Töks poks

Mulla vauva viihtyy todella "alhaalla" ja sillon vauvan sijainnin huomaa, koska se on ihan tunnusteltavissa. Yleensä siis vatsaan ilmestyy kova patti. Se on todella hämmentävää :D Varsinkin jos makaa mahalleen...
Potkuja tuntuu suht alhaalla päivittäin siitä huolimatta, että rakenneultrassa todettiin vauvan olevan pieni ja siro. Pieni ja pippurinen siis :Heartred
 
Miellä mies tunsi eilen vihdoin myös potkuja :) Saisi sinänsä ehkä hieman minua sitä syyttää että tyttö rauhoittuu todella nopeasti kun alkaa kädellä tunnustella, olen nimittäin alkanut hieroa mahaani viikkoja sitten aina kun haluaisin vauvelin hieman rauhoittuvan, ja hänhän onkin alkanut rauhoittumaan tällä keinoin :) On siis mielestäni erittäin vilkas tapaus ja useasti potkii sen verta napakasti että naamani vääntelen vaikka olisin missä. Mutta niin, tämä tietenkin hieman vaikeuttaa miehen osalta jos haluaisi potkuja tuntea :P

Mistäs muiden miehet ovat tunteneet potkuja? Vaikka itse tunnen suoraan tuosta mahan keskiosasta navan lieppeiltä, tai mihin ikinä muksu potkiikaan, niin mies ei mukamas mitääs huomaa. Mutta eilen kun tyttö potki jatkuvaan tahtiin pikkuhousujen rajan alapuolelle, ja ohjasin miehen käden sinne (minkä hän ensin ymmärsikin hieman väärin :D ) niin sieltä tunsi ilman mitään ongelmia. Mietin vaan voiko tää ei nyt kuitenkaan niin suuri_rasvakerros vaimentaa noi potkut tosta päältä? Kun eihän tuolla alempana sitä samalla tavalla ole.
 
Meillä mies ei ole vieläkään tuntenut kädellään, vain nähnyt, koska pikkuinen lopettaa potkimisen heti kun pistää käden masulle :) Saa minun puolestani lopettaa jatkossakin, koska tänään kun pääsin koulussa istumaan alkoi satelemaan nyrkkiä ja potkuja ja ne alkoi tuntumaan jo aika voimakkailta, niin pistin käden masulle ja heti lopetti (rauhoittui?) :) Oli mukavampi seurata tuntia kun ei maha koko ajan pomppinut kummaltakin puolelta :D
 
:) kun heräsin päikkäreiltä, niin mahassa tuntui siltä kuin joku ois oikein ottanut kunnon vauhdit ja hypännyt pitkin pituuttaan, tuntui navassa ja alhaalla melkeinpä selän puolella!
*trampoliini*:smiley-bounce005
 
Ihania supervauvoja teillä kohdussa! Täällä on vähän rauhallisempi tapaus, potkii ja nyrkkeilee kyllä säännöllisesti mutta ei ikinä satu eikä häiritse nukkumista tai olemista. Aiemmin selvästi potkinut tonne maksan seutuun, mutta tänään on kopsauksia tuntunut myös alhaalla häpyluun seutuvilla ja kuitenkin myös ylhäällä... Jommat kummat lienee pään poksauksia potkujen vastapainona!
 
Eilen mies tunti liikkeet ekan kerran :Heartred olin päivällä kolaillu ja iltapäivällä kävin salilla niin illalla ku olin syöny ja olin aika poikki ja kun kävin sänkyyn makaa alko hirvee myllerrys mahassa. Nostin paitaa ja tuijottelin vaan ku maha hytky, mies sit tuli makkariin ja katto et mitä teen ja laitto sit käden masulle ja heti tuli kova potku :P mies myös näki liikkeet, laitto päänsäkkin masua vasten ni vauva potkas naamaan :D Tänään kans potkinu tosi paljon, ihanaa :Heartred huomenna rv23 täynnä.
 
Nuista liikkeistä mietin, että joskus tuntuu liikkeet kovilta ja joskus ovat hyvinki vaimeita. Eli siis välillä möyrii ihan kamalasti ja sit saattaa olla pari päivää ettei kuulu kun vaimeita liikkeitä. Huolestun aina välillä kun mitään ei kuulu, mutta luulenpa että asukas on vaihtelevissa asennoissa siellä koto-kolossaan :) Mites teillä muilla on? Mulla viikkoja kohta 23.
 
iltatähti: meillä ainakin poju piti just pari lepopäivää ja tunsin vain jotain epämääräistä vaimeaa liikehdintää. Tänä aamuna liikkeet ovat taas vahvempia. Eli kai se tosiaan vaan möyrii siellä ja kääntää itseensä välillä potkiin selän puolelle vielä kun mahtuu:) Mulla tänään 23+5.
 
Hellis: Et oo kuitenkaan vielä hurahtanu kotidoppleriin :D ? Itellä ei oo sitä! Jännä miten sitä tarkkailee jo liikkeitä koko aika, illalla on kiva käydä nukkumaan kun kuulee potkut ja aamulla on mukava kuulla pienestä aamukahvilla istuessa :)
 
iltatähti: en oo :p Kyllä mun jossain vaiheessa teki sellaista mieli, mutta sitten päätin, että saa riittää se neuvolassa sydänäänien kuuleminen :) Mäkin kyllä tarkasti kuuntelen jokaiset liikkeet ja mietiskelen, että mitenkähän päin se tyyppi siellä on ja olikohan mikäkin liike kädenliike vai potku vai mikä :grin On se kyllä vaan hienoa, kun toinen muistuttelee olemassaolostaan ja ei tarvi miettiä, että onko toisella kaikki hyvin, kun iskuja satelee!
 
Nyt alkaa mullakin tuntuu selkeemmin potkut, siis silleen et nää on nyt niitä! :) Ja nyt jopa runsaat 2 kertaa sattunu käsi olemaan mahalla silleen et on tuntunu jopa käteen asti potkut. Mä en malta odottaa et mieskin sais kokea, eikä sen puoleen malta sekään :Heartred
 
Mä myin jo mun kotidopplerin pois kun liikkeet tuntuu selkeästi päivittäin :) Varsinkin eilen ja tänään on mönkinyt menemään koko päivän ❤ Heti kun oon istahtanut aloilleen tai käynyt makaamaan niin toisella on alkanut bileet :D muina päivinä lähinnä tuntunut potkut ja kääntymiset muutaman kerran päivässä.

Niin ja rv 20+6 nyt menossa :)
 
Melskaajallakin on ollut rauhallisempia päiviä, mutta joka päivä tuntuu kyllä liikkeet selvästi. Tänään hän punkesi itsensä mun kylkeä kohti ihme palluraksi. Kysyin, että mitä sinä kulta siellä teet :grin:Heartred Yksi päivä tällä viikolla muljahti masu niin hassusti, että heitti varmaan jonkun piruettikierrevoltin. Voiko olla mitään liikuttavampaa ja mahtavampaa kuin olla raskaana..? Noh, varmaan vauvan siirtyminen masun ulkopuolelle on taas ihan uusi mahtava ja mieletön juttu, mutta juuri tällä hetkellä tämä on ihan parasta :love7
 
Takaisin
Top