Tänään olen onnellinen siitä...

Onneks tuli ostettua basibactia vauvalle. Mä kun yleensä lääkitsen itseäni teepuuöljyllä mutta tulehtuneeseen kynnenreunaan se ei tehonnut. Sormi oli kipee, punainen ja turvonnut ja surkuttelin että joudun hakemaan siihenkin antibiootit just kun sain sammakseni suunnilleen paranemaan. Mutta pari kertaa kun keksin tupsutella sormeen basibactia niin nyt se on jo kivuton ja turvotuskin on kohta hävinnyt.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Mies kokosi hyllyt ja järjesti varaston ♡♡ mä en ehtinyt kuin vähän päältä kurkkia kun neiti ei suostunut nukkumaan. Onnistui samassa viihdyttämään muksujaan, niin sain rauhassa syötellä vauvaa.
Mies tosin ostanut vahingossa liian matalat hyllyt, josta melkein jo ärähdin, mutta hienosti se sai kaikki kamat sinne sopimaan. On se ihana. ♥♥

Tuli tosta basibactista mieleen, että kun hehkutan aina sitä metylensineä, et voisin sitä nyt tupsuttaa omaan kynnen reunaan joka on tulehtunut! Kiitti Nipsumuki, sain ajatuksen taas rullaamaan. Koska ei näemmä Septidinillä oo parantunut.

Mä oon onnellinen juhannuksesta, terveestä vauvasta, hymyilevästä ja huumorintajuisesta miehestä, tulevista synttäreistä, ihanista ystävistä ymym.. On vaan kiitollinen olo parhaillaan :Heartred

Vauva on nukkunut yli 11 tuntia heräten vain syömään muutaman kerran lyhyeksi aikaa! Sain omaa aikaa niin illalla kuin aamullakin, hämmentävää ja ihanaa. Ens yön jaksaa sit varmaan vaikka valvoakin taas, jos on tarvis. Meillä on ihana, tyytyväinen ja yleensä hyvin nukkuva vauva!

Nimi alkaa olla lähes päätettynä, vaikka vähän jännittääkin, kun se on hiukan epätavallisempi eli ei ainakaan suosituimpien kymmenen nimen listalla ole koskaan ollut. Mutta toivottavasti sopii hänelle, vielä aikuisenakin.

Syötin pojan ennen yhdentoista maissa ja mies vei koppaan nukkumaan. Itse mentiin petiin puoliltaöin, missä vähän aikaa kuulostelin, että aikooko lapsi narista rinnalle. Nukahdin. Poika herätti puoli neljältä syömään ja vaipanvaihtoon. Seuraavan kerran heräsin kahdeksalta, nostin pojan rinnalle viereeni sänkyyn ja nukahdettiin siihen. Mies tuli vähän ennen kymmentä varovasti herättämään ja vaihtoi pojalta vaipan.

Luksusta! Ja piste mulle siitä, että vauva nukkui periaatteessa koko yön omassa sängyssään. :)

Tänään on ollut rentouttavin päivä pitkään aikaan! Tyttö on nukkunut pitkään ja tosi levollisesti. Hereillä ollessa se on seurustellut iloisesti, miettinyt omiaan yksin sitterissä ja harjoitellut lelujen potkimista. :)

Toistaiseksi ei ole itketty vielä juurikaan, pulautuksia ei ole ollut kuin kerran heti syömisen jälkeen, eikä yksikään ruokailu ole päätyny huutoon. Ihanaa!

Tänään olen onnellinen koska sain ekaa kertaa joulun jälkeen tavalliset farkut jalkaan :D ja koska toi poju on ihana nukkumaan ja syömään, ja koska mulla on ihana mies joka nyt seurustelee hereillä pikkumiehen kanssa kun sitä ei vaan väsytä eli äiti saa mennä yksin hetkeksi sänkyyn köllimään <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Toi mun ihana pieni lapsukainen on niin ihmeellinen! On uskomatonta että se nukkuu öisin 10h putkeen eikä herätessäänkään itke. Joka aamu alkaa hymyillen niin en pysty itekään muuta kun hymyileen. Oon niin täynnä rakkautta tota pientä kohtaan!

Mä sain nukkua viime yönä! Syötin pojan ennen yhtätoista ja menin itse nukkumaan. Mies otti pojan seurakseen jalkapalloa katsomaan ja nukutti lapsen ennen kuin toi pinnikseen. Herättiin syömään kahden jälkeen. Laitoin pojan laatikkoonsa ja heijasin - tai no, tärisytin - lootaa jonkin aikaa, kunnes sieltä kuului unituhinaa. Laatikon pääty on siis kohotettu, joten sitä pystyy hiukan kiikkamaan. Seuraavan kerran herättiin vasta puoli kasilta! Viisi tuntia yhtäjaksoista unta, siis aivan tolkuttoman pitkä pätkä mulle. Aivot toimii! :grin

Takaisin