Töks poks

Panda_

Puuhakas puhuja
Toukokuun äidit 2019
Millaisia tuntemuksia pömppiksen seudulla? :) Potkuja, möyrimistä?

:smiley-angry026 :smiley-bounce022 :dance018



Ihankuin joskus jotain tosi hentoa tuntuis, mut en voi potkuiksi sanoa. Ekassa ultrassa sanottiin että on (taas) istukka etupuolella, eli se sit vaimentaa tuntemuksia. En muista milloin ekalla kerralla alkoi selvästi tuntumaan, ja mun silloinen "raskauspäiväkirja" on jossain puoliks rikkoutuneen pöytäkoneen syövereissä :sad001

Kotidopplerin käyttö kerran viikossa, parissa antaa mielenrauhaa :) Syke löytyy ja karkaa pian :scared007
 
Mulla tuntui pari viikkoa sitten eka selkeä "kalan läpsytys" :) sen jälkeen ei ole yhtä vahvana tuntunut.
Mutta hyvin näen kun maha liikkuu kun sitä aikansa tuijottelee. Juuri tiistaina kävin neuvolalääkärillä ja hän sanoi, ettei yhtään ihmettele vaikka näkisinkin usein tätä mahan liikettä, koska ultrassa näimme, ettei pikkuinen meinannut pysyä yhtään paikoillaan :D ♥ Potki hurjasti ja kääntyili :) Sykettäkään ei ehditty saamaan.
Lääkäri myös sanoi, että istukka taitaa olla nyt jossain sivulla tai takana. Ehtii tosin vielä paikka muuttua, kun nyt "vasta" viikkoja 16+4.
 
mulla tulee ihan kunnon muljauksia ja näkyy ihan vatsan päältä..sinäänsä jännä ku ensimmäistä odotan :D. Doppllerista möhis vetää ihan kunnon hepulit ja sit maha muljuu miten sattuu
 
Täällä tönitään ja potkitaan kolmatta päivää :) Viikon ennen sitä tuntui kutittelua ja "kuplia", mutta nyt jo päivittäisiä selkeitä potkuja. En olekaan seurannut, että näkyykö vatsan päälle, mutta tarvii seurailla :grin On se vaan kuitenkin hassu tunne, kun joku sisäpuolella monottaa :eek:
 
Kyllähän sitä potkitaan ja välillä vaan myllerretään kovasti. Mulla on sen verran tota pehmustekerrosta kertynyt, ettei päältä vielä tunnu tai näy mitään, mut muuten liikkeet tuntuneen jo 14 viikolta lähtien.
 
Kutittelua ja "kuplimista" on tuntunut parin viikon ajan, mutta ei päivittäin. Kovastihan sitä jo odotellaan, että alkaisi tuntumaan ns. kunnolla. :) Tosin istukka on etuseinässä, niin se taitaa vähän vaimentaa.
 
Tuntuupa ihmisillä liikkeet eri aikaan ja eri tavalla! :)
Mä rupesin tuntemaan voimistuvaa hipsuttelua jo 4-5 viikkoa sitten ja nykyään tuntuu jo ihan reilua möyrimistä ja potkuja. Toissailtana metsästin pitkään masun päältä potkua ja sainkin yhden topakan potkun tuntumaan tosi selvästi masun päältäkin. Pönttis kun meinaa aina lopettaa potkimisen kun sitä alkaa paijailemaan ja jatkaa taas kun on ottanut käden pois masulta. Nyt siis rv 19+4.
 
Baah.. Mulla vasta noin pari kertaa ollu sellasia tuntemuksia että EHKÄ.... Vielä ootellaan kiltisti.

Me ollaan kyllä miehenki kanssa sellasia sohvaperunoita ettei ihmekkään että tää olis tällanen rauhallinen pakkaus.
 
Mulla ei tuntunut minkäänlaista liikehdintää kunnes rv 18+ jotain ihan pikku hipaisuja ja siitä ne sitten pikkuhiljaa voimistu :) Nyt rv 20+3 liikkeitä tuntuu selvästi monta kertaa päivässä!
 
Mulla tais alkaa pienet hipaisut 15+jotain, ja nyt (tänään rv18+1) olen n.viikon verran jo ajoittain valittanut aiheesta( :oops: ), kun monesti kunnon syömisen jälkeen alkaa pikkunen möyrytä siihen malliin että laittaa mut irvistämään, oon vetänyt aiheesta johtopäätöksen että pikkane tykkää ruosta :grin hyvä niin. Muutenkin kyllä tuntuu tekevän paljon kuperkeikkaa ja jotain mitä lie venytyspotkuja, kun tuntuu kummallakin puolella mahaa samaan aikaan töytäisyt silloin tällöin. Joitain kertoja olen itse nähnyt mahan muljahtelut myös päältä päin ja monesti tuntenut potkut ja työnnöt kädelläni mahan päältä. Mies ei ole kuitenkaan vielä ikinä ehtinyt paikalle kun olisi niin selkeästi tuntunut.

Luulen että tällä kertaa on istukka asettunut jotenkin suotuisasti liikkeiden tuntemista ajatellen. Viime kaksosraskaudessa en tuntenut juuri mitiä loppuraskaudessakaan, vaikka monissa ultrissa ja sydänäänikuunteluissa sain kuulla että hyvin muksut liikkuvat mahan sisällä.
 
Mulla alko tuntuu rv16 jälkeen pientä kutittelua jota onkin melkeen päivittäin tuntunut ja välillä vahvempana kuplintana :love7 varsinaisia potkuja en tunne enkä kädelläkään oo vielä tuntenut päälle mitään.
 
Täällä on rv 18 asti tuntunu selkeitä liikkeitä :Heartred Tämä tyyppi liikkuu ahkerasti ja monta kertaa päivässä melkei aina kun pysähtyy istuskeleen niin jotain tapahtuu :Heartred Nyt siis menossa 20+1 :Heartred
 
Voi että, odottelen niin kovasti, että jotain tuntuisi! Istukka on kyllä alhaalla takana, joten luulisi nyt pian jotain tuntuvan. Odotellaan.... ..
 
Rv 18, toista odotan ja liikkeet ei tunnu vieläkään selkeästi.. pari kertaa muljahtanut mahassa, varmaan ollu joku isompi kuperkeikka.. mutta mutten kyllä ei mitään. Varmasti istukka edessä mikä vaimentaa. Silti hullua,että vaikka massussa on n.20 cm liikkuva sikiö, sitä ei silti tunne :D
 
Ei mullakaan joka päivä ne liikkeet tunnu selkeinä, vaikka tokaa odotellaan. Harvemmin ne mylläykset ihan kunnolla ja selkeesti tuntuu. Mä veikkaan kans, et on taas istukka edessä, kun on niin vaimeita vielä. Toisaalta kyllä ne liikkeet siitä alkaa tuntumaan kun möykylä kasvaa lisää. Se 20cm tyyppi kuulostaa kyl täälläkin ihan ihmeelliseltä :D
 
Määki oon mittatikun kanssa heilunut ja miettinyt, miten tonne mahtuu entisten elimien lisäks. Ja jihaa, luulen, että oon vihdoin ja viimein bongaillu liikkeitä! Tai ainakin uskoisin niin. Pierut ja suolikaasut ei kuitenkaan pompsauttele mahaa yllättäen ylöspäin. Oon vaan niin jes jes jes!! :grin
 
Takaisin
Top