Tänään olen onnellinen siitä...

Aamulla oli kyllä ihanan levännyt olo. Vauva heräsikin jo sitten uuteen päivään puol 7 aikaan mutta ei haittaa. Ollaan kyllä molemmat ihan tukossa, aivastellaan vuorotellen ja pikkuinen turisee nytkin tuossa sitterissä vaikka on pää koholla :sad001

Nyt tulee ne futiksen MM.kisat nii mies kattelee kuitenkin niitä yötä myöden niin pitäköön vauvaa olohuoneessa niin en herää sen turinaan :) Sopii mulle!

Vauva nukkui koko yön samassa vaipassa :D ei tullut kuin pissaa! Vaikka oli 4 yösyöttöä, sain kuitenkin levättyä kun ei tarvinnut nousta sängystä enkä siten virkistynyt liikaa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tonttu-tyttö on ollut aamulla paljon paremmalla tuulella kun eilen. Lupaa hyvää päivää?

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

ImageUploadedByVau Foorumi1402642730.952742.jpg
Vihdoin saa mennä näin hyvillä sykkeillä! 10 min vetäsin, koht jatkuu kunhan vauva nukahtaa :)
Oon odottanut tätä liikkumisesta tulevaa euforiaa yli 9 kk, kun ei pienillä sykkeillä sitä oloa saa aikaan! <3
Ja nyt kun on tippunut se 15 kg niin kyllä tuntuu olo kevyeltä jo nyt :D

Vauva on hymyillyt jo parisen viikkoa, mutta tänä aamuna hän yllätti mut ja 20-30 minuuttia hymyili ja kujerteli oikein iloisesti ää-ää äänteillä. Olin hämmentynyt ja onnellinen, nytkö jo :love7.

Ja kun hyvin nukkuu niin jaksaa tyhjentää muuttolaatikoita. Välillä annan huikkaa tytölle, jätän sen pedille köllimään ja täytän viereistä vaatekaappia. Ja kun alkoi oma varanto ehtyä niin korvikehömpsyllä sain tytön nukkumaan pitkät unet. Varmaan kolme tuntia kossotti, meillä ei oo kellot vielä seinillä, niin ajantaju sumenee :)
Sillä välin sain järjesteltyä keittiön kaapit miehen jäljiltä uudelleen. Luulin jo ettei meidän kaikki kipot ja kupit mahdu millään kun mies sai jo kaapit kertaalleen täyteen mutta kun vähän käyttää naisen logiikkaa ni jopas mahtuu! ;)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Mun pikku tyttö on tänään jo 4 vkoa vanha! Apua, mihin tää aika menee, kohta se jo kävelee:oops:

Ajatella, tasan 4vkoa sit tähän aikaan aloitin ponnistamaan. Hurjaa, tuntuu ku se olis ollut eilen mut samalla tuntuu ku tyttö olis ollut täällä meidän kanssa aina.

Oon ihan pimee ja mulla on "ikävä" synnytystä, haluisin uudestaan! Se oli niin huikeaa! ( imetysaivot tosiaan, ei tää oo normaalia:eek:)

Mies lähetti viestin töistä "Ensimmäisen arkiviikon kunniaksi äiti on ansainnut Ben&Jerry's pönikän" :Heartpink Ja hyvinhän meillä on mennyt tytön kanssa, ens vklla vois yrittää lähteä jo vaikkapa kaupungille kahville :)

Mun ab-kuuri loppui vihdoinkin!!! Toivottavasti ei tartte enää syödä lääkkeitä ihan lähiaikoina.

Meidän imetys rumba on helpottunut tutilla, kun tajusin, että näin ei voi enää jatkua. Nyt menee syötöt 15 minuutissa ja jos haluaa vielä lussuttaa niin tarjoan tuttia ,syliä tietenkään unohtamatta. Ja nyt on virallisesti pojalla isä, kun käytiin tänään isyys tunnustamassa. Saatiin samalle päivälle heti aika, niin onhan sekin nyt hoidettu. Ja hyvin meni toikin reissu. Mentiin metrossa ekaa kertaa, ja vähän jännitti mennä keskustaan, et missäs mä siellä olisin imettänyt, mut vauvahan nukku koko matkan ajan. Ihanan tyytyväinen tapaus :Heartred

Poika nukku toisen kerran elämässään 6h yhellä syötöllä jonka jälkee heräs 4h päästä aamusyömään ja siitäpä alkoiki päivän touhut ja seurustelut. Oisko ens yöki yhtä unen täytteinen :rolleyes:

Olin koko päivän menossa vauvan kanssa ystävän polttareissa. Aamulla lähdettiin todella huonojen yöunien jälkeen liikkeelle klo 7:30. Nyt kotona. Koko päivä meni todella hyvin. Vauva nukkui turvakaukalossa suurimman osan päivää. Jotenkin se reissaaminen väsyttää vauvaakin. Söi 3-4h välein eli sain olla hyvin mukana touhuissa! Sain jopa ravintolassa syötyä ruokani rauhassa... :) toisenkin kaason vauva (2kk ikäinen) meni mukana kuin peräpukama :) oon niin onnellinen! Ja helvetin väsynyt!

Hieno päivä kaiken kaikkiaan!

Hih, Tilasinpas Goji-marjapensaan taimen!!! ;) Jos saan sen elämään kuten muut niin siinä on sitten antioksidanttia yllinkyllin <3
Oon niin onnellinen kun on omaa pihaa missä kasvattaa ja hoitaa kasveja! Ihan paras harrastus liikunnan lisäksi tällä hetkellä, palkitsevaakin!

Takaisin