Tänään olen onnellinen siitä...

Tontilla menossa aloituskokous ja ens viikolla alkaa talon perustusten valu :)
Jäbä nukkui viime yönä 6 tuntia putkeen. Mun piti kyllä yöllä herätä katsomaan, et vieläkö poju vaan nukkuu. Tankattiin kyllä illalla ihan huolella :)
Tuo jäppinen on vaan niin ihana ja suloinen. I'm so happy <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vollotin illalla miehelle sitä, etten ehdi pitää huushollia edes välttävän siistinä, kun hän luo lisää sotkua. Eteisen lattialla on taas ollut niin paljon rojua, että meinaan yhtenään kompastua kun kannan vauvaa kylppäriin vaipanvaihtoon.

Kannatti vollottaa, mies on yön aikana siivonnut roinat lattiolta!

Paino lähti parissa päivässä tippumaan taas 1 kg/ päivä! Pissaa tulee niin että hyvä ettei virtsaputki halkea!
-14 kg lähtenyt :)
Katselin esikoisen ajan kuvia kun olin oikeasti tosi hoikka, en haluaisi olla niin laiha, ei persettä, ei tissejä - näytön pojalta vielä kun mulla on niissä kuvissa tummat hiukset Kaikenlisäksi.
Eilen jopa shoppailureissulla tunsin itseni _naiseksi_ kun kävelin ja peilasin itseäni näyteikkunasta.
Paino on 87 kg, lähtöpaino 67 kg, mutta olisin tyytyväinen 70-72 kg:n, jotta tuntisi itsensä naiseksi :) Eli se 15 kg, jos lähtis vielä, tällä vauhdilla oon kyllä jo juhannuksena siinä kunnossa!

Ainiin, vauva syö vaan 2-3 kertaa yössä - uujeeeee <3

Mä olen nukkunut hyvin! Mies syötti tytön joskus yhden jälkeen ja seuraavaksi nälkä tulikin vasta kuudelta aamulla! Mä olen siis saanut nauttia unta 7 tuntia yhtä mittaa! Mieletöntä! Olo on uudestisyntynyt :) .

Jäpikkä on hirmu söpö. Sain tänään hymynkin kun kävin hakemassa sitä sängystä. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Anoppi oli ekaa kertaa lapsenvahtina (mies tosin etätöissä kotona, mut kuitenkin) ja oli tosi innoissaan hommasta. Kävin ostamassa ristiäisiin mekon ja olin reissussa 1,5 h suunnilleen. Meni hyvin, hiukan kitisi ja sai mun aamulla pumppaamaa maitoa pullosta ja nyt nukkua tuhisee jo toista tuntia tossa vieressä. Ihana anoppi mulla. :love2 Ja sain kivan mekon, uskalsin ostaa valkoisen.

Paino laskenut kivasti, nyt mittarissa 58,2 kg eli 2 kg enää lähtöpainoon. Jee!

Hävettää sanoa kun toiset marisee tästä aiheesta: Ihanaa kun sataa! Tää meidän kämppä on niin kuuma kesällä.. Ja pienen vauvan kanssa on niiiiiin paljon mukavampaa viileällä kuin kuumalla!
Näiden sadepäivien aikana ollaan käyty vähän jokapuolella, aurinkopäivinä joudutaan olemaan melkein vaan kodin lähellä, kun ei viiti kuumassa autossa matkata!
Nyt nautitaan <3

+ mun kasvattamat hyötykasvit kukkii!!!! Tulee kurkkua, mansikkaa, hernettä, porkkanaa ja salaattia ja ihan ite alusta alkaen ne kasvattanut :) Olen ylpeä näinkin pienestä :D

Tyttöä on niin ihana katsoa kun kylvetään tai ollaan suihkussa! tyttö nauttii selvästi ja on niin raukeena ja rentona ja tapittaa tyytyväisenä ♥ onneksi tytöllä on hyvä iho niin voidaan suihkutella usein:)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tää lapsi on tolkuttoman hauska, kun se luulee osaavansa jo ryömiä! Tyyppi herää päikkäreiltä nälkäisenä mahallaan ja alkaa etsiä ruokaa suuta aukoen ja röhkien kuin mikäkin tryffelisika. Tyttö osaa jo punnertaa itsensä käsien varaan, ja jalat vispaa armottomasti - välillä se onnistuu jopa etenemään pari senttiä. Tissi voi olla ihan vieressä, mutta sitä tämä ei huomaa kun on niin keskittynyt rymyämiseensä.

Takaisin