Tänään olen onnellinen siitä...

Me käytiin tänään ottamassa mittoja yhdestä kämpästä. Se on sairaan hieno. Huoneet ei ollu liian isoja mut kyllä sinne kaikki mahtuis. Ja se kämppä on sairaan hieno! Saatais sinne vielä valita keittiön kaapit ja laatat. Mikä on sairaan hienoa. Se on ihan uus ja sairaan hieno!!!! Ääääääks!

Lisäksi tänään tuli eka tarjous meen nykyisestä. Se oli vielä piirun liian pieni mutta nytkähdys eteenpäin. Saa nähdä miten reagoivat meidän vastatarjoukseen.

Ei oo vielä mitään varmaa mistään (paitsi siitä että toi yks kämppä on sairaan hieno!!!!!) mutta tuntuu että tässä vois vaikka oikeesti olla saumaa saada tää kaupaksi ja saada se vähän isompi (ja sairaan hieno) kämppä!

Ei pysty enää keskittyyn mihinkään, hirvee innostus päällä :)

poika tänään viikon ikäinen <3 neukkutäti kävi ja painoa ollaan saatu hienosti takasi, enää 10g ja ollaa syntymäpainossa. Ja imetys on saatu nyt niin hyvin kuntoon, et lisämaitoo pahemmi tarvita enää. Ja nyt ei enää tarvii yöllä herättää ees syömään. :)

Koko päivän ollu ihmeen hyvä fiilis, ei oo tainnu vituttaa oikeestaan mikään ja se on kyllä ollu aika harvinaista viime aikoina :)
Jaksoin tänään käydä pitkästä aikaa jopa mummon luona, ja hän oli kyllä mielissään vierailusta ja kun näki vauvamahan. Kävin sitten vielä siskon pojankin kanssa ulkoilemassa hetken.

Pikku morkkista meinaa kyllä pukata kun oon nyt mättäny naamariin puol pussillista juustosnackseja ja karkkia :oops:

Verenpaine oli muuten laskenut. Jeeeeeee! Eli vähän luottavaisempi sen suhteen että oireet on oli huonosta nukkumisesta eikä raskausmyrkytyksen enteitä. Seurailla nyt pitää kuitenkin.

Mä oon onnellinen liitoskivuista, kipeistä supistuksista ja löysästä vatsasta. Pariin viikkoon ei mikään tuntunut etenevän, mutta nyt taas tapahtuu. Äitienpäivävauva kelpais edelleen.

Nythän mä vasta älysin - viimeinen raskausviikko!
(Joohan, poika, joohan? Saat tulla, oli äitillä ääntä tai ei. Saat tulla heti kun haluat, me halutaan nähdä sut jo!)

Mies sanoi eilen että "nyt kyllä sun vatsa on laskeutunut" ja siltä se tuntuu, mutten uskalla uskoa enää mihinkään :D Odotan vaan niitä eilisiä suppareita takas, niin uskon että täälläkin mennään eteenpäin..

Kyllä, äitienpäivävauva ois jees! Sitä taisin vappuvauvan lisäksi toivoa. En vaan uskonut että tää menis yli lasketun :) Ehkä vauva haluaakin antaa mulle jo ekan lahjan eli itsensä ;) <3
Positiivista on että mies on viikonlopun kotona, jos synnytys käynnistyisi päivällä (mikä ois unelma), niin mies kerkeis viedä lapset hoitoon ja mie voisin vielä tuskastella kotona.,

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä oli eilen miehen kanssa niin hauskaa illalla :D Naurettiin melkein vedet silmissä muutamalle jutulle, katsottiin sängyssä Netflixiä ja vaan oltiin niin lähekkäin.. <3
Mahtavaa kun unohtaa rakkaan vieressä kaikki turhanpäiväiset jutut <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä sain nukuttua! Corsodylilla kurlaaminen selvästi auttoi, koska heräsin yön aikana vain neljä kertaa (vs. edellisöiden puolen tunnin välein) pissalle ja kurkkuani huuhtomaan. Ja pystyn jo nielaisemaan ilman että pelottaa.

Oi, tästä tulee hyvä päivä! :)

Pyykit pyörii koneessa ja murotaikinalevyt sulamassa. Kohta omenapiirakkaa ja vaniljakastiketta :)
Täytyy vielä tsempata ittensä siivoomaan tää kämppä tänään, niin huomenna voi lähteä hyvillä mielin äiskän luokse landelle.

Takaisin