On muuten hassu tunne kun supistus alkaa kesken orgasmin. Niitähän siinä tavoiteltiin, mut ois kuitenkin kiva jos saisin ottaa ensin ilon irti seksistä ja vasta sen jälkeen alkaisi se seuraava ähinä.
Värjäsin vitutuspäissäni lisää raitoja - enää yksi värjäys ja sit ollaan lähellä hyvää kesätukkaa :) Piristi!!
Sit kohta esikoisen pappa tulee hakemaan sen mukaansa pariksi tunniksi, menevät hakemaan mulle äitienpäiväkukan, minkä itse istuttavat <3 Kyllä parani päivä!
Mullakin vaatteet päällä. Vihdoin.
Kaikki vanhat farkut mahtuu jo! Harmi kun on vielä toi haava niin ei viitti jokapäiväseen käyttöön ottaa mutta on kiva tietää että jos tarve tulee niin voi vetästä farkut jalkaan :)
Meen asunto meni kaupaksi!!!!!! Ihan ei saatu niin paljon kuin kuviteltiin mutta kun riittävä tarjoust tuli näin pian niin aateltiin et aika on rahaa. Voi alkaa taas rauhassa levitellä vauvakamoja kun ei tarvii pitää kämppää esittelyvalmiudessa.
Huomenna selviää että riittääkö meen säästöt siihen että saadaan laina meen unelma-asuntoon vai otetaanko kakkosvaihtoehtoehto, joka sekin on toooooosi jees vaikka onkin 25 v vanhempi.
Näyttää pahasti siltä että nimiäisiä päästään sit viettään vähän tilavampaan tupaan.
Onnea Nipsumuki! Tosi nopeasti saitte asunnon kaupaksi, monella tutulla on mennyt kuukausitolkulla aikaa näyttöjen kanssa ja se jos mikä on rassaavaa. Parhaimmillaan kai jo vuoden oli yksikin kämppä myynnissä ennen kuin saivat myytyä. Tuleeko teille muutto eteen pikaisestikin?
Mä olen tänään onnellinen siitä, että mulla onkin jo tänään äitienpäivä! Mies oli niin täpinöissään, kun oli lahjat jo hankkinut ja paketoinut, ettei malttanut odotella huomiseen . Totesi vaan, että kyllä sä nyt olet äiti ihan joka päivä ettei se niin justiinsa ole päivän päälle! On se vaan ihana ukko.
Kiitos Cedju! Nopeasti meni kyllä, mutta tosiaan ei lähdetty ootteleen että saatais enemmän kuin omamme pois. Tosin, eipä tässä ajassa kun ollaan tässä oltu voi olettaa että arvo olisi kovasti suuntaan tai toiseen muuttunutkaan.
Lisää ilon aiheita. Sain nukuttua tirsat ja tuli niin energinen olo! Täs on pari päivää mennyt 2-3 h uniannoksella / vrk. Kävin viuhtomassa 4,5 km sauvakävelyn ja askel tuntui kevyemmältä kuin aikoihin. Aurinkokin paistoi ihanasti. Ja kun tulin kotiin mies oli tuonut mulle ananaksen kaupasta. Massiivinen onnenpuuska päällä. Päässä ihan suhisee!
Tänään on ollu hyvä päivä. Mies teki aamupalan ja on autellu mua pyykin pesussa ja kodin laittamisessa. Ja lapset lauloi minulle aamulla. Sain lahjaksi lahjakortin paikalliseen Spahan. Saan valita 3 erilaista hoitoa. Yksi tulee ehdottomasti olemaan kuumakivihieronta. Se on niin ihana!!
Eilen tuli 39v mittariin ja tänään tasan 39+0. Eilinen päivä meni pyykkiä pestessä ja tänään sama jatkuu. Jos tänään sais pinnasängyn pedattua ja laitettua vauvalle valmiiksi :)
Oon niin kaivannu tätä lande-elämää!
Vaikka vettä sataa ja on ihan harmaata, eikä oo nukkunu oikein ollenkaan, niin ihan parasta lähteä aamulla aikasin ulos ruokkimaan ponit,lampaat ja puput :) Hitaasti ja supistusten saattelemana, mutta kuitenkin
Eikä tätä odotusaikaa ole oikeesti enää paljoa jäljellä, pakko yrittää ennemmin nauttia tästä nyt loppuaika, kun olla jatkuvassa vitutuksessa!
Minulla on ihana mies <3 sain aamulla aamupalan sänkyyn ja lahjan, vaikken äiti vielä olekkaan. Mutta ihana kun minua muisti! Päivä jatkui omaa äitiä onnitellen ja muutenkin mukava päivä takana! Päivän kruunaa vielä pian alkava jääkiekko!
Pionikimppu ja uusi kinuskikissakirja mieheltä! Tytöltä päiväkotiaskartelutöherrys! Metsäretki!
Miehen piti lähtee kattoo kiekkoo kaverinsa kans, mut kutsuikin kaverinsa meille, kun oli niin huolissaan musta. Metsäretki tais vähän saada vauvaa laskeutumaan. Alkoi liikkuminen olla tuossa alkuillasta tosi tuskaista, mutta nyt lepäillessä olo on ok.
En nyt näistä oireista hötkyile... Tää on niin moneen kertaan jo koettu!