä etten tuntenut mitään eikä tänäänkään vielä...rv 21+0. Mut kaikki ei välttis tunne vielä mitään niin miten terkkari voi sanoa et sääntönä on et potkuja pitäs tulla päivittäin O_o mä tunsin tällä viikolla vasta ekan kerra kunnon tumpsahuksen mahassa enkä pelkkää kuplintaa. Mullakin on istukka etuseinässä mut silti häiritsee...pitää vissiin syödä pussillinen sokeria, yleensä vauva on aktivoitunu kaikesta makeesta :D

Kyfi: itselläkin välillä tuntuu vaimeammin ja potkujen kohteet vaihtuu. Vielä kun vauvalla on tilaa liikkua ja kääntyä, niin voi kääntää itsensä vaikka selkä ulospäin niin, että potkuttaa selkääsi päin. Jos kuitenkin päivittäin tunnet liikkeitä, niin se on tärkeintä mielestäni! Itsekin ensiodottaja ja ymmärrän kyllä, että kaikki huolestuttaa! Itsekin olen ihan samanlainen ja seuraan tarkkaan liikkeet ja potkut ja ihan kaiken muunkin!

Takaisin