Töks poks

Ainiin paitsi eilen illalla kun makasin käsi mahalla niin tunsin 5-10sec välein pienen jumputuksen. Eka mietin tunnenko taas oman sykkeen mut se oli liian hidasta. Mietin et oliko vauvalla hikka vai muutenko vaan tökkäs muutaman kerran...mut en ollu tollasta tuntenut ennen niin jäi epävarma olo oliko se vauva :S
 
kyfi niin ku joku jo kirjottikin et voipi olla selkä etupuolella. Mulla esikoinen oli paljon jalat ja kädet selkärankaa päin ja tästä syystä mulla oli koko raskauden tarjonta kohta aina kysymysmerkkinä..Selvis vasta 37+5 ultras et oli pää alaspäin.. Lääkäri ja kätilö totes mulle et sen takia kukaan ei tiennyt käsikopelolla miten päin on kun raajat ei ollu tunnusteltavissa.. Olin ihmetelly et tunnen liikkeit mut ei tuu mitään ihmeemmin näkyviin mahan päältä..Et älä huolestu todenäkösesti on vaan erippäin sie masus.. :)
 
Mä oon ihan sitämieltä et liikkeet tuntuu hurjan selvästi jo ulospäinkin ja oon aina into piukeena viemässä miehen kättä mahalle et "no nyt, tunsitko?" ja ei se mokoma muka tunne vieläkään mitään :sad001 Mutta ehkä se on just se kun ite tuntee sen jysäyksen myös sisältäpäin ni vaikea sit hahmottaa et kuin paljon se tuntuu oikeesti käteen. :D Meillä kumminkin istukka takaseinässä niin pitäisi kaiketi tuntua hyvinkin ne liikkeet, ehkä parin viikon päästä mieskin pääsee balettiharjoituksia ihailemaan :)
 
Täällä näkyy jo potkut pieninä sykähdyksinä mahan päälle. Hassua kyllä mies ei niitä käteen tunne ja ei malta keskittyä katsomaan, välillä potkii ihan kunnolla kokoajan, mut sit kun mies jää katsoon tulee ihan hiljaista pitkäksi aikaa :D
 
Meillä on Nebula sama, että kun mies jää katsoon tai laittaa käden mahan päälle, niin eiköhän se potkuttelu lopu samantien :p
 
Täällä kans on yksi miehen kosketusta vierastava masuasukki! Ensin se lopetti jo kun minäkin tunnustelin massua, mutta nyt se jo minun kosketuksesta rentoutuu ja jatkaa jumppaamista. :)
 
Meillä sama :D Harmittaa miehen puolesta mutta kaikki aikanaan. Itse erotan liikkeet ja potkut päältä päin mutta hän ei jaksa myöskään keskittyä tarpeeksi kauan tai sitten toukka tietää hänen katselusta kun saman tien lopettaa :)
 
Samaa mä mietin et mistä voi tietää :D Itse varmaan jännittyy kuitenkin sen verran (siis jos mies katsoo vierestä näkyykö potkuja) että toukkakin aavistaa ja lopettaa liikehdinnän :)
 
Nyt oon kyllä jo tulkinnut nuo pienet tumpsahukset potkuiksi :p mies piti kättä mahalla ja sit ku ite tunsin sellasen katoin sitä kysyvästi mut ei se vaan tuntenu käteen mitään. Hiton istukka ku on eessä :grin eilen tuntu eka kerran navan kohalla potkuja, tuntu aika omituiselle o_O
 
Täällä liikutaan jo aika vilkkaasti, varsinkin silloin kun itse olis käymässä nukkumaan :) sopivasti äidille näyttää jopa mahan päältäkin potkut, mutta muita katselijoita vierastaa :wink Oikeastaan ru:n jälkeen alko ihan kunnolla temmeltää :Heartred
 
Masumelskaaja melskaa kunnolla päivittäin, mutta eipä miehellä ole kärsivällisyyttä odotella, että tarpeeksi kova potku tulisi juuri hänen kättään vasten. Muutamia kertoja kyllä on poika jytäissyt niin terhakasti, että olis varmaan näkynytkin jos olisi juuri silloin katsonut :grin Hassua, kun alkuun en ollut masutuntemuksista yhtään varma, mutta sen yhden kerran jälkeen kun olin aivan varma (tuntui siltä kun kaveri olisi juossut ympäri kohtua), melskaus on ollut ihan päivittäistä ja selkeää. Joskus aktiivisempia päiviä, joskus vähemmän. Ihana vauvapoika :Heartred
 
Meillä mies tunsi eilen ensimmäistä kertaa potkut kättä vasten. Muljahti kuulemma iskälläkin vatsanpohjassa siinä vaiheessa. Toukka aloitteli sellaisilla pikku taputuksilla iskän käteen ja mitään ei tapahtunut latasi kunnon potkun, niin johan iskäkin sai osansa :D
 
Takaisin
Top