Tänään olen onnellinen siitä...

Eilen sain saunassa oikein onnenpuuskan. Köllöttelin lauteella rentouttavassa lämmössä ja kuuntelin kun mies lauloi ja hassutteli vauvalle seinän takana. Yöllä riitti maitoa lämmön ansiosta hyvin ja saatiin nukuttua vaikka pieni on masun takia ollut vähän levoton.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

En ehkä keksi mitään ihanampaa kuin herätä kujertelevan, onnellisen ja hymyilevän vauvan vierestä.

Kiva nähdä miestäkin taas vaihteeksi. On tehnyt jo 80tuntia töitä tällä viikolla, eikä oo huomennakaan kotona, joten tänään on ainoa rennompi päivä mullekin tällä viikolla ja seuraava varmaan viikon päästä..

Kyfifixille onnea arvontapalkinnon saamisesta!

Tänään onnea on vähemmän huutava vauva, edistyneet kotityöt, herkullinen grilliruoka ja kaunis ilma :)

Että sain tehtyä jo osittain valmiiksi ristiäisiin kutsukortit! Eli sen suurimman työn (=painettua jalan jäljet kortteihin ja kirjoitettua osoitteet).

Että käytiin koko perhe aamupäivällä katsomassa muumeja lapsille suunnatuilla festareilla.

Että saatiin koko perhe nukuttua pienet virkistävät päikkärit.

Että vauva nukkuu nyt vaunuissa ja saan oltua esikoisen kanssa pihalla.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en oo pahemmin jaksanu tulla foorumille vauvan syntymän jälkeen ku muutama kerta nopeesti(miten te muut pystytteki kirjottaa vauva rinnalla o_O), mut nyt tuntuu ihanalta ku kaikilla meillä on vauvat vihdoinki! Voidaan taas kirjotella samoista jutuista ja saada toisilta tukea :Heartred:smiley-bounce012

Mitään muuta ei oikein pystykään tekemään kuin surffaamaan ja lukemaan foorumeita nyt kun päivät menee vauvassa kiinni. Pikkutabletti on mainio kapine :)

Hienoa kyllä että täällä yhä turinat jatkuu, on jo aika monta beibipulmaa ratkennut kun täältä on niistä lukenut.

Musta on niin hauskaa ku te tiedätte meidän perheen ja vauvan voinnista enemmän ku mun kaverit :D täältä kyl saakin näihin bebe-juttuihin paremmin vertaistukea ja ymmärrystä :)
Kiitos taas teille mammat ♡
Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Kotimatkalla! Reissu mennyt odotettua paremmin. Oon niin tyytyväinen. Pärjätään yhdessä hyvin! Oli kiva tutustua partion toimintaan. 17 vuotta partiossa ollut mies esitteli toimintaa. Siinä Tontulle oiva harrastus!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Tänään mennään Hop Loppiin koko perhe :) <3 Esikoinen on toivonut niin pitkään että pääsisi kun en loppuraskaudesta uskaltanut 50 km:n päähän enää yksin ajella!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin