Töks poks

Eilen oli taas joku hirmu pyörimis- ja möyrimispäivä. Itse aloin jo illalla vähän hermostumaan kun koko ajan tuli mahasta "komenttia", löhöili sitten missä asenossa vaan sohvalla.. Kaupoilla oli tooooosi kiva olla, kun koko ajan muljahteli vatsassa. ☺
 
Ps. Meillä on "kotidoppleri" Toma eli pomerian koirulainen nimeltä Toma. Toma tykkää haistella ja köllötellä tossa mun mahan päällä ja kuunnella masun ääniä. Vähän alkaa kyllä olemaan jo haastavaa pysyä tuossa kummun päällä, kun meinaa kellahtaa koko ajan johonkin suuntaan.
 
Täällä mies eilen illalla tunsi potkut käteensä ku kerroin koska tökkii :D sano että on vissii jo aiemminki tuntenu jtn mut nyt oikeen selkeesti :) Joo täällä möyritään pitkin päivää ja sit aamusin ja iltasin on varsinaiset bileet :D
Neuvolantäti sanoikin viimeksi että pikkumyy tai vaahteramäen Eemeli on tulossa :D Tänään onki neuvola ja pääsee tiiraileen toukkaa :Heartred:Heartred
 
Miuku&Möhis itte kans aattelin samaa et voi tarvittaessa tarkastaa jos vaikka liikkuu vähempi
 
Mä myin dopplerin senkin uhalla vaikkei liikkuiskaan joka päivä, mutta sitä ongelmaa ei oo kyllä tullut eteen vielä :) liikkuu päivällä ja illalla tosi aktiivisesti ❤ jos illalla en tunne liikkeitä, meen sohvalla makaa ja hölskytän masua kevyesti. Yleensä heti alkaa tulee nyrkkiä ja potkuja et mitäs tulit häiritsee :D eilen illalla tein tän saman ja sanoin ääneen et rakas liikus nyt siellä ni mies mulkas et anna nyt toisen levätä välillä!! :P
Nii ja en oo tänne viel kertonukkaa et viikonloppuna mieskin tunsi liikkeet ❤ nyt toukka antaa potkujen tulla vaikka pidetäänkin kättä mahalla (ennen aina lopetti liikkumisen jos koitti kädellä) ja kun sanoin miehelle vkloppuna et koitetaan nyt niin mies alkoi itse sanomaan "nyt tuntu ja nyt ja nyt", eli ei tarvinnut epäillä tunsiko se oikeasti kun itse sanoi potkujen kohdalla :)
 
Jos myöhemmillä viikoilla tuntuu, et muksu liikkuu selvästi vähemmän, kannattaa kyllä mennä neuvolaan tarkistamaan sykkeet. Kotidopplerilla ei kuitenkaan saa ehkä yhtä luotettavaa tietoa sykkeiden pysymisestä tasaisena.
 
Yöllä tais olla semmoset pyörimiset mahassa, et tuli ihan uneenkin. Oli kyl aika friikki uni, kun mahan päällä näkyi kokoajan kuplimista ja se oli ihan möykkyinen vauvan nyrkeistä ja jaloista.. välissä ihan sattui tää pyöriminen. On kyllä muutenkin niin liikkuvainen tapaus tuo veijari, et tuntuu, ettei se ikinä nuku. :Heartred
 
Pari päivää ollu hiljasempaa masussa niin nyt taas alko tuntuu selkeesti potkut. Tais bebe olla kääntyny selkään päin kun vaan yksittäisiä mojauksia sillon tällön tuntu
 
Kunnon potkuttelu käynnissä ku pitäs alkaa nukkumaan. No ei onneksi vielä unta haittaa. Jää vaan vielä itte ihastelemaan miten bebe potkiskelee mahassa eikä malta pistää nukkumaan :D
 
Haha! Oon sokerirasituksessa ja poju piti hirmuista tönimistä ja potkimista ennen sokerilitkun juomista, mutta sen jälkeen selvästi rauhottu nukkumaan :joyful: Tais vaan ihmetellä, että missäs hänen aamupalansa viipyy :woot:
 
Täällä aina toisinpäin, sokerisen juoman/herkkujen päälle alkaa hirveät zembalot mahassa :D Oiskohan merkki raskausdiabeteksestä, jos heti vaikuttaa menevän sokeri pieneen? Kokeisiin muutaman vkon päästä.
 
No ei kai sentään. Melskaajakin melskaa aina kun syön. Energiaahan hän siitä saa :)
 
No hyvä :D Diabeteksestä ei mulla ole juuri mitää tietoa muutenkaan. Semmoisen vaan oon kuullu "sokerivauvoista" et jos itellä on sokereissa häikkää niin vain siinä tapauksessa vaikuttaa myös sikiöön. Jos muute sokerit kunnossa niin ei pitäs vaikuttaa vauvan kokokoon vaikka sitä sokrua usein mättäiskin.
 
Hyvä kun puhuitte sokereista, olisin unohtanut 12h paaston ennen huomista sokerirasitusta... :D Meilläkin ollaan hiljaa kun on verensokerit alhaalla ja aina ruoan jälkeen jumpataan oikein ahkerasti!
 
Mun sisko onnistui saamaan raskausdiabeteksen esikoistaan odottaessaan, vaikka meillä ei suvussa ole mitään sellaista ollut, ja siskokin oli todella hoikka ennen raskauttaan (ja nykyäänkin normaalipainoinen). Se onnistui syömällä aivan järjettömiä määriä suklaata ja jäätelöä :) Itse syön kyllä herkkuja enemmän kuin normaalisti, mutta en kyllä edes pystyisi sellaiseen suklaata-kuin-leipää-ruokavalioon :dead: Huomenna neuvola niin katsotaan, onko painoni noussut normaalisti. Ainakin itsestä tuntuu siltä, että ei mitään hätää.
 
Takaisin
Top