Tänään olen onnellinen siitä...

Tai no, teetähän mä juon mut silti :D

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin käyn aina 'kahvilla', vaikken juo kahvia. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Muka helpompaa sanoa että mennään kahville. Mennään teelle kuulostaa vähän hassulle :D

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Käydään vedellä. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Ehkä me suosiolla käydään vaan "kahvilla" :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Poika nukkui pitkästä aikaa koko yön syömättä. Meni kyllä myöhempään nukkumaankin. Äiti on levännyt :)
 
Niin ja sitäpaitsi sain syödä aamupalan ihan itse, eikä kukaan vaatinut siitä osaansa :) mies ja tyttö vasta heräilee, pojun kans alotettiin päivä jo aikaisin :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Kävin pitkästä aikaa shoppailemassa ystävän kanssa. Ja ostin jotain jopa itselle enkä vain lapsille :) ja miehelle tietenkin isänpäiväksi mieluisen kirjan (joka ois ollu parin liikkeen päässä vitosen halvemmalla..:sad001) ja muuta siihen kaveriksi. Oli kiva reissu. Ja sain lapset myös tappelematta sänkyihinsä ihan yksin kun mies reppana makaa sängyssä ihan kipeenä..:Heartred pitäs itsekin hilautua nukkumaan, mutta kun on niin kiva lukee lehtiä (ja foorumia!!) ja juoda teetä rauhasaa :D

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanaa kun ei tarvii tuntea enää olevansa huono äiti kun ei pystynyt imettämään, pystyn tekemään melkein kaiken ite mitä poika syö :) siis kaikki paitsi korvike :wink se on ihanaa,tuntee että on sittenkin tarpeellinen äitinä ♡
 
Olen onnellinen, että mun jalka alkaa pikkuhiljaa parantumaan leikkauksen jäljiltä :D ImageUploadedByVau Foorumi1418566113.853621.jpg

Eipä oo tänne paljon tultu kirjoiteltua, paljon on tapahtunut. Tällä hetkellä ois 7 kg raskauskiloja karistettavana, jo ennen joulua ja leikkausta oon keventänyt ruokavaliota ja oon onnellinen siitä että uskon, että vaikka painoin 7 kk sitten 108 kg ja nyt 79,09 kg, uskon silti että voin vielä painaa sen 65-72 kg :D

Poikanen on terve ja hyvin iloinen vauva, joka saa kehuja hymyistään :)
 
Parempi päivä. Vedän puol kuppia kahvia vaikka väkisin koska se selkeesti antaa energiaa. Mites laitto aamiaisen ja ollaan koko perhe lähdössä kaverin syntymäpäiville
 
Laita ylläpidolle viestiä että vanhat tunnukset ei toimi niin ehkä ne päästäis sut tonne salaiselle puolelle :)
 
Sain laitettua viestiä. Kourassa Koittaa yhdistää tilit tähän nykyiseen nimimerkkiin

Tänään tytön kanssa ensimmäistä kertaa värikylpyyn, mutta sitä ennen yhteiset päikkärit. Meillä on ollu tyttöjen viikonloppu!
 
Takaisin
Top